M-tel и мобилен интернет.

  • 3 191
  • 7
Моля за помощ да ме ориентирате (остарявам ли и не мога да зацепя, от М-тел ли ме правят на калинка...). Наскоро абонирах дъщеря ми за програмата Мтел трансфер S с 400 МВ интернет на максимална скорост. казаха ми, че изразходва ли ги, просто нет-ът ще стане много бавен, но няма опасност да плащам за интернет. Днес погледнах фактурата - има потребление на интернет 178 (явно МВ) като пише, че всички те са извън пакета и съответно дължа за тях 34.46 без ДДС. На самата фактура си пише програмата, според техния сайт тя върви с 400 МВ на макс скорост. Ето фактурата:
Може ли някой да ми обясни, защото се чувствам много глупаво... Детето според мен почти не е използвало тел. още повече, че 2 седмици през таксувания период не бяхме у дома, а мобилния си остана в къщи.
Отделно днес ме изръсиха 113 лв. дадох на касата листче с 3-те номера на мое име 9за мен и двете ми деца). Когато попитах тази сметка и за 3-те номера ли е, девойчето ми измрънка, че са две сметки само за единия номер. Сега го проверих в сайта им.. Ами точно за този номер дължа 31 лв. Другите са на 0-ла, но там последните ми сметки са за 80 и късур и 50 и нещо си и не ми се връзват 113 лв. А касовата бележка, типично за мен не пазя...
Виж целия пост
# 1
Ползвала съм и още ползвам мобилен интернет на Мтел. След изчерпване на МБ н
а максимална скорост, просто скоростта пада. Но никога не са ми таксували да плащам нещо.
Май трябва да подадеш жалба и да разбереш от къде идват тия пари. И си пази касовите бележки  Wink
Виж целия пост
# 2
И аз на твое място ще искам инф. от къде идва тази сметка. Пише, когато разбереш.
П.п сега погледнах отново фактурата ти.
Има 178.115 МБ извън пакета, дали плана има включен безплатен интернет?
Виж целия пост
# 3
 Вкъщи всички сме на Трансфер S, а аз редовно излизам от лимита на бързия интернет. Нищо допълнително не плащам. Като сключвах договора сто пъти ги питах дали са сигурни, че не се плащат наднормените МВ.
Много внимателно си прочети какво пише в договора все пак и отиди в голям офис на МТЕЛ да им поискаш обяснение. В малките каси персоналът е изключително некомпетентен и обикновено се измъкват, че не разполагат с нужната информация. Затова в основен офис. Ако там някой ти се опъва да ти каже каквото те интересува, викаш управителя, пишеш на място жалба. Поискай да ти направят разпечатка за всеки номер, който имаш и да обяснят откъде са тия суми. Щом си изхвърлила касовата бележка опитай да си разпечаташ от сайта, че конкретните сметки са платени. Не знам как им изглежда програмата, чрез която отбелязват плащанията, но имай предвид че за всеки номер на твое име, който е на отделна фактура трябва да им казваш, за да могат да ти го проверят. Нещо цъкат допълнително, за да видят другите фактури.
Аз така веднъж им извадих душата заради лев и нещо над абонаментите, които ми дойдоха. Нямам хартиена фактура, а в сайта имах регистрация само на единия номер. Направиха ми пълна разпечатака и се оказа, че ММ е говорил по стационарния и оттам са се навъртели.

ПП Провери в договора как се таксува LOOP екстрата, ако имате такава. Може оттам да идват тия 178 МВ. На самия телефон може да се проверява какъв е трафикът на интернет данни. Провери и там какво количество е ползвало детето.
Успех в борбата и не ги оставяй да ти взимат и стотинка без обяснение за какво са я взели. Имам лошото усещане, че като хванат някой да му надписват и го усетят, че не се интересува защо, продъложават с тия номера, докато не им създаде проблеми.
Виж целия пост
# 4
Преди време с моя приятелка се получи същото. Сключва договор на един план. След първата фактура, когато договорът вече е в сила, получава сметка, която няма нищо общо с новия план. Тя отиде на място в офиса на М-тел, където беше сключила въпросния договор. Обясниха й, че се е получила някаква грешка, т.е. служителката, направила договора, не го била  отразила в системата им и при следващите фактури и върнаха парите, които и бяха надвзели.
Виж целия пост
# 5
Благодаря ви много!
Виж целия пост
# 6
На коя дата е зануляването и на коя е сключен договорът? Не знам дали е все още така към днешна дата, понеже последно сключих договор преди 2 години, но имаше значение тогава съгласуването на датите. Мен, например, ме зануляват на 7-мо число и когато сключвах договор преди 2 години отидох на предния ден, поисках да изключат мобилните данни (гледаха ме накриво), защото новият план започва да действа след зануляването, т.е. в моя случай след 00:00 часа. Ако бяха останали включени мобилните данни за тези няколко часа, щяха да ми навъртят сметка. Аз отдавна вече ходя подготвена, че ми писнаха с техните номера. #Cussing out Никой няма да те предупреди, че от момента на подписването, до момента на зануляването все още си тече старият план и ползвайки нова услуга като интернет, например, се таксува. Дори и детето да не е ползвало телефона, той си е с включени данни и си тегли актуализациите на приложенията.

Надявам се, че проблемът не е от такова естество и ще се реши в твоя полза. Peace
Виж целия пост
# 7
На коя дата е зануляването и на коя е сключен договорът? Не знам дали е все още така към днешна дата, понеже последно сключих договор преди 2 години, но имаше значение тогава съгласуването на датите. Мен, например, ме зануляват на 7-мо число и когато сключвах договор преди 2 години отидох на предния ден, поисках да изключат мобилните данни (гледаха ме накриво), защото новият план започва да действа след зануляването, т.е. в моя случай след 00:00 часа. Ако бяха останали включени мобилните данни за тези няколко часа, щяха да ми навъртят сметка. Аз отдавна вече ходя подготвена, че ми писнаха с техните номера. #Cussing out Никой няма да те предупреди, че от момента на подписването, до момента на зануляването все още си тече старият план и ползвайки нова услуга като интернет, например, се таксува. Дори и детето да не е ползвало телефона, той си е с включени данни и си тегли актуализациите на приложенията.

Надявам се, че проблемът не е от такова естество и ще се реши в твоя полза. Peace
По всяка вероятност това е станало.
Съвет от мен - подайте официално оплакване до е-мейла на МТел. Опишете цялата ситуация, като цитирате номера на договора и номера на фактурата ви. Поискайте да се направи проверка и да получите официален отговор. Подавала съм два пъти оплаквания - единия път беше заради едни странни 76 лв. за разговор със Занзибар (не помня страната, но беше нещо екзотично:) и втория - заради погрешен план, който ми таксуваха (100 вмвсто 200 безплатни минути). И двата пъти горе-долу разрешихме проблема. За първия случай 6 месеца не плащах такса. При втория ми върнаха грешно изислените пари и "оправиха" плана, така че да си ползвам 200-те минути.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия