Частни училища - информативна тема 12

  • 96 823
  • 728
# 690
Блис, доколкото разбрах, в нпу съботите ще са посветени на по-разтоварващи дейности и няма да са свързани с яко учене, но самият факт, че е нужно присъствие не ми е приемлив.
аз не съм минала през учене в училище в събота, но съм ходила на различни курсове и си е доста ограничаващо за планиране на уикендите.
Виж целия пост
# 691
На курсове можеш и да пропуснеш да не отидеш или да се откажеш, но училището си е задължително. Не е само дикомфорта от задължението и ангажираността. Просто децата имат нужда И от свободно време със семейството. Само със семейството, а не с целия клас и родителите.
Аз смятам, че училището не трябва да изземва чак толкова времето на семейството. Защото каквото и да си говорим, при едно целодневно обучение 5 дни в седмицата, вечер имате време колкото да се нахраните заедно и максимум да му обърнете внимание на отминалия ден. Нищо повече като занимания, игри, разговори.
Виж целия пост
# 692
права си, напълно споделям. общуването в семейството не е по-малко важно от обучението на детето, а и при добро желание може да е доста по-обогатяващо за него отколкото съботното посещение в училище.
Виж целия пост
# 693
Откъде изобщо им е дошло на ум това със съботите ...
Виж целия пост
# 694
Това със съботите не е никак добра идея и според мен.  Peace Като майка на седмикласник, на когого съботите му бяха ангажирани с курсове още от миналата учебна година, чаках с нетърпение да дойде моментът, от който нататък уикендите ни ще са свободни.
Виж целия пост
# 695
И аз така мисля и щом се учи и в събота, дори няма и да им отворя сайта да прочета за идеите им. Мислех да го видя, но и златни да са, ученето в събота ми е абсолютно неприемливо.
Виж целия пост
# 696
Първата година в гимназията я има тази традиция при нас в събота с цел приобщаване родителите да се запознаят, а децата да са в неформална обстановка, организират се общи занимания. Явор това не го е измислил, видял го е.
Интересно е, че още нямат лиценз.....
Споделиха ли какви учебници ще използват освен техните по математика?
Виж целия пост
# 697
Аз не подкрепям тази практика, независимо от къде го е видял. Не всяко нещо, което правят другите е хубаво и приемливо за нашата среда и навици. А и има огромна разлика между ПУК (и всички години след това) и 1-ва година в гимназия. И доколкото разбирам, не става въпрос по принцип например за излети със семейство и съученици, а за редовна учебна програма, в която ще могат по желание да се включват и родителите.
Виж целия пост
# 698
тук идва въпросът дали наистина и колко родители искат да се включат в редовната учебна програма. Едно е да декларираш на думи "о, да, аз се интересувам, искам да участвам, да зная какво учи детето ми, да помагам, бла-бла", а съвсем друго е да си готов да го направиш на практика. Стигаме до нагласата кеш-енд-кери-много-съм-зает-вие-се-занимавайте-защо-иначе-плащам-толкова-пари.
Виж целия пост
# 699
В Италия също в голяма част от училищата (държавните) все още се учи в съботите. Ужасно е. Но там поне всеки регион определя правилата си за учебните планове, дори не започват всички по едно и също време, та и не всички учат в събота.
Виж целия пост
# 700
тук идва въпросът дали наистина и колко родители искат да се включат в редовната учебна програма. Едно е да декларираш на думи "о, да, аз се интересувам, искам да участвам, да зная какво учи детето ми, да помагам, бла-бла", а съвсем друго е да си готов да го направиш на практика. Стигаме до нагласата кеш-енд-кери-много-съм-зает-вие-се-занимавайте-защо-иначе-плащам-толкова-пари.

Според мен не е това причината, поради която родителите не си падаме по идеята за съботното училище.
Виж целия пост
# 701
тук идва въпросът дали наистина и колко родители искат да се включат в редовната учебна програма. Едно е да декларираш на думи "о, да, аз се интересувам, искам да участвам, да зная какво учи детето ми, да помагам, бла-бла", а съвсем друго е да си готов да го направиш на практика. Стигаме до нагласата кеш-енд-кери-много-съм-зает-вие-се-занимавайте-защо-иначе-плащам-толкова-пари.

Според мен не е това причината, поради която родителите не си падаме по идеята за съботното училище.

Аз съм изключително завладяна от програмата на Jump Math, както и от прекрасните учители които са подбрали. Ако детето ми не беше състезателен тип, най - вероятно щях да копая в тази посока. Аз като родител бих се включила със сигурност....затова подозирам, че и хората които са си записали децата ще го направят.
Снощи докато чакахме да стане вечерята у дома , детето ми на 6 разбра какво е дроб, за какво се използва , как се изписва и понеже днес е у дома ще решава 4 задачи с дроби сам Simple Smile
Детето ми не е гении, няма свръх възможност има майка която се интересува от всяка възможност за някакво новаторство в безумната ни образователна система.
Виж целия пост
# 702
Аз също съм с много положителни впечатления от джъмп, основните принципи се използват при работа с деца със затруднения, използвам ги и при 4-годишни в терапия. Тук са систематизирани за работа в група. Е, имам някои забележки в това отношение, особено във връзка с нашенската култура, но какво да се прави, предимствата са повече.
Виж целия пост
# 703
Аз също съм с много положителни впечатления от джъмп, основните принципи се използват при работа с деца със затруднения, използвам ги и при 4-годишни в терапия. Тук са систематизирани за работа в група. Е, имам някои забележки в това отношение, особено във връзка с нашенската култура, но какво да се прави, предимствата са повече.
Честно казано , аз нямам тази практика. Разбрах , че идеята е тръгнала от по трудно усвояващи деца.
Аз съм меко казано впечатлена от логическата връзка на нещата, от това че изгражда мотивация у децата, от това че са откриватели на знанията. А тогава нещата остават трайни. От това, че можеш да грабнеш едно дете за секунди. И да му задържиш вниманието за час.
Със сигурност има и не до там добри практики...
Виж целия пост
# 704
Точно оттам са тръгнали нещата, а при децата с някои особености мотивацията е най-трудна, защото вече имат изграден стереотип от обкръжаващата среда, че "не стават, не могат, стой встрани, не пречИ на урока, как може само ти да не разбереш...". Усвояването на математиката се обслужва  съвместно от част от невроналните вериги, отговарящи за усвояването на езика, но има и свои невронални вериги и кръгове, отговарящи за сметните операции, на специфичния систаксис на използваната бройна система и т.н.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия