Дзен, или изкуството да поддържаш компютър - 8

  • 52 905
  • 438
# 15
г-р, Много ли е сложно? Или има на няколко места където да се сложи отметка за латиница и след време отново да мога да се върна на бг вариант ?

Да не би след като се преобразува дадена програма от бълг. на англ. нещо да не се преведе удачно?

Друг ни ги качва програмите и аз ако ги имах/на диск/торент/ и знаех как/ бих деинсталирала старата и сложила варианта на англ.
 


Предпочитам да се пробвам да си го направя след като имам някакви последователни писмени инструкции. Когато имате възможност и ви е удобно, ще ги очаквам като лично съобщение, а пък по-натам ще видя как да процедирам.
Виж целия пост
# 16
Не, няма нищо сложно в това да смениш езика на повечето програми ако го поддържат. Просто е играчка да го правиш нон-стоп ако с другият сте на един потребител. Варианта единият от вас да търпи езиковите предпочитания на другия също не е много забавен. Иначе мога да ти обясня на две, на три къде да гледаш за да смениш езика в офиса и повечето програми под Windows, без да сменяш езика на самият Windows. Също може да се наложи да преинсталираш някои от тях за да схванат "намека". Вероятно Скайп, Хром, Мозила и Опера ще минат без преинсталация.
Виж целия пост
# 17
говорили  сме, искаме да е на английски, все пак и преди сме си служили с такава програма.
Иначе мога да ти обясня на две, на три къде да гледаш за да смениш езика в офиса и повечето програми под Windows, без да сменяш езика на самият Windows.
Значи ли това че всички команди на Office пакета -Word 2007 , Excel , Paint ще си станат със стандартнните английски термини?

А има ли вариант да се сменят и двете неща---- и езика на Windows и езика на офис пакета т.е да са едни и същи-англ. или трудно се постига?
Виж целия пост
# 18
Понеже има няколко варианта при които езика е български нямам идея колко трудно ще стане смяната обратно на английски. Възможно е да не може без преинсталация - не знам как точно е при вас.
Виж целия пост
# 19
г-р, понеже в пост 17 предложихте
Иначе мога да ти обясня на две, на три къде да гледаш за да смениш езика в офиса и повечето програми под Windows
бих искала да пробвам да го направя след като ми напишете в лично съобщение къде да извърша промените.
Виж целия пост
# 20
и аз тук да попитам. Купих компютър втора ръка от квант сервиз, инсталирах му win 7, но с драйвери за xp, от вчера като се включи и монитора почва да мига, включва изключва, и от време на време показва no signal, дали е от драйверите? Монитора е свързан с dvi кабел с преходник dvi конектор. Сменяхме кабела, защото първия не работеше, този работи, но дали не е от него?  newsm78
Виж целия пост
# 21
и аз тук да попитам. Купих компютър втора ръка от квант сервиз, инсталирах му win 7, но с драйвери за xp, от вчера като се включи и монитора почва да мига, включва изключва, и от време на време показва no signal, дали е от драйверите? Монитора е свързан с dvi кабел с преходник dvi конектор. Сменяхме кабела, защото първия не работеше, този работи, но дали не е от него?  newsm78
Проблемите в това, което описваш са доста. Първо няма как да си сложил/а драйвери от XP на Windows 7 в общият случай. Двете операционни системи използват различни драйвери. Второ какъв е монитора? Ако е от тези, като старите телевизори (CRT) с кинескоп може би проблема е това, че му идва повече опреснителната честота. Трето на какво слагахте драйвери?
Виж целия пост
# 22
монитора е LCD HP, драйвери за звук, монитор, и видео карта
Виж целия пост
# 23
монитора е LCD HP, драйвери за звук, монитор, и видео карта
Често на дъната има вградена видео карта (в горната част, до захранващият кабел), а отделно има и втора видео карта, която се намира по-надолу. Моля снимай ми целият заден панел на компютъра и ми обясни къде е включен монитора.
Виж целия пост
# 24

upload img
ето в левия порт е включен
това са характеристиките на пц-то
1 x Intel Xeon Processor (2.80GHz, 1MB L2)

Памет2048MB DDR2 SDRAM ECC (Up to 8GB)

Твърд диск160GB HDD Serial ATA / RAID 0, 1

Оптично у-воStandart size DVD-ROM

ВидеокартаNvidia Quadro FX 330 - 64MB

КомуникацииIntegrated Broadcom 5751 10/100/1000

Други6xUSB 2.0, VGA, RJ-45, Serial Port, PS/2


Виж целия пост
# 25
Това, което показваш НЕ са DVI портове и няма как да имат какъвто и да е преходник с цена под 90-150 лева. Това са HDMI (или display port - не мога да кажа на 100% заради снимката) портове и "преходниците" за тях са на практика чипове, които конвертират сигнала. След като уточнихме ситуацията пред теб има няколко възможности.

Първо - връщаш системата (не го препоръчвам!) и си взимаш парите.
Второ - сменяш видео картата (това бих ти препоръчал) - предполагам, че от Квант сервиз ще проявят разбиране и ще ти дадат някоя, която наистина има DVI
Трето - сменяш монитора с такъв, който има HDMI/Display Port входове.

От ляво на дясно Display port, HDMI port, отвори за вентилация, DVI A/D
Виж целия пост
# 26
Точно display port e, значи преинсталация няма да помогне, още в събота ще отида да го сменя с някой който има dvi
Благодаря   bouquet
Виж целия пост
# 27
Здравейте! Компютърът ми е с вграден Windows 8.1. Купих го преди малко повече от година. От месец постоянно ми изписва съобщение, че лиценза на операционната система изтича на 01.03.2015. Възможно ли е това? Не трябва ли да бъде безсрочен? Обадих се на отдела за техническа поддръжка на "Toshiba" и от там ме увериха, че е така. Казаха ми, че най-вероятно се е бъгнал софтуера. Този вид повреди, обаче, не се покривали от гаранцията. Имате ли представа какъв може да е проблема?  
Виж целия пост
# 28
Така е, в повечето случаи наистина гаранцията не покрива проблеми с операционните системи или от големите фирми ще трябва нон-стоп да оправят безплатно подобни.

Твоят случай обаче е нещо по-различно. На твое място бих им обяснил, че ако не ми съдействат ще се обърна към "Комисия за защита на потребителите" защото ти всъщност плащаш за тази операционна система и цената и е включена в повечето подобни компютри. Т.е. реално даваш пари за нещо, което не си получила.

Ако не ти се разправя мога просто да ти дам начин да си я хакнеш напълно безплатно, но лично аз бих ги накарал да се поизпотят при положение, че плащам за това!
Виж целия пост
# 29
Благодаря за съвета! Пак ще им звънна, но честно казано не вярвам, че нещо ще се промени. Мисля да се свържа и с отдела за техническа поддръжка на "Microsoft". Надявам се, че те ще ми дадат адекватен отговор и решение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия