Проблем с магазин PCStore.bg

  • 2 910
  • 5
Купихме си лаптоп от въпросния магазин, но за съжаление след около час работа вкъщи половината му екран се "счупи". Когато го огледахме внимателно, забелязахме, че някой е човъркал кутийката отдолу, вероятно са ни продали стар и/или ползван лаптоп. Разбира се, не искат да ни уважат гаранцията, отказват да ни върнат парите, като според тях ние сме го повредили. Загубиха ни толкова време, пари и нерви, че знам как да се разправям с тях вече.
Дано никой друг не се подлъже да си купи нещо от тези повече.  Sad
Виж целия пост
# 1
Ако обстоятелствата са наистина такива, каквито твърдите, обърнете се към Комисията за защита на потребителите. Peace
Виж целия пост
# 2
Аз съм пазарувал на няколко пъти от тях (за клиенти) и не съм имал проблеми. В страни от това - няма причина да не ви върнат парите. Подходете възможно по-спокойно и обяснете проблема без излишно драматизиране, като наистина можете спокойно да споменете факта, че дори и да не искат ще им се наложи да ви върнат парите в момента в който отнесете проблема до КЗП. Ако продължават в този дух просто пуснете жалба по въпроса излагайки само фактите по случая.
Виж целия пост
# 3
Аз съм пазарувал на няколко пъти от тях (за клиенти) и не съм имал проблеми. В страни от това - няма причина да не ви върнат парите. Подходете възможно по-спокойно и обяснете проблема без излишно драматизиране, като наистина можете спокойно да споменете факта, че дори и да не искат ще им се наложи да ви върнат парите в момента в който отнесете проблема до КЗП. Ако продължават в този дух просто пуснете жалба по въпроса излагайки само фактите по случая.
Ще изчакам да видя как ще завърши цялата сага, все пак е възможно и да се разреши проблемът. КЗП ми е най-крайната възможна мярка, честно казано не искам да прибягвам до тях и бих го направила само, ако наистина се наложи.
Виж целия пост
# 4
А какво казват от официалния сервиз на съответната марка лаптоп? Обикновено те нямат нищо общо с магазина.
Виж целия пост
# 5
Аз пък съм много доволна от тях. Купувала съм няколко неща. В единият случай (със смартфон на thl - китайски) ми подменяха телефона без проблеми 3 пъти. Причината беше, че показва състояние на батерията пр. 54%, а се срива. Иначеиздържаше по 4-5 дни. Предложиха ми даже ако искам да ми дадът друг вид телефон или да ми върнат парите. Аз предпочетох замяна със същия модел. Смятам ги за изключително коректни
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия