Проблем с госпожата по анлийски език

  • 4 134
  • 27
Здравейте на всички мами, нова съм тук и искам да споделя проблема си и да изкажете мнение.
Става въпрос за дъщеря ми,която е в 10 клас .Вчера се прибра доста разстроена от това, че госпожата и е написала 2 защото не е знаела какво значи думата ,,pronoun,. Не я оправдавам че в 10 клас не знаме тази дума, но нали затова съм си пратила детето в езикова гимназия, все пак не може да знаят абсолютно всяка дума,  но това ли е начина?При положение че не я е вдигала и изпитва на нищо друго
и е била с домашно.За мен това е абсолютно не приемливо, да напише 2 за една дума. За съжаление при тази госпожа това се случва системно ,, когато не е в настроение,,. Не знам дали има смисъл да звъня и да се разправям или да оставя нещата така. newsm78
Виж целия пост
# 1
В езикова гимназия в 10 клас да не знаеш pronoun (местоимение) е огромен пропуск. Не просто думата, а това си е цяла граматична категория. Може би незнаенето е вид разсейване? Или е нещо, което знаеш толкова добре, че чак не се сещаш какво е, но го знаеш. И аз се позамислих какво точно беше pronoun.

Учителката малко е реагирала остро, би трябвало да предложи корекция.
Виж целия пост
# 2
Ами аз не бих се разправяла.
По скоро бих оставила дъщеря ми да го направи. Само заради една дума, 2-ката  ми се струва много пресилена. Дъщеря ми е в 5-ти клас, но когато има различна оценка от 6, я насърчавам да говори с учителя, да го пита какво трябва да направи за да си подобри оценката. Да пита какво не й е достигнало за да получи по-висока оценка.  Не винаги е успешна тази стратегия.  Но пък на мен не ми се струва редно да се бъркам в оценяването на учителите. И смятам, че тези отношения са между ученик и учител. Аз нямам място там.
Виж целия пост
# 3
Чакай сега - ти чу оправданието на дъщеря си, тя ти каза как тази учителка СИСТЕМНо прави това и ЗНАЕШ, че това е истината?

То вярно, че истината има минимум една страна, но дали знаеш цялата истина?
Поговори ли с някой родител за да свериш дали и техните деца имат същите оплаквания?
Наистина е важно да покажеш на детето си, че го подкрепяш и му вярваш, но дали пък дъщеря ти не се е държала нагло или с нещо друго да си е "заслужила наказанието" под формата на 2?

Ако има още двойки е нормално да поговориш с учителката. За една ниска бележка - чудо голямо!
Виж целия пост
# 4
Разбирам, че думата е важна и трябва да се знае,но поне да я беше изпитала на нещо друго, че да имаше причина за тази 2. Но за съответната госпожа да напише 2 е решение на всичко, дори за без учебник. Не знам до колко е редно това и дали трябва да си мълчим.
Виж целия пост
# 5
Разбира се на родителската среща по- рано този месец между родители се коментираше тази тема, че и други деца от класа са се оплакали от това че госпожата не се отнася добре с тях и дори имаше недоволство от това, че  входното ниво е било тест за определяне на нивото, дотук добре, но е написала 6 само на тези който са покрили С1, а миналата година е трябвало да завършат B2. И съм абсолютно обеден, че дъщеря ми не се държала нагло, поради факта че не е толкова добра по английски език и досега не е имало никакви оплаквания от госпожата относно държанието и в часовете.
Виж целия пост
# 6
Ами идете и говорете с госпожата. Твърдо убедени сте в правотата си. Какво очаквате да чуете/прочетете тук. Идете поговорете с учителката, чуйте нейното мнение. Обяснете й как , и по какви критерии да пише оценките си. Кое е редно и кое не, можете да прецените според собственото си усещане за нещата. Дали трябва да си мълчите също.
Ако има проблем той се дискутира и се предприемат мерки за решаването му.
Твърде много сте озлобени към учителката без изобщо да сте говорили с нея, да сте чули нейната версия. Да потърсите обяснение какво оценява, как го оценява. На какво трябва да наблягат учениците? Кои са базовите неща, които ако не бъдат научени ще се получава оценка двойка.
Виж целия пост
# 7
А аз съм Убедена, че има още нещо в тази история.
Виж целия пост
# 8
Затова ли е целият зор да си вкарате децата в езикови гимназии? В десети клас да не са чували за "местоимение".  ooooh!
Заслужена е двойката според мен. Жалко, че принципните учители останаха толкова малко.
Нищо, утре ще пуснете тема, че гадният професор по анатомия е скъсал на мама златото, защото не е знаело какво означава cor или е объркало бял и черен дроб...
Виж целия пост
# 9
Съгласна съм, че думата не е просто някаква си дума. В езиковите се учи здраво и за две години сериозно изучаване на език си е задължително да знаеш как е местоимение.
От друга страна пък двойка за без учебник за мен е прекалено.
Виж целия пост
# 10
В случая не става дума просто за незнаене на дума, но незнаенето на тази думи навежда на въпроси как дъщеря ти е учила граматика и дали няма сериозни пропуски в граматиката. Иначе в живота думата е абсолютно ненужна, но не и в училище. В училище е все едно строител да не знае какво е тухла.

Иначе учителите в ЕГ имат навик през годината да пишат мобилизиращи двойки за назидание и те обикновено не се отразяват на крайната оценка. Поне едно време беше така. И имаше ефект, да знаеш, колкото и да се шокират от това днешните мами Twisted Evil
Виж целия пост
# 11
Леле, ако майка ми за всяка двойка пишеше тема във форум.... newsm78
Да думата е важна, особено за езикова гимназия. От тази ситуация ти сътвори тема "Проблем с госпожата по английски".... Кажи на дъщеря си, която е достатъчно голяма (10-ти клас), да говори сама с учителката и да изсясни ситуацията.
Когато аз бях подготвителен  клас, подчертавам подготвителен, т.е без никави познания по езика, се запънах на една непозната дума, при четене на текст. Попитах учителката коя е тази дума, тя ми се тросна, че като не я знам, не съм била за езикова гимназия. Е, аз и отговорих, че явно тя не е за учител в езикова гимназия, след като ми отговаря така.

Честно казано, не виждам каква е драмата ти тук...

Виж целия пост
# 12
Между другото едно време учителката ми по немски в езикова гимназия се запъна, като я питахме как е на немски "ряпа". Нищо че беше втори език, трябваше да я знае тази дума.

Но pronoun е в друга категория.
Виж целия пост
# 13
Ако детето ми има проблем с учителката,който не може да разреши и още повече,че това е "системен проблем",няма да чакам,а директно ще отида да говоря с учителката. Не мислиш ли ,че нейната гледна точка също трябва да се изложи. Тя може и да се окажа,че не е права,но само с мнение от едната страна,не е справедливо да съдиш. Някой родител говорил ли е с въпросната госпожа или всички питате бг мама вместо директно нея?
Виж целия пост
# 14
Думата pronoun не е "абсолютно всяка дума", а основен термин при изучаване на граматиката. В подготвителен клас се среща от първия до последния ден. Наистина имате проблем, но не с учителката, а с дъщеря си /нейните познания, по-точно/. Незнанието на думата може да е показател за доста сериозни пропуски в изучаването на езика. Освен, ако не е резултат на някакво моментно разсейване и блокиране.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия