Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа пробното членство в Amazon Prime?
Как мога да се свържа с превозвача, ако пратката е изпратена с DHL Deutschland Post за България?
Как мога да разреша проблема с получаването на продукт в смачкана кутия?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа пробното членство в Amazon Prime?
За да откажете пробно членство в Amazon Prime, първо влезте във вашия акаунт. След това потърсете опцията за прекратяване на членството. След като прекратите, услугата ще продължи до края на безплатния тестов период. Ако срещнете трудности, можете да се свържете с екипа за обслужване на клиенти на Amazon за помощ.
-
Как мога да се свържа с превозвача, ако пратката е изпратена с DHL Deutschland Post за България?
-
Как мога да разреша проблема с получаването на продукт в смачкана кутия?
Ако получите продукт в смачкана кутия, свържете се с продавача или магазина, от който сте го закупили. В случай на покупка от Amazon, изпратете имейл със снимки на повредения продукт и изразете недоволството си. Обикновено Amazon се отнася коректно към такива ситуации и може да предложи решение във ваша полза.
-
Как мога да поръчам очила от италианския търговец?
-
Как да закупите артикул с добавка, има ли нещо по-специално?