Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с продукт, който не съм получил, но спорът е разрешен в моя полза?
Какво да правя, ако продавачът предложи частично възстановяване на сума след отваряне на спор?
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с продукт, който не съм получил, но спорът е разрешен в моя полза?
-
Какво да правя, ако продавачът предложи частично възстановяване на сума след отваряне на спор?
-
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне?
Ако поръчката ви не пристигне, можете да пуснете спор в AliExpress. Ако продавачът не одобри искането ви за възстановяване, можете да ескалирате спора. В случай на успех парите ви ще бъдат възстановени. Необходимо е да предоставите доказателства, че пратката не е доставена, като например проследяващ номер, показващ, че пратката не е влязла в България.
-
Как мога да използвам $4 купона за поръчки над $20?
-
Как мога да разбера кога е качена дадена обява в AliExpress?