Отменят ми резервацията от хотела !?

  • 7 829
  • 93
# 45
И, какво стана с тази драма?
Виж целия пост
# 46
Чак пък драма... Wink Нещо, което се случва редовно. Хубавото е, че е по-рано, а не примерно ден преди тръгването както ни се случи на нас преди година за Рим. 
Виж целия пост
# 47
Аз бих казала, хубаво, че е Виена, а не Лондон, че тогава наистина щеше да е драма с цената на новата резервация Grinning
Виж целия пост
# 48
Не знам каква е цената на хотела, но мога да препоръчам чуден апартамент във Виена. Вчера се върнахме и определено при честите ни ходения ще продължим да го ползваме.
Виж целия пост
# 49
Ами какво стана Simple Smile След като пратихме имайли на боокинг, днес се свързахме с бг централата на сайта, те казаха, че знаят за проблема ни и ще им трябват няколко дни да ни намерят други хотели, а относно цената, разликата щяла да бъде поета или от боокинг или от хотела, който е допуснал грешка с резервацията ни. Искрено се надявам да стане така, но докато не видя, не вярвам. Дори и от боокинг казаха, че хотела не отговаря на имейлите им и са некоректни спрямо нас. Това е за сега  Confused
Виж целия пост
# 50
Ами какво стана Simple Smile След като пратихме имайли на боокинг, днес се свързахме с бг централата на сайта, те казаха, че знаят за проблема ни и ще им трябват няколко дни да ни намерят други хотели, а относно цената, разликата щяла да бъде поета или от боокинг или от хотела, който е допуснал грешка с резервацията ни. Искрено се надявам да стане така, но докато не видя, не вярвам. Дори и от боокинг казаха, че хотела не отговаря на имейлите им и са некоректни спрямо нас. Това е за сега  Confused

От хотела са длъжни. ОО се чете у-бУкинг. Дано всичко се нареди, иначе ви развалят отпуската.
Виж целия пост
# 51
Миналото лято и ние имахме проблем с резервацията през букинг в района на Парга. Изтърсихме се полусварени от път през август и ни казаха в хотела, че сори, ама няма места. От хотела били изпратила мейл да ме уведомят.... 4 часа по-рано  Laughing Разбира се, не съм го прочела, тогава разглеждахме гробницата във Вергина  Grinning
Букинг реагираха супер бързо и адекватно. Предложиха ми незабавно 3 опции:
1. Хотелът ни настанява на друго място за една нощ (за толкова беше дублажа) за негова сметка + ни дава като бонус безплатна закуска и други нещица
2. Изпратиха ми 2 хотела в близост с подобни условия да си избера
3. Да се настаним на място по наш избор, да взема фактура, да им я изпратя и да ми покрият разликата в цената.
Ние избрахме първото, защото много държахме на това място точно. От букинг ми изпратиха поне 5 мейла и ми се обадиха няколко пъти да ме питат дали сме ОК и наред ли е всичко. След първия разговор с местния гръцки офис ме прехвърлиха към българския. Честно казано останахме впечатлени.

А вие ехеееее.... 2 седмици имате Simple Smile Спокойно, ще ви намерят добра алтернатива  Peace

Сега за пръв път резервирах през Венере. Хич не съм настроена да пробвам тяхната система как работи при аварии  Laughing
Виж целия пост
# 52
Това звучи наистина обнадеждаващо Simple Smile)))   bouquet
Виж целия пост
# 53
Явно нещо се е бъгнала системата Simple Smile И ние така- отказана резервация (и капарирана преди 2 месеца), 2 седмици преди пътуването. При нас поне отказа дойде от Букинг, които любезно предложиха вариант на хотел, с доплащане от тяхна страна, при предоставяне на фактурата. Дори предложиха възстановяване на вече направени разходи, ако сме се откажели...
Все още водим кореспонденция, че се оказва, че точно по това време свободните места за настаняване са силно ограничени.... И аз се надявам за бърза и добра развръзка на казуса...
Виж целия пост
# 54
Много е неприятно, дори и с положителна развръзка, остава чувството на несигурност   Shocked
Виж целия пост
# 55
Неприятно е определено, но пък може би е било за добро  Peace Ние като пътуваме,винаги поне седмица преди пътуването пишем на хотела да попитаме дали всичко е наред с резервацията : )
Виж целия пост
# 56
Опцията да отида и да няма места не ме устройваше, защото бяхме с дете. Иначе бих му врътнала този номер.
На нас с мъжа ми ни се случи миналата година в хотел в Истанбул. При пристигането ни се сервира, че резервираната от нас стая била заета и щели да ни настанят в нещо килероподобно, с прозорец към фоайето. Моят мъж се запъна като катър на мост и им спретна такова шоу, че след час разправии, освободиха една нормална стая /по някакъв начин/ и ни настаниха.
Но остава едно лошо чувство, което нагарча иначе хубавата ни екскурзия. Всеки, който се е разправял с турци знае какво чудо е, колко любезни и безкомпромистни са.
Виж целия пост
# 57
Да разкажа за нашия проблем в Прага преди месец. Пред сградата с резервирания апартамент сме спрели, мъжът ми говори със собстваника и той каза, че има технически проблем с апартамента и ще ни препрати на друго място. Ние имахме резервация за апартамент с кухня ,щото бяхме с деца. Е, на новото място ни дадоха 2 тавански стаи - не лоши, ама не това очаквахме. Въпросният с апартамента така и не го видяхме. После в Букинг излезе, че не сме ползвали резервацията , но тя беше без кредитна карта, така че поне пари не са дърпали. Като се върнахме се оплакахме , ама какво от това. Та мъжът ми не ще да чуе вече за Прага.
Виж целия пост
# 58
Да разкажа за нашия проблем в Прага преди месец. Пред сградата с резервирания апартамент сме спрели, мъжът ми говори със собстваника и той каза, че има технически проблем с апартамента и ще ни препрати на друго място. Ние имахме резервация за апартамент с кухня ,щото бяхме с деца. Е, на новото място ни дадоха 2 тавански стаи - не лоши, ама не това очаквахме. Въпросният с апартамента така и не го видяхме. После в Букинг излезе, че не сме ползвали резервацията , но тя беше без кредитна карта, така че поне пари не са дърпали. Като се върнахме се оплакахме , ама какво от това. Та мъжът ми не ще да чуе вече за Прага.

Не ти ги дърпа букинга парите, а хотела като неустойка. Цената на таванските стаи е била по-ниска, а те са дължали комисион, за по-високата цена. Ако са ви взели същата сума, е трябвало да се оплачете.
Виж целия пост
# 59
Да разкажа за нашия проблем в Прага преди месец. Пред сградата с резервирания апартамент сме спрели, мъжът ми говори със собстваника и той каза, че има технически проблем с апартамента и ще ни препрати на друго място. Ние имахме резервация за апартамент с кухня ,щото бяхме с деца. Е, на новото място ни дадоха 2 тавански стаи - не лоши, ама не това очаквахме. Въпросният с апартамента така и не го видяхме. После в Букинг излезе, че не сме ползвали резервацията , но тя беше без кредитна карта, така че поне пари не са дърпали. Като се върнахме се оплакахме , ама какво от това. Та мъжът ми не ще да чуе вече за Прага.

Не ти ги дърпа букинга парите, а хотела като неустойка. Цената на таванските стаи е била по-ниска, а те са дължали комисион, за по-високата цена. Ако са ви взели същата сума, е трябвало да се оплачете.
Не знам дали вече е късно, ама ще опитам. Благодаря.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия