LA REDOUTE.FR - 230

  • 103 009
  • 731
# 210
Здравейте, момичета!
С един тъп въпрос,но не ми се е случвало до сега такова нещо.
Не мога да си видя артикулите в дадена поръчка.Пред колисио номера има едно триъгълниче и като цъкна върху него то или се обръща на дясно или надолу.Вижда се  само номер на поръчката ,стауса на поръчката и сумата за нея,но артикулите в поръчката не мога да видя.
Много моля някой да ме светне ! Grinning
Не цъкай на триъгълничето ,а на самия номер на поръчката Peace
Доди, благодаря ти, че се отзова, но и това пробвах-не става.И върху сумата цъках,пак същото.
Виж целия пост
# 211
Привет!
И аз като някои  - а днес, а утре да си пусна поръчката и кодовете изтекли...
Ако някой е пуснал тези маратонки 42 (или 41 1/3)  номер http://www.laredoute.fr/ppdp/prod-324521320.aspx?docid=00000000000001
и не стават да ми пише (ако са взети изгодно де Simple Smile)
Виж целия пост
# 212
Моля за помощ - някой с добър френски да ми преведе няколко реда! Praynig Благодаря! bouquet
Виж целия пост
# 213
Моля за помощ - някой с добър френски да ми преведе няколко реда! Praynig Благодаря! bouquet

pi6i na LS 6te pomogna Simple Smile))
Виж целия пост
# 214
Моля за помощ - някой с добър френски да ми преведе няколко реда! Praynig Благодаря! bouquet

pi6i na LS 6te pomogna Simple Smile))

Много благодаря! bouquet bouquet bouquet  Hug
Виж целия пост
# 215
Имах две поръчки от 13.11 със статус En cours d'enregistrement. Стояха си така до вчера, днес виждам, че едната поръчка ми е изтрита, а другата е изпратена, НО от нея е изтрит кода и сега стойността е двойна, че и доставка до френски адрес има.
Някой може ли да погледне дали и неговите поръчки с този статус са така? Каква сума ви е изтеглена от картите?
Като отворя поръчката пише следното:
Total articles : 60,97 €
Frais de livraison : 6,95 €
Réduction : -30,33 €
Bon d'Achat : -21,95 €

Това последното кодът ли е? На самата поръчка пише сума 37.59 евро.  newsm78
Чудя се дали да пиша на превозвача да не приема пратката. Пижамките бяха много намалени и дори на цена без код може да ги задържа, ако ми харесат.
Някой може ли да ми припомни в какъв срок имам право да им върна поръчка и колко би струвало изпращането до Франция? newsm78
Виж целия пост
# 216
Имах две поръчки от 13.11 със статус En cours d'enregistrement. Стояха си така до вчера, днес виждам, че едната поръчка ми е изтрита, а другата е изпратена, НО от нея е изтрит кода и сега стойността е двойна, че и доставка до френски адрес има.
Някой може ли да погледне дали и неговите поръчки с този статус са така? Каква сума ви е изтеглена от картите?

Чудя се дали да пиша на превозвача да не приема пратката. Пижамките бяха много намалени и дори на цена без код може да ги задържа, ако ми харесат.
Някой може ли да ми припомни в какъв срок имам право да им върна поръчка и колко би струвало изпращането до Франция? newsm78

еее стига де как ще е изтрит кода НЕДОУМЯВАМ, много неприятно, уви не знам какво да те посъветвам, защо не попиташ ДДМ да видим те какво ще те посъветват, или пък пиши на Ларедут защо така са направили, ясно и подробно да ти отговорят защо така се е случило

УСПЕХ!!!
Виж целия пост
# 217
Все пак се чудя какво са изтеглили, от банката имам смс за изтеглена сума само на 13.11 за сумата с кода, т.е 15.64 евро, а не 37.59 евро.  newsm78 Друго засега не виждам изтеглено, дали ще теглят разликата днес? Предполагам, че това на 13-ти е само блокирано.Не мога да си видя банкирането, нещо не работи.
Някой друг с подобен казус?
Виж целия пост
# 218
НБМ, щом са изтеглили вече правилната сума, мисля че нямаш за какво да се притесняваш. Нямат основание да теглят повторно за същата поръчка и за това няма да го направят. Няма да издържи нито един диспут.  Peace
Виж целия пост
# 219
Няма къде да пускам диспут, не е плащано с PayPal. Освен това сумата на 13-ти е само блокирана, така че очаквам да изтеглят сумата днес, като изпратят колета. На 13-ти имам блокирана и сума за втората поръчка, която са изтрили. Ще питам в банката. Така или иначе не ми е фатално, защото стоките бяха много намалени и дори така цената е ОК, исках просто да разберем как действат, за да си знаем в темата, защото имаше и други с такъв статус.
Доста е притеснително, ако имат възможност да си теглят суми без код.
Виж целия пост
# 220
Няма къде да пускам диспут, не е плащано с PayPal. Освен това сумата на 13-ти е само блокирана, така че очаквам да изтеглят сумата днес, като изпратят колета. На 13-ти имам блокирана и сума за втората поръчка, която са изтрили. Ще питам в банката. Така или иначе не ми е фатално, защото стоките бяха много намалени и дори така цената е ОК, исках просто да разберем как действат, за да си знаем в темата, защото имаше и други с такъв статус.
Доста е притеснително, ако имат възможност да си теглят суми без код.
Имам такава поръчка от 14 и все още седи без да е обработена, значи скоро време да очаквам движение по нея/независимо какво/. Поне съм я платила с ПейПал
Виж целия пост
# 221
Здравейте,преди седмица направих поръчка.Днес решавам да вляза в суивито и там вместо моята поръчка,вихдам друга,която аз не съм правила. Не мога да се сетя как да им направя запитване.Моля за помощ.
Виж целия пост
# 222
Здравейте,преди седмица направих поръчка.Днес решавам да вляза в суивито и там вместо моята поръчка,вихдам друга,която аз не съм правила. Не мога да се сетя как да им направя запитване.Моля за помощ.

Като поръчваше кой адрес си смени на френски - основния, който е за фактуриране, или този за доставка?
Виж целия пост
# 223
Запитване само през контактаната форма от 1 стр . на темата . А  по повод моя казус със обърканата блузка , след много мои имейли най - накрая имам адекватен отговор , поискаха да им снимам блузката и да им върна мейл , сега очаквам поредния отговор от тяхна страна , прави ми впечатление , че е доста бавна комуникацията с тях дано всичко е наред с поръчките ни , че много ми е тъпо така ... , не че няма да си върна парите - тъй като съм платила през пейпал , но е много неприятна цялата се създала ситуация , горницата която бях поръчала е за подарък на синът ми за коледа и е част от комплект с долница , дано да ми я пратят  Tired
Виж целия пост
# 224
Запитване само през контактаната форма от 1 стр . на темата . А  по повод моя казус със обърканата блузка , след много мои имейли най - накрая имам адекватен отговор , поискаха да им снимам блузката и да им върна мейл , сега очаквам поредния отговор от тяхна страна , прави ми впечатление , че е доста бавна комуникацията с тях дано всичко е наред с поръчките ни , че много ми е тъпо така ... , не че няма да си върна парите - тъй като съм платила през пейпал , но е много неприятна цялата се създала ситуация , горницата която бях поръчала е за подарък на синът ми за коледа и е част от комплект с долница , дано да ми я пратят  Tired
Ако си платила през Пейпал, ескалирай от там и си реши проблема чрез тях Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия