На море в България 2015 - 5

*АДРЕНАЛИНКА*, искам да ти се извиня, че ти препоръчах Мирамар. Не съм те подвела умишлено, но повярвай ми - и през ум не ми е минало, че търсиш нещо такова:
http://royalcastle-bg.net/fileadmin/royalcastle2012/downloads/Re … l_Castle_2015.pdf
мда... хотелът наистина е уникално... кичозен  ooooh!

Ох, и аз това щях да пиша, този стил мутро барок въобще не ми допада на мен  Confused
Но съм съгласна с мнението на Адреналинка за Мирамар, хубаво е да се споделят хубавите  илошите неща за хотелите.

Това с тъмнината ме озадачава просто, от там ли се правят икономии  newsm78
Същото беше и в Грийн Лайф- 22 часа гасим осветлението, отивайте по стаите....

няма проблем доста хора ми го похвалиха и от избраните само там беше свободно Simple Smile) няма лошо човек да трупа преживявания .На каката (на 5) пък много и хареса и сладоледа и бонбоните . Просто не беше нашия хотел Simple Smile
Но от тази екскурзия едно разбрах пристигаме рано сутринта с колата и обикаляме няколко хотела . Така най добре ще мога да си избера и да си прекараме добре .
Ужас ходил съм и ходил по инклузиви ,но на подобно нещо не съм попадал.Покраи Елените вече не желая дори да минавам.Такава мизерия не бях  виждал.Да знаех ,че е така щях да си платя само и само да не ме вкарват в комплекса.Моля не правете грешката дори да поглеждате натам или да се замисляте за там ,че ще ви държи влага доста.
Здравейте! Вчера се върнахме от море, та да споделя пресни впечатления от хотел СИНАЯ - Китен. Това е най-абсурдния хотел, в който съм била - обикновено ако храната не е на ниво, то поне е чисто или компенсират с отношение. Тук се оказа, че нищо не му е на ниво, ама наистина си беше като "хотел на ужасите" - всъщност само местоположение ставаше - беше на ул. Бриз, която е на равно разстояние между Атлиман и Южния плаж.

Още с пристигането се опитаха да ни настанят на 3-ия етаж (фактически 4-ти), като няма асансьор, а една тясна вита стълба - ама тясна, на която не се събират/могат да се разминат 2-ма души. Та този вариант с две малки деца (на 2 и на 3г и половина) означаваше почти сигурно пребиване. Смениха ни стаята - дотук добре. Оказа се, че в новата стая не работи казанчето и сифона е запушен. За казанчето казаха, че ще го оправят, ама трябвало да се смени някаква част - е, за 7 дни никой не благоволи да го смени; дадоха ни едно легенче, да си лискаме с него. Освен това за 7 дни никой не влезе да изчисти - като им казахме да ни изчистят стаята ни отговориха, че те не влизат да чистят, "за да не притесняват гостите". Разбира се никой не смени и спалното бельо, като им дадох кърпите да ги сменят, ни ги смениха с... 3 кърпи за ръце. Като изрично ги питах за големи кърпи - ами още не им било дошло прането... ами след като с разбиране изчаках до следобеда да дойде това митично пране - девойката на рецепцията (оттук нататък ще я наричам джофра, ще разберете защо) най-нагло ми каза, че прането щяло да дойде на следващия ден (евентуално)... ама то пък не дойде - а ние така или иначе си тръгвахме на по-следващия ден... ама предложи да ни даде още 2 кърпи за ръце (за малко да й предложа да ми даде и малко тиксо, за да си направя една голяма хавлия). да не казвам пък и какъв беше цвета на хавлиите - варираше от сиво през кафяво с разнообразни петна от друг цвят. а да, освен това имахме котки на терасата - които въпреки усилията да ги изгоним и боя с разнообразни предмети най-нахално си седяха там - и си се качваха по столовете и си се опираха по хавлиите... а да, освен това в хотела се оказа, че има някакви хора с кучета - които също търсеха "някой да изчисти след душичките". аз обичам животни, но да са си мои, а не децата да съжителстват с кучешки и котешки косми и/или бълхи...

Храната беше нещото, което определено не ставаше - на други места, когато не могат да готвят, поне има салати, които стават за ядене - в този хотел имаше от най-гадните червени презрели консервени домати; краставиците бяха белезникави; имаше големи парчета морков и чушка - това май беше идеята за салата. от яденето на няколко пъти имаше боб и леща, което не бяха сбъркали съвсем. иначе най-редовно имаше някакви парчета от пица - малки четириъгълничета, които никой не ядеше, но винаги присъстваха, веднъж имаше някакъв ориз, който детето реши да яде - девойката, която сипваше и следеше каза, че може само една лъжица, че било гарнитура. Няма да навлизам в повече подробности на тази тема, че ние просто си ядяхме навън. веднъж бях си оставила купичката с кус-кус на масата за закуска (целия ресторант беше празен) и отидохме с детето до тоалетната. Докато се върнем, девойката вече ни чакаше с много решителен вид на вратата да ни обясни, че трябва да си отсервираме след себе си; като й обясних, че не сме приключили и че се връщаме да ядем, тя ни се накара, че не е позволено да си резервираме маси, ако искаме да си запазим маса, да й дадем 5 лева, за да сложи табелка Reserve...

Въобще отношението на персонала в този "хотел" беше абсолютно умопомрачително - главната джофра (на 20 и няколко) непрекъснато се опитваше да ни възпитава. Няколко примера - излизаме за плаж към 16.30, децата нещо си говорят "Хайде на плаж" (без да беше особено силно, във всеки случай не викаха - все пак си знам стоката и колко могат да са шумни); пристига много възмутена по-стълбите да не каже "Ама аре по-тихо"; аз вече доста ядосана я питах колко е часа - ама тя знае, че вече е минало 16, ама някой можело още да почива... В ресторанта някакви хора си обядват, пристига тази с една метла и започва да мете до тях, вкл и по тях; като хората я питаха защо трябва да го прави сега, докато ядат - ами били изсипали салата и на какво приличало това - те хората й казаха, че това не е от тях, пък и предпочитат да ядат на спокойствие - "от вас е, от вас е, аз гледам от бара"...  Собственикът, след като успях да паркирам с доста зор, дойде да ми каже да си махна колата (е все пак могло да си свалим децата), като най-кротко го питах къде е паркомястото на хотела и къде ми препоръчва да спра - ами той имал да зарежда и да паркирам някъде, където намеря за добре (е намерих, през 4 улици); на следващия ден имаше подобен скандал с други хора - но тях ги вдигнаха от масата... И любимият ми скандал беше като както разказах за чистенето в този хотел - аз започнах да изхвърлям памперсите на малкото в общите кошчета във фоайето (тях понякога ги изхвърляха, пък и за отмъщение) - та джофра дойде да ми направи забележка, да си ги събирам с стаята и да си ги хвърлям в кофата за боклук на улицата...

Та така, този хотел "Синая" май ме отказа завинаги от Китен. Добре, че после се преместихме в Приморско, в апарт-хотел Примавера, в който наистина се чувствахме като хора.
Леле, Янамих, това е да се смееш ли, да плачеш ли.  Tired Пиши в туристическите сайтове. Но там пък трият.  Confused
Благодаря, аз се чудех кого да сезирам, мислех дали да не пусна по една жалбичка до ХЕИ и НАП и евентуално дали има някоя инстанция, която се занимава с контрол в туризма (някой има ли идеи?), но реших, че тук би имало по-добър ефект Simple Smile
Да, тук четат много хора.  Peace
Сори че е на чужд гръб ама разказа до частта с бълхите искрено ме размя Joy и изобщо раказа Simple Smile
del
Уаууууууу.......какви са тези цени?!?!?!
За двуспален спартамент парк 2+2 в активен сезон 580лв на ден със закуска.И това е цената за две основни легла.Не смятам какво трябва да доплатя за трети възрастен и дете. ooooh!
Тия дето са сложили тези цени не са в ред, както и тия, които ги дават тези пари.
Да, тук четат много хора.  Peace

Най-абсурдното е, че като правихме резервацията, не можехме да се ориентираме по цените - бяха си средна работа за края на август в Китен... а търсихме и отзиви в нет-а, интересното е, че нямаше нито положителни, нито отрицателни...
Трие се.
мда... хотелът наистина е уникално... кичозен  ooooh!
Като видях стаите, буквално ми увисна ченето.  Joy

За двуспален спартамент парк 2+2 в активен сезон 580лв на ден със закуска.
Нали се сещаш, че за всеки влак си има пътници.  Peace Така, както някои плащат по 15 лв за квартира, други дават с лекота 2 бона на вечер.