Аз също държа да не го обезличават и превръщат във втори Танер, Любов. Ако разсъждаваме логично, опирайки се на реалностите в живота, а не на изкривената реалност на КРА, Йомер, продължавайки така всеотдайно и последователно да угажда на вижданията за "безусловна любов" на своята сеньорина, ще загуби себе си. Понеже не вярвам, че той ще е толкова безхарактерен (има податки, че все пак отстоява някои свои принципи навъпреки желанията на Елиф), то след като поживее с нея щастливо известно време, в един момент ще се принуди сам да скъса завесата на своята сляпа любов и да види, че нищо не го свързва с тази жена, освен физическото желание. И тогава ще я напусне.
Обобщение от Элиза (другое дерево):
...
СЦ нам намекают, что в кино всё возможно и нечего зрителю заморачиваться на причинно- следственных связях и логики развития характеров..
Ндам... царството на кривите огледала... или иначе казано, правилата на драматургията не важат за нашите сценаристки. И ако на сцената има пушка, то тя може да си отвиси там до края на пиесата без да гръмне.
![Simple Smile](/img/emojis/faces/simple_smile.png)
Колкото до пушката, нашите кукли едва ли са чели Чехов.
Впрочем, какво стана със запалката?
Всъщност, идиомът “пушката на Чехов” не се отнася само за пушки, но и за пистолети. И изобщо за всеки макар и дребен елемент, попаднал в кадъра на действието, който в течение на неговото развитие придобива голямо значение. Ако не стане значителен, елементът е бил излишен.
С други думи без пушка – няма филми. Само с бижутата на Елифче няма да стане работата...