Въпрос относно рекламация

  • 2 253
  • 6
Здравейте ! На 16 април предявих рекламация в мебели Виденов за счупен диван. Според договора трябваше в 30-дневен срок да е оправен дивана и съответно при мен. Днес изтича срока ,а съм сигурна ,че в понеделник няма да ми звъннат ,за да си го взема. Прочетох , че имам право на разваляне на договора и съответно да ми се въстановят парите все пак дивана е на няколко месеца. Как трябва да процедирам оттук нататък някакви по специални документи ли се носят ? Някой сблъсквал ли се е с този проблем?
Виж целия пост
# 1
Виж тук - http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=47&document_id=4617
Цитат
Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имате право да претендирате за възстановяване на заплатената от Вас сума или за отбив от цената на стоката.
Трябва и да знаете, обаче, че не можете да претендирате за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.

Ако не постигнете споразумение с търговеца, можете да подадете жалба срещу него в най-близкия регионален офис на Комисия за защита на потребителите или по електронната поща.
Виж целия пост
# 2
Благодаря ви за информацията . Ще звънна в понеделник да видим какво ще се получи въпреки че съм обнадеждена не са от най - любезните търговци .
Виж целия пост
# 3
Интересна тема относно всяка рекламация.


Да се докаже какво е незначителното, може да се претендира и т.н..

Дази комисия съм се обръщала към тях и определено не вършат работа.


Какъв е изхода от ситуацията ми е интересно.
Виж целия пост
# 4
Здравейте ! Диванът не беше ремонтиран в 30- дневния срок,съответно по закон имах право на разваляне на договора и въстановяване на сумата . Звъннах и обясних ситуацията опитаха се да ме излъжат естествено , с което ме ядосаха още повече . В крайна сметка поисках разваляне на договора и безпроблемно още същият ден ми върнаха парите ,заплатени от мен за дивана. Естествено отначало су опитаха да минат метър, но след кто им цитирах закона и казах ,че ще си отстоявам правата и ще търсь съдействие от КЗП веднага обърнаха палачинката и ньмах проблем
Виж целия пост
# 5
Добре, че те са били "разбрани" , много се радвам на добрия изход.
Виж целия пост
# 6
В крайна сметка е време потребителите да започнат да си отстояват правата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия