ТРЕТИ клас

  • 41 206
  • 746
# 720
И така да е, това си остава нейно мнение и не е редно да го втълпява на децата  Peace.
Виж целия пост
# 721
linskia, благодаря! несъзнателно напоследък точно така правим - аз решавам една-две, после уж тя ги решава, но и аз помагам и накрая успява обикновено да реши нещичко и сама. Ще започна обаче да го прилагам както си го описала. Лошото е, че е много бавна и се уморява. На практика повече от 5 задачи на ден
Не гонете бройката в началото. И само 1 задача да реши за деня сама, не е от значение, важното е да я е разбрала наистина и да си сигурна, че не я е налучкала. Засега при нас са по 2 задачи от по-трудните ( по-трудни от тези за домашно) на ден. После се уморява и изнервя, и усещам, че ако я насиля за повече може да намрази предмета.
Виж целия пост
# 722
А как постъпвате с деца, които карат по спомен.
Дадена задача се решава в клас и после помни отговора и това е решението.
Решавали тестове в училище, реших да проверя как ги е решил и се започна, преди още да прочете условието на задачата: Знам, отговорът е 10.
Обяснявам, че условието винаги се чете, може тази да си прилича с онази,ама кой да слуша!
Виж целия пост
# 723
Никак не процедирам. След лоша оценка например,  или кофти резултати от състезание сам си открива грешките и си вади изводи. Не може аз да сдъвквам всичко в живота,  понякога трябва да има и житейски уроци и сами да схванат как да постъпват.
Виж целия пост
# 724
Давам задачи от сборник за вкъщи и така или иначе трябва сам да си ги реши. Те не са с готови отговори. В училище също всеки сам си решава задачите.
Математика с тестове не се проверява. Както и БЕЛ. Както и всичко останало. Жалко, че толкова масово се въведоха у нас.
Виж целия пост
# 725
Отношението към различните в класа зависи също много и от учителката, от това как тя ще настрои децата. Брат ми има проблеми с говора, но беше героят на класа. Всички го обичаха и му помагаха. Заслуга за това има невероятната госпожа Бояджиева, на която попаднахме.  Говоренето вкъщи също е от много голямо значение. Същото се отнася и за "циганетата". В нашия клас има три, две от тях са близначки. Никога не съм позволявала на дъщеря ми да се изказва лошо за тях. Те са изключително симпатични момичета, гледани от леля им и баба им, че майката ги е изоставила.
Днес имат тържество в училище. Днес също е и концертът по пиано и народни танци, така че ще бъде натоварен ден за нас.
Вчера я оставих вкъщи, че се опитва да се разболява и изпусна състезанието на СБНУ.
Виж целия пост
# 726
За много години, мами! Лека и успешна година и от мен!


Направо с въпроса си- имаме днес по ЧП за домашно опит- с филия хляб и кора от лимон, поставени в съд, какво се случва с тях....
Може ли логично обяснение, правите ли действително опитите в къщи?

Рецептата с гъби няма да я коментирам  #2gunfire
Виж целия пост
# 727
За много години!

Ами не правим за което съжалявам. Обаче, ако опитите ще са като този с филията и лимона, май сме си по-добре. Не се сещам какъв ще е този опит, а и нямам учебник да видя урока. Може би филията мухлясва по-бързо, а лимона заради по-голямата му киселинност по-бавно? За какви гъбки става въпрос  Grinning
Виж целия пост
# 728
Явно са на урок за гъби, и аз не знам още, снима ми само опита.

Част от домашното е да споделят със съучениците си рецепта с гъби  Mr. Green
Виж целия пост
# 729
Ние ги правим, когато са за домашно през уикенда. На детето му е интересно и според мен така запомня/ схваща по-добре. Това с лимона не знам какво е Embarassed.
Виж целия пост
# 730
Според мен хлябът ще мухляса по- бързо и качествено  Mr. Green от лимоновата кора, заради маята в него и другите химии, но как ще го обясним? Трябва да прочета урока първо  Embarassed
Виж целия пост
# 731
За много години!

Чак такива дългосрочни домашни не му е давала класната  Laughing, но разтвори разни ми показва у дома. Класната им правила и той впечатлен ги повтаря у дома. Дребната си глътна езика на опита със сода и оцет, на този с вода и захар не втаса за какво иде реч ......
Като се позамисля обаче, мин. год имаха подобно домашно по ДБ - сяха разни зрънца и отбелязваха кога какво се случва с него  Peace
Виж целия пост
# 732
Според мен хлябът ще мухляса по- бързо и качествено  Mr. Green от лимоновата кора, заради маята в него и другите химии, но как ще го обясним? Трябва да прочета урока първо  Embarassed

Нашия хляб не мухляса!!!Лимона -да.
Виж целия пост
# 733
Ние веднъж трошихме някакъв тебешир и го смесвахме с оцет, но тъй като нищо не стана-търсихме отговор в нета ooooh!
Виж целия пост
# 734
Направо с въпроса си- имаме днес по ЧП за домашно опит- с филия хляб и кора от лимон, поставени в съд, какво се случва с тях....
Може ли логично обяснение, правите ли действително опитите в къщи?

Какъв съд? Пълен или празен? Ако е пълен- с какво? Колко време да се оставят? Да се опрат едно в друго или какво?
Напиши самата задача. И за кой урок се отнася. Темата на урока напиши.
...
Ако ще си говорим за мухъл /гъбички/, то смея също да споделя, че купешкият хляб мухлясва след много повече време от домашния ми такъв и от лимоните /или другите плодове/.  Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия