AVON - Тема за представители - Кампании 15,16,17 .....- Тема 135

  • 40 264
  • 547
# 495
Руми,  сивото редовно зеленее...
Виж целия пост
# 496
А ТТ Амур от онази програма липсва...



Виж целия пост
# 497
А ТТ Амур от онази програма липсва...



Аз реших на пробвам Белла-та. Амур го имам, на мен е много нетраен.
Виж целия пост
# 498
Аз също поръчах Far away. Серията ТТА никак не ми допада... Crossing Arms
Виж целия пост
# 499
А ТТ Амур от онази програма липсва...




При мен вчера дойде,макар да жълтееше.
Виж целия пост
# 500
Аз също поръчах Far away. Серията ТТА никак не ми допада... Crossing Arms

Ооо, In Blooooom  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes

Сега се чудя кой.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 501

Имаш право да ги върнеш в 7 дневен срок от получаването, както и всеки друг неполван продукт.

Днес ходих в офиса, срещнах се с координаторката ми. Занесох сгрешените лосиони, прие ги, а за каталозите се опъваше, каза че зоналната била забранила връщане на брошури. Записа ги все пак и тях в бланката, но каза, че най- вероятно ще ги върне, даже й звъня по телефона, но зоналната не вдигна. Казах й, че знам, че може да се върнат, но тя ме заразпитва - кой ти каза, че как така може, по такива въпроси ще се допитваш до мен! Попитах я тогава защо не ми е казала, че може да се връщат продукти?
 На причина за връщане написа в бланката грешно въведени, каза, че това не е уважителна причина, щом аз съм си била виновна да ги въведа. Нямало значение, че не са използвани и че са стари (от К1). И така се въртя в омагьосан кръг.
Виж целия пост
# 502
Mis_hell, много кофти с тези брошури. Тя поне не ти ли предложи да ти поръча брошури за К2? Да ти направи някаква услуга, като няма да ти уважат връщането?

Виж целия пост
# 503
Mis_hell, много кофти с тези брошури. Тя поне не ти ли предложи да ти поръча брошури за К2? Да ти направи някаква услуга, като няма да ти уважат връщането?


Даде ми 3 нейни (или на офиса, не знам...), аз не исках да ги взема, понеже ми беше всичко мн неприятно - казах, че така и така ползвам сайта и от линка го гледат моите приятелки, но тя беше категорична и ми ги пъхна в беб. количка. Каза, че ми ги дава от сърце... за да мога да събирам поръчки (естествено, че все личната изгода ще гледа). И ги взех накрая де. Сега ще платя фактурата а после като имам поръчки, ще ми се приспадне от следващата фактура. Дано да имам.

А да ви питам - комплект за РД как се поръчва - гледам, че моят РД се пада в К3.
Виж целия пост
# 504
Такаа.. Днес си отделих време и прочетох цяялаатаа тема. Да ви кажа честно, леко съм шокирана и чак се плаша за напред. За три поръчки не ми е липсвало и не са ми заменяли нищо (вярно, че са малко, но като прочетох какво е ставало в К17, олеле майко!) Да ви се оплача също със случката си от мотивационната програма за нови представители ново 2. Видях, че в брошурата пише, че не се включва в цената за образуване на %, както и мотивационната с парфюмите също. Мислих си, че сайта автоматично ги изважда от сумата. Пишеше, че съм достигнала последното ниво. Но уви... Когато видях фактурата и си сметнах работите (по метода на Нагласенко  Laughing)установих,  че именно заради тези два продукта аз не мога да си получа отстъпката. Само това не мога да разбера, кое участва във формирането и кое не... newsm78
Виж целия пост
# 505
Само това не мога да разбера, кое участва във формирането и кое не... newsm78

В "Обучение и развитие", последното е "Често задавани въпроси" - прочети го там. Описано е подробно. Хубаво е като нов представител да прочетеш информациите в сайта си, както и Важните съобщения за всяка кампания.
Виж целия пост
# 506
В ейвън повечето неща за направени така че ти сам лично трябва да внимваш смяташ и пресмяш нива суми за да не се издъниш. Дори междинната сума на сайта често греши.

Освен това на всеки каталог има напечатан телефона на кол центъра в софия и от там отговарят на всички въпроси. Не винаги ти се попада напълно комптентен служител за съжаление.

В сайта на представителя в секция Работа с клиенти поле Информация за представителя има от пиле мляко! Отговори на всички въпроси по формиране нива на отстъпка!
Виж целия пост
# 507
Аз сама съм връщала брошури, които съм поръчала грешно за текущата кампания, вместо за следващата. Така ме посъветва координаторката ми, защото на зоналната не и се занимавало и спазвала всяка буква от правилата. Попълних си бланката за рекламация и ти изпратих на отдела им Рекламации за моя сметка, те ми приспаднаха парите. Като имам продукт за връщане, пак така процедирам да ми е мирна главата.
Виж целия пост
# 508
Абсолютно точно. По закон за защита на потребителите може всеки продукт да бъде върнат ако е с запазена опаковка. Всички което говорят координаторите и зонален е заблуда. Ако искаш  да ги върнеш трябва да се бориш и да си отстояваш даже фа си лоша. Да звъниш в кол центъра да заплашваш да си търсиш правата.  За съжаление това което се случва е знак че няма да имаш никога подкрепата на координаторката си.

Освен това всички знаем има случаи когато поради липса на зонален офис връщането бива осуетено.


Мишел
На комплект  рд имат право само топ представителите.

Виж целия пост
# 509
Здравейте! Не съм представител, а клиент, но получих парфюм без целофанена опаковка. Това правилно ли е?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия