Отменят ми резервацията от хотела !?

  • 7 815
  • 93
# 30
Мисля,че парите са изтеглени от картата още тогава.То и цените са по-ниски при плащане на момента.
За предпочитане е да си общувате по мейл,защото писмото може да ти служи да доказателство.За разговори по телефона после нищо на никой не можеш да докажеш. Настоявай да ти предложат друг хотел от същото ниво.Можеш да ползваш тази резервация за друга дата,ако ти е възможно да пътуваш по друго време,дори и с месеци отложеноНямат право да ти искат повече пари.Т.е можеш да решиш да отидеш в хотела и в най-скъпите дни като нова година,например.
Виж целия пост
# 31
Датите няма как да ги сменя, все пак си правя планове за почивката 3 месеца напред и очаквам всичко да е ОК Simple Smile Днес ще разказвам какво ще стане, при всички положения явно ще се избира друг хотел, поне за цената ще настоявам да е същата, както и датите.
Виж целия пост
# 32
Затова ползвам Еxpedia само за резервации и нямам такива проблеми.
Това може да се случи с всеки един резервационен портал.

По-скоро странното е, защо я търсят от хотела директно, а не от booking.com. Все пак, ако са и канселирали резервацията, то трябва да има и мейл от системата им. Това ми направи впечатление на мен.

Защото вече има нова опция, да се пише на клиента директно, а не чрез букинг. Хипотетично обявените стаи в букинг, нямат пряка връзка с хотелския софтуер, и такива грешки са възможни. Трябва да ви предложат хотел на същите условия и цена. Пишете им в коментарите, така ще им направите лоша реклама.

Сумата не се тегли, освен ако не е описано в условия за резервация, прави се авторизация, която е валидна 45 дни, не може да се направи 3 месеца по-рано. И да се направи след 45 ден, автоматично се анулира.  liola, не подвеждай хората.
Виж целия пост
# 33
Бих написала убийствен коментар относно хотела и бих ги заплашила с това още предварително.
Виж целия пост
# 34
Затова ползвам Еxpedia само за резервации и нямам такива проблеми.
Това може да се случи с всеки един резервационен портал.

По-скоро странното е, защо я търсят от хотела директно, а не от booking.com. Все пак, ако са и канселирали резервацията, то трябва да има и мейл от системата им. Това ми направи впечатление на мен.

Защото вече има нова опция, да се пише на клиента директно, а не чрез букинг. Хипотетично обявените стаи в букинг, нямат пряка връзка с хотелския софтуер, и такива грешки са възможни. Трябва да ви предложат хотел на същите условия и цена. Пишете им в коментарите, така ще им направите лоша реклама.

Сумата не се тегли, освен ако не е описано в условия за резервация, прави се авторизация, която е валидна 45 дни, не може да се направи 3 месеца по-рано. И да се направи след 45 ден, автоматично се анулира.  liola, не подвеждай хората.

Опцията да пишеш на клиента я е имало винаги, все пак при резервацията клиента си оставя мейла и спокойно може да го видиш и да пишеш.  Иначе си права - букинг няма пряка връзка с хотелския софтуер, но пък никак не е трудно когато получиш резервация да отбележиш, за да не стават дублажи или пък когато имаш пълна заетост в хотела да затвориш тези дати в букинг. Все пак се случва да има дублажи, но в този случай хотела се опитва да мине тънко като кара ella_rose да си отмени резервацията, именно за да не плаща комисионната, която в най-добрия случай е 15 процента от сумата.

А в букинг не може да остави коментар преди да са минали датите на резервацията.
Виж целия пост
# 35
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking
Виж целия пост
# 36
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking

Те не могат да я отменят, също, докато не мине датата. После могат да отбележат като непристигнал, а комисиона е 10 % та. Резрвация са длъжни да и направят те на същите условия ако има дублаж, то си го пише в букинг.

Audrey Hepburn, не е трудно, но се случва.
Виж целия пост
# 37
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking

Те не могат да я отменят, също, докато не мине датата. После могат да отбележат като непристигнал, а комисиона е 10 % та. Резрвация са длъжни да и направят те на същите условия ако има дублаж, то си го пише в букинг.

Audrey Hepburn, не е трудно, но се случва.

10% комисионна букинг нямат. Най-ниската им комисионна е 15% и резервация може да се отмени от хотела и преди да пристигнат хората.
Виж целия пост
# 38
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking

Те не могат да я отменят, също, докато не мине датата. После могат да отбележат като непристигнал, а комисиона е 10 % та. Резрвация са длъжни да и направят те на същите условия ако има дублаж, то си го пише в букинг.

Audrey Hepburn, не е трудно, но се случва.

10% комисионна букинг нямат. Най-ниската им комисионна е 15% и резервация може да се отмени от хотела и преди да пристигнат хората.

Aз го работя и твърдя обратното, но щом казваш.
Виж целия пост
# 39
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking

Те не могат да я отменят, също, докато не мине датата.

да
ясно
но доколкото разбрах от хотела са поискали по телефона да си отмени резервацията
ако го направи, възможността да остави коментар отпада
Виж целия пост
# 40
Скрит текст:
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking

Те не могат да я отменят, също, докато не мине датата. После могат да отбележат като непристигнал, а комисиона е 10 % та. Резрвация са длъжни да и направят те на същите условия ако има дублаж, то си го пише в букинг.

Audrey Hepburn, не е трудно, но се случва.

10% комисионна букинг нямат. Най-ниската им комисионна е 15% и резервация може да се отмени от хотела и преди да пристигнат хората.
Aз го работя и твърдя обратното, но щом казваш.

Именно защото от години работя с букинг, затова го казвам.
Виж целия пост
# 41
ако се отмени резервацията пак няма да може да се остави коментар в booking

Те не могат да я отменят, също, докато не мине датата.

да
ясно
но доколкото разбрах от хотела са поискали по телефона да си отмени резервацията
ако го направи, възможността да остави коментар отпада

Да, доказателство, че те не могат. Може букинг. Да не си я отменя, но пък те могат да я отбележат като непристигнала, и да изтеглят сумата, знам ли. Букинг да и кажат какво да прави, но пак смятам че те са длъжни да и направят резервация на същите условия. Дублаж и при най-добрите може да има, не е нещо фатално, просто клиента в крайна сметка трябва да е доволен.
Виж целия пост
# 42
АЗ РЕДОВНО ПРАВЯ РЕЗЕРВАЦИИ,В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА ,ЧРЕЗ BOOKING И НИКОГА НЕ СЪМ ИМАЛА ПРОБЛЕМ.
НИЩО НЕ ОТМЕНЯЙТЕ!! ХВАНЕТЕ СИ ХАРТИЕНИЯ НОСИТЕЛ В РЪКА И В ХОТЕЛА.СЯДАТЕ ТАМ ПРЕД РЕЦЕПЦИЯТА
И ТЕ ЩЕ ВИ УРЕДЯТ.И АЗ СЪМ СИ ПИСАЛА С БУКИНА И ВИНАГИ ЛЮБЕЗНО СА МИ ОТГОВАРЯЛИ.НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙТЕ!
ВСИЧКО ЩЕ Е ОК.
Виж целия пост
# 43
Аз имах подобен случай с хотел в Гърция, Парга. Бях букнала с опция за отмяна на резервацията без предварително плащане. След 20-тина дни собственика на хотела ми написа мейл със същата молба - да отменя резервацията защото нямал стаи. Писахме си с букинг 10-тина мейли. Те нищо не можаха да направят, предлагаха ми алтернативни хотели, които не ме устройваха. Бях овършала целия район. Държах му резервацията на този нещастник до последния ден без санкция и я канселирах. Опцията да отида и да няма места не ме устройваше, защото бяхме с дете. Иначе бих му врътнала този номер. Ако не се бях явила пък щяха да ми дръпнат наказанието за неявяване.
Това е номер. Пускат си стаите на 100 места и после потвърждават най-високите цени. Тъпото е че дори не успях да му врътна една 0 в рейтинга на този нещастник. От букинг казаха, че няма техническа възможност. Гледам, че вече не работи с Букинг.
Виж целия пост
# 44
принципно можете да пробвате да опишете преживяването с отказ на резервацията в TRIPADVISOR, където също много се чете
не знам обаче дали собственикът на хотела няма права да поиска мнението да се махне, ако реално не сте престояли в хотела
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия