Работа на пасажерски кораби

  • 140 755
  • 734
# 420
Абе то и на мен не ми е взело здравето. Ама не мога да кажа, че само е давало.
Зависи от компания, кораб, колектив и т.н.
Виж целия пост
# 421
Абе то и на мен не ми е взело здравето. Ама не мога да кажа, че само е давало.
Зависи от компания, кораб, колектив и т.н.
Зависи единствено от позицията на която плаваш.
Няма да забравя как мразех каста от шоуто, работят по няколко часа на седмица, взимат един чувал с пари, по цели нощи в крю бара и по цял ден по пристанища Mr. Green
Виж целия пост
# 422
Здравейте. Малко лаишки влизам, за което се извинявам.
Ще прочета и назад....но, вярно ли е, че на презокеанските искат 21 навършени години?
А на речните - предишен стаж?
Виж целия пост
# 423

Ще прочета и назад....но, вярно ли е, че на презокеанските искат 21 навършени години?

Ако е в щатите ти трябва виза C1/D, значи 21 навършени години са минимум.
Виж целия пост
# 424
Абе то и на мен не ми е взело здравето. Ама не мога да кажа, че само е давало.
Зависи от компания, кораб, колектив и т.н.
Зависи единствено от позицията на която плаваш.
Няма да забравя как мразех каста от шоуто, работят по няколко часа на седмица, взимат един чувал с пари, по цели нощи в крю бара и по цял ден по пристанища Mr. Green
При една и съща позиция натоварването може да е доста различно в различните компании съответно кораби на една и съща компания. Лично мнение и впечатления.
Въпросния каст от шоуто си имат някакви таланти. Все пак това им е ценното. Ама "не сме от тия како Сийке" както се казва.
По въпроса с възрастта мисля и аз мисля, че единствено заради американска виза може да искат 21 години.
Според MLC 2006 минималната възраст е 18 години. Има и изключения за по-малко ама там е без нощен труд и въобще дето няма да стане. Естествено всеки корабособственик може да си сложи собствени изисквания.
Това за речните изобщо не е вярно. Пак е изискване на корабособственик.
Виж целия пост
# 425
Здравейте! Бих искала да попитам следното - ориентирала съм се към речни кораби, никога не съм работила на кораб и изчетох доста лоши коментари за фирми посредници. Като начинаеща имам ли шанс да бъда одобрена, ако се свържа директно с компании като Viking и т.н. Владея отличен английски език и кандидатстването през техните сайтове не ми е проблем. Просто се чудя дали има смисъл въобще да обикалям посредници, на които ще платя комисионна или да кандидатствам сама?
Виж целия пост
# 426
Здравейте! Бих искала да попитам следното - ориентирала съм се към речни кораби, никога не съм работила на кораб и изчетох доста лоши коментари за фирми посредници. Като начинаеща имам ли шанс да бъда одобрена, ако се свържа директно с компании като Viking и т.н. Владея отличен английски език и кандидатстването през техните сайтове не ми е проблем. Просто се чудя дали има смисъл въобще да обикалям посредници, на които ще платя комисионна или да кандидатствам сама?
За Викинг специално- не, освен ако нямате 5 г стаж в хотел 4-5 * и поне два -три езика, визирам Немски, Френски и т.н.
На посредниците - никога не съм плащала, те вземат комисион от роботодателите.
Повечето компании набират персонал с посредници и интервюта, лице в лице, в съответната държава.
Виж целия пост
# 427
Здравейте! Бих искала да попитам следното - ориентирала съм се към речни кораби, никога не съм работила на кораб и изчетох доста лоши коментари за фирми посредници. Като начинаеща имам ли шанс да бъда одобрена, ако се свържа директно с компании като Viking и т.н. Владея отличен английски език и кандидатстването през техните сайтове не ми е проблем. Просто се чудя дали има смисъл въобще да обикалям посредници, на които ще платя комисионна или да кандидатствам сама?


Здравейте! Малко късно влязох, но все пак ако мога да бъда полезна.

Като начинаеща за работа на речен кораб имате голям шанс да бъдете одобрена, само   в СВ-то ви трябва да пише, че имате поне няколко месеца стаж в желаната от вас длъжност. Трябва да имате желание за работа.
Аз бях одобрена от две  фирми и нито една от двете не ми е  искала комисионна, дори и при подписване на договор с  едната (поне тези, които са във Варна).
Когато се започнах работа на речен кораб мои колежки споделиха, че същата фирма ( с която се качих на р. кораб) с офис във София са им взели комисионна при подписване на договорът. Така че всичко зависи от алчността и лоялността на служителите на фирмата-посредник.
 При сключване на договор м/ у фирмата-посредник и работодателят посредникът получава комисионна от работодателят...
 За Viking трябва да имате опит на речен кораб преди или..... в Св-то ви трябва да впишите,  , че сте имали такъв.
 Варианти всякакви има. И пак казвам - зависи що за човек е посредникът ви.
 А за свързване директно с компанията- да, опитайте!  Само ще спечелите от това.
 Успех!
Виж целия пост
# 428
Какво е ориентировъчното заплащане на slot attendant, нещо средно?
Имам опит и на жива игра, но честно казано имам и много, много лоши спомени на позицията, та съм се насочила към слот(и там с опит, както и като началник смяна).. без опит на кораб, само с английски. Препоръка и накъде да се ориентирам, мисля за фирма посредник, но повечето май са във Варна - на другия край на страната...
Виж целия пост
# 429
Какво е ориентировъчното заплащане на slot attendant, нещо средно?

За Carnival - 30$/ ден +типс. Правят около 2000$ общо на силен кораб. Това е ентри позиция, от там или касиер или техник или дилър. Паричките нарастват с опита.
Успех.
Виж целия пост
# 430
Благодаря за изчерпателните отговори. Одобрена съм за позиция нощен администратор. Има ли някой, който е работил на тази позиция? Всякаква информация ще ми е полезна. Също така може ли мнение за следните компании:
- Scenic
- Aida
- Grand Circle
Виж целия пост
# 431
Здравейте! Някой има ли представа какви са/ ориентировъчно разбира се / бакшишите в River advice?
Виж целия пост
# 432
Зависи на кой кораб. Има кораби с американци естествено с много добър бакшиш има и кораби със смешни пари.
Виж целия пост
# 433
Ами, нямам идея все още. Но тъй като знам и немски и английски, най-вероятно ще ме засилят на немски, тъй като там има липса на кадри.
Виж целия пост
# 434
Зависи на кой кораб. Има кораби с американци естествено с много добър бакшиш има и кораби със смешни пари.



Ами, нямам идея все още. Но тъй като знам и немски и английски, най-вероятно ще ме засилят на немски, тъй като там има липса на кадри.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия