Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да намеря опцията за писане на коментар за продукта, тъй като не я виждам на уебсайта?
Как да разрешите спор в AliExpress, ако поръчката е получена след одобрение за възстановяване на средства?
Как да сменя номера на картата за плащане в AliExpress?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да намеря опцията за писане на коментар за продукта, тъй като не я виждам на уебсайта?
Ако не виждате опцията за писане на коментар за продукта на уебсайта, можете да проверите статуса на поръчката си и да напишете коментар през страницата с обяви или чрез управлението на отзивите. Ако не успеете да го направите оттам, можете да използвате връзката http://feedback.aliexpress.com/management/feedbackBuyerList.htm, за да проверите дали сте оставили коментар.
-
Как да разрешите спор в AliExpress, ако поръчката е получена след одобрение за възстановяване на средства?
Ако поръчката е получена след одобрение за възстановяване на средства, важно е да се свържете с продавача и да ги информирате за доставката. След това продавачът може да анулира възстановяването и купувачът може или да закупи отново продукта и да потвърди получаването му, или продавачът може директно да отмени възстановяването.
-
Как да сменя номера на картата за плащане в AliExpress?
-
Как да се справя, ако получа продукт в лошо състояние?
-
Как мога да получа парите си обратно за отменена поръчка в AliExpress?