Работа като стюардеса

  • 8 918
  • 5
Здравейте.
Извинявам се предварително, ако вече се е говорело по тази тема.
Наясно съм, че преди всичко трябва да се изкара курс. Ориентирала съм се към sofia flight training. какво мислите?
Също, бих се радвала да ми споделите какво е да работиш като стюардеса.
Има ли възможност да си студент и стюардеса едновременно?
Имате ли информация относно работното време почивни дни и т.н. ?

Благодаря ви и се надявам да има хора, които ще се отзоват и ще ми дадат полезна информация.

Поздрави
 Peace
Виж целия пост
# 1
Здравейте! Моята информация няма да е много актуална, защото аз изкарах курсовете през далечната 2004 г. Обучението беше около месец, но преди това се минава през много сериозен медицински преглед, психотест, а за да се стигне до там имахме интервю и изпит по английски език. Сега не знам как е. Когато реших да изкарам обучението попитах дали имат изисквания за годините, защото тогава бях на 31 и казаха, че нямат. Да, за самият курс няма(нали си плащаме - беше над 1000 лева), но се оказа, че когато ходих по интервюта за работа бях доста в напреднала възраст. Назначиха мои колежки, които бяха по на 20-25 години. С някой от тях подържам връзка все още и те са със смесени чувства относно работата. Малко заплащане, изморително работно време и т.н. Относно работното време имаха някакво изискване след определн брой летателни часове, еди си колко дена почивка.  Мисля, че ако учите задочно не би било пречка да съчетаете и двете. Ако това Ви е наистина мечта, Ви желая успех! След като минете курса имате няколко изпита и едва тогава се преминаваше към практически изпит, т.н. превозки (3 полета до различни европейски дестинации за наша сметка - платих около 400-500 лева.) За мен си беше мечта, която не успях да осъществя, но не съжалявам, че опитах... Поне имам още един сертификат   Joy
Виж целия пост
# 2
Здравейте! Моята информация няма да е много актуална, защото аз изкарах курсовете през далечната 2004 г. Обучението беше около месец, но преди това се минава през много сериозен медицински преглед, психотест, а за да се стигне до там имахме интервю и изпит по английски език. Сега не знам как е. Когато реших да изкарам обучението попитах дали имат изисквания за годините, защото тогава бях на 31 и казаха, че нямат. Да, за самият курс няма(нали си плащаме - беше над 1000 лева), но се оказа, че когато ходих по интервюта за работа бях доста в напреднала възраст. Назначиха мои колежки, които бяха по на 20-25 години. С някой от тях подържам връзка все още и те са със смесени чувства относно работата. Малко заплащане, изморително работно време и т.н. Относно работното време имаха някакво изискване след определн брой летателни часове, еди си колко дена почивка.  Мисля, че ако учите задочно не би било пречка да съчетаете и двете. Ако това Ви е наистина мечта, Ви желая успех! След като минете курса имате няколко изпита и едва тогава се преминаваше към практически изпит, т.н. превозки (3 полета до различни европейски дестинации за наша сметка - платих около 400-500 лева.) За мен си беше мечта, която не успях да осъществя, но не съжалявам, че опитах... Поне имам още един сертификат   Joy



Аз се допитах до едно момиче, което работи като стюардеса и тя ми обясни, че дори няма нужда от такъв курс. Каза, че просто е нужно да си пратиш CV и да се явиш на интервю.
Виж целия пост
# 3
Явно нещата са се променили. Но съм почти сигурна, че се прави обучение, когато бъдете назначена на работа. Нещата не са толкова елементарни и се иска някой познания. По онова време имаше и второ обучение след като те назначат. Защото всеки самолет(Боинг, Ербас и т.н.) си имат своята специфика и трябва да се познават. Аварийни изходи, поставяне на спасителни жилетки, използване на кислородни маски и т.н. Надявам се да има такова обучение, защото не ми се мисли какво би станало, недай Боже при някое аварийно кацане! Вярно, че последните години в някои авиолинии доста западна нивото на обслужване, но поне трябва да се знае какво да се прави по време на аварийно положение. Успех каквото и да решите!  Peace
Виж целия пост
# 4
На интервюто на Уиз еър,на което ходих август месец, хората с изкаран курс за стюардеси ги отпратиха разревани. Обучение провежда компанията,която те е наела на работа. Искаш ли инфо за интервюто?
Виж целия пост
# 5
Здравейте! Имам опит като Cabin Stewardess на кораб......от известно време чета форуми и инфо за стюардеса но в самолет....
За да не ставам многословна - това което искам е да направим съпоставка между стюардесата на кораб и тази на самолет и по конкретно - съпоставка в заплащането, и почивките които ти се полагат......за процеса на работа е ясно, бачка се яко и на двете места......

Като cabin stewardess на кораб - нямаш нито ден почивка, почивката е около 2 часа м/у двата сървиса/ден и съответно след вечерния сървис (някъде около 22,00 ч.), усилена, ама усилена ФИЗИЧЕСКА работа. Когато кораба е на пристанище, не винаги имаш време да излезиш. Започваш сезона февруари/март и в зависимост от компанията за, която работиш, от 9 месеца контракт имаш само 2-4 седмици ваканция. Заплащането също варира според компанията - 600 - 900Е, има и малко по-платени с около 200Е отгоре.......
.....Ще се радвам ако споделите опит като стюардеса в самолет, относно как протича един работен ден, примерен график на почивките, заплащането.....и т.н.....
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия