Днес Теленор обра българския народ

  • 53 006
  • 325
Здравейте. Искам да се оплача и да предупредя хората за актуална телефонна кражба на Теленор  Close. Днес спамнаха със смс-оферта за покупка на песничка на Джъстин Бийбър мъжа ми и детето ми. И не просто ни спамват с рекламни съобщения, въпреки, че имаме договор за ползване не телефонни услуги, не покупка на песнички, а изпращат съобщението, което директно излиза активирано на екрана и само с натискане на един бутон вместо да го изтрием, каквото беше нашето желание си купихме песничката и хвръкнаха 2лв. И така днес от 20000 деца и 20000 възрастни хора, които не умеят да боравят с телефона си като пианисти, по 2лв, смятайте Теленор е припечели не лошо! Ама това си е нагла кражба! И съм сигурна, че трябва да има начин да се защитим, ако има някой юрист, нека ме посъветва какво мога да направя
Виж целия пост
# 1
Ей, убивате ме с тия заглавия...
Виж целия пост
# 2
Айде без пък 40 000 българи да са с телефон чиито функции не познават... Mr. Green
Аз съм абонат на Глобул, на мен защо не пратиха Джъстин Бийбър.Сърдита съм пък. Crossing Arms
Виж целия пост
# 3
Аз пиша редовно смси и доста добре си познавам функциите на телефона, но този смс работи на друг принцип, не като нормален смс и дори аз успях да закупя песничката, а какво остава за децата и възрастните хора. Не е въпроса за 2та лева, а за принципа. И съм сигурна че доста хора са с песничка на телефона от днес
Виж целия пост
# 4
Ама целия народ ли?  Crazy
Аз не съм клиент на "Теленор", в какво се състои обирането ми? В това, че не са ми пратили песничката?
Има логика... някаква. Thinking

Скрит текст:
ПП Оправи си заглавието - вместо "българския народ" по-добре напиши "клиентите си". Иначе всеки ще се концентрира върху твоята изцепка, а не върху тази на "Теленор", които явно наистина подвеждат клиентите си и заслужават да се разчуе за това.  Peace
Виж целия пост
# 5
Сменяй оператора...
Виж целия пост
# 6
Преди време докато телефонът ми се е премятал в чантата, бях успяла да закупя една мазна чалга, която звучеше, когато ме търсят на служебния телефон.
Леле какъв скандал направих на 123.
Казах им, да си отбележат повече никакви рекламни съобщения да не ми изпращат, оттогава ми звъни оператор. Simple Smile
Виж целия пост
# 7
Ето, че не толкова зле.Джъстин Бийбър е къде къде по добре от ...ОП СА, ОП СА,ръцете горЕ оп са... Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 8
И преди като си бяха Глобул,пак минаваха с тия номера
Виж целия пост
# 9
е добре, да не обръщам внимание, че ме "таковат", а дали го правят елегантно с Джъстийн Бийбър или просташки с някоя чалга Shocked
Виж целия пост
# 10
Аз пиша редовно смси и доста добре си познавам функциите на телефона, но този смс работи на друг принцип, не като нормален смс и дори аз успях да закупя песничката, а какво остава за децата и възрастните хора. Не е въпроса за 2та лева, а за принципа. И съм сигурна че доста хора са с песничка на телефона от днес

Майка ми я обраха не с 2, а с 40 лв. Абонирала се била за някаква информация, която се включвала всеки ден в определен час. Тя изобщо не знае какво е правила и натискала.
Виж целия пост
# 11
За такива абсолютно "легални" злоупотреби става въпрос, защото има сигурно около 300 000 абоната теленор и от тях сигурно поне 30% са възрастни хора и деца, така че явно редовно обират народа и това изявление изобщо не е преувеличено, пенетрацията на мобилни телефони е доста висока.
И ако не се борим като потребители, особено срещу глобалните комапнии и монополисти каквито са трите комапнии в телекомуникационните услуги, ще продължават да ни "доят" . Така, че ако някой по-компетентно може да посъветва какво да направим и при коя институция да се ожалим ще съм благодарна
Виж целия пост
# 12
при гърците не беше толкова зле фирмата, откак станаха Теленор само мошеничества и мизерии правят, МТел в момента изглежда са по-добър избор
Виж целия пост
# 13
Не знам какъв тип се водят тези съобщения, аз ги наричам системни. Каквото и да натиснете, различно от червена слушалка, приемате предложението от системния смс.
Относно Теленор, отначало се зарадвах, че от гръцки, стават норвежки, но номерата им си остават чисто български.
Баба ми я обраха с такива смс-и в края на лятото - от стандартна предплатена тарифа без такси, изведнъж се оказа с тарифа, която й прибира 2.50 при зареждане. И се опитват да ме убедят, че не са я оставили на стандартната тарифа, понеже сегашната стандартна не била като предишната.
Понякога се чудя служителите им ли са тъпи, или не са добре подготвени да лъжат, или не познават въобще продуктите. Най-вероятно и трите.

Пуснете жалба до КЗП.
Виж целия пост
# 14
Аз пък се бях сдобила със застраховка имущество,но на вивакомския телефон.Добре ,че попитах,защо ми е по голяма сметката,че да ме ''отпишат''от тази услуга през следващите месеци.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия