Мебели Виденов 3

  • 236 671
  • 956
# 840
Публикувах в друга тема, но там отдавна не е писано, та реших и тук да се оплача. Поръчахме диван, цвят сив + бяла кожа: https://videnov.bg/%D0%BC%D0%B5%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B5%D0%B1%D … D0%BE%D0%B6%D0%B0
 Добре, че не разкарахме стария предварително, защото диванът който получихме си е дюс черен. Черен, та чак лилавее... Звъннах им на тези мошенници 20 минути след като го доставиха, правих се на фотограф 1 час, щото тя процедурата по рекламации и връщане се оказа доста сложна въпреки, че ние дори не го разопаковахме, а извадих само едната възглавница. Пращам им снимки на възглавницата, и те още 1 час ме убеждават как цвета е нюанс на сивото, щото техните служители така го виждат... А аз този диван отдавна си го бях харесала, даже се разходих до един от магазините за да разгледам мостричките на цветовете които предлагат. И дамаската на сивия диван наистина си беше сива... И на всичко отгоре, освен че ми затриха половин ден да се разправям с тях, освен че ми скъсаха нервите, сега се оказва че за да го върнем, ще трябва да поемем транспортните разходи по връщането. За 10 лв. става въпрос, но някакси много мразя да ме правят на идиот! Написах жалба до КЗП, дано поне те да си свършат работата. Ето и снимки на "нюанса на сивото", и на сивия диван от сайта им.



Виж целия пост
# 841
Съжалявам, че така се е получило. Дано скоро получите диван с цвета, който сте си харесали.
Чудесно е, че си сезирала КЗП. Сподели после как са се развили нещата, дали КЗП са се задействали въобще и какво евентуално са предприели.
Виж целия пост
# 842
mmm75, много неприятно, наистина, какво се правят и те, че не разбират, нюанси на сивото......и аз сиво, поне на снимката, не виждам. Така му развалят на човек цялото удоволствие, пък не е подарък все пак, ами си плащаш на всичкото отгоре. Дано КЗП ги насметат. А нали можеше 14 дена след покупката да се върне продукта без обяснения. newsm78

Скрит текст:
Историята ми напомни за една фризьорка, отидох да се подстрижа и тя направо ме оръфа, ама това коса отзад, бретон, нищо не остана. Бретонът ми беше все едно дете само си го е отрязало до скалпа. Аз със сълзи в очите, а тя ми вика, че ми било много хубаво. Добре че пътувах тогава в чужбина, та да не ме гледат познатите тук, не знам как щях да ходя по улиците и на работа. Simple Smile
Виж целия пост
# 843
Изобщо не мисля да поръчвам повече от тях. Чудех се, дали да не го сменим с кафевия, защото се двоумях доскоро кафяв или сив, но размислих. Да си взимат черния, и да си търсят други балъци... Аз нямам вина, че някой от "вещите" им специалисти е решил, че много ще се харчат черните дивани, произвели са количества и сега се чудят на кой да ги пробутат. Хайде, станалото - станало, но поне да кажат сбъркали сме, щото то никой не е застрахован от грешки, ще ги разбера. Но да ми обяснява някой абсолютно убедително, че това е сиво, и че грешката е в моя телевизор, не мога да приема. Наистина, разбиха ми целия ден.
Виж целия пост
# 844
А това, дето те карат да плащаш обратното връщане, при положение, че грешката е тяхна, си е направо наглост. Няма значение 10 лева или лев струва. Вместо да се извинят и да ти пратят "твоя" диван. Заслужават си да "заработят" нещо, дано от КЗП се задействат, обикновено вършат работа. Peace
Виж целия пост
# 845
labrex, няма проблем с връщането, дори срокът е 1 месец при тях, а не 14 дена. Въпросът е, че искат ние да платим транспортните разходи по връщането, което би трябвало да е така, ако връщането е по наша вина. Но при условие, че не сме получили продукта който сме искали, защо аз трябва да ги плащам тези разходи? Да не говорим, че той дивана хич не е малък, пакетите са обемни и тежки и хич не беше лесно да ги качим от буса им до вкъщи. Сега ще трябва да правя организация по смъкването им... Те за качването искаха 104 лв. Сега за смъкването на нас кой ще ни плати?
Виж целия пост
# 846
Преди няколко месеца взехме същия диван, черно с бяло. Беше перфектно опакован, едвам го качиха до третия етаж. Сглобихме го, много ни хареса и точно на едната облегалка бялата кожа беше обелена, някъде около 4-5 см и то от края, който се вижда. Започнахме да звъним, разправии, снимки, чудесии и непрекъснат тормоз от моя страна. Казаха няма проблем върнете го, опаковайте го,и да сме им го пратили за наша сметка естествено.  Мислехме и наистина нямаше смисъл да го пращаме и се примирихме. Изпратиха ми 35 лв ваучер за компенсация. Тъпо е от тяхна страна, защото ние, и други хора даваме 900лв за диван, организираме качване и получаваме нещо с видим дефект, който те са видяли при опаковането. Разочароваха ни, Сега купувахме други неща, но от тях вече не, и супер много са надули цените.
Не се оставяйте така като е такава груба грешката от тяхна страна, ако не познават цяетовете, вие нямате вина.
Виж целия пост
# 847
milena_dyakova86, явно им е практика да се подиграват с клиентите си. Интересно ми е г-н Виденов дали е запознат с некоректното отношение и действия на подчинените му. Щото с това "ако мине номера" ще мине при един, ама повечето ще им теглят една, и няма да се занимават повече с тях. Страхотна политика за привличане на клиенти!
Виж целия пост
# 848
О подозирам, че "ако мине номера" е нареждане точно на г-н Виденов. Като зная как обичат рекламациите българските фирми и как до последно отбиват номера.
Виж целия пост
# 849
Явно са се променили условията за рекламация. Аз по-миналото лято връщах надран плот на стъклена маса, без да плащам нищо. За тяхна сметка дойде куриер с новия плот, и взе стария. Самата рекламация се случи с едно позвъняване по телефона и два имейла после - със снимки от мен и с техния отговор.
Виж целия пост
# 850
Ние си взехме диван Лас Вегас на промоция за 1100лв., тъмно кафяв с бежова дамаска. Всичко беше точно. Дивана е добре за парите си, доста бързо омекна дунапрена и възглавниците малко спаднаха, но наши приятели имат същия диван с друга дамаска на 3г. и ако съдя по техните, няма да става по-меки от това.
Виж целия пост
# 851
Много са неприятни такива случки, като с объркания цвят или надраното по кожата, чудя се , какво целят с това??? Какво мислят, че ще постигнат с това? Такива случки отказват хората да продължат да пазаруват от тях, а, тъй като мебелни фирми под път и над път, вместо да си задържат клиентите, те напротив, ги отблъскват. Да не говорим, че и цените не са им кой знае колко низки, има други фирми, където цените са доста по-низки, а качеството е по-хубаво.
Виж целия пост
# 852
 Тези дни отново прегледах артикулите на Виденов, защото имам нужда от някои неща.  Ами доста са вдигнали цените. Направи ми впечатление кухненски ъгъл , който имаме - с 200 лв по-скъп. Доволна съм от покупката му, но  обективно погледнато не заслужава настоящата си цена . Thinking
Виж целия пост
# 853
Да, от половин-една година им се вдигнаха много цените. Преди бяха атрактивни, точно, защото са евтини. Честно казано, предпочитам Моббо пред Виденов.Икеа също има някои нелоши бюджетни решения.

Но аз като ми затрябва нещо, почвам да търся по сайтовете: Виденов, Моббо, Айко, Икеа, Еником, Комо, Мебели Зона, Мондо, Платан, Мебели Хоп, Мебели Сити. Търся, избирам, сравнявам цени, срокове на доставка и след това съм що-годе доволна от избора си
Виж целия пост
# 854
Днес получих диван Ксения(свалящи се калъфки и седалишни части) и нямам забележки-точно и коректни Peace




Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия