Как мога да върна в магазина скъпа стока без дефекти?

  • 2 596
  • 17
# 15
Да, имате право да върнете стоката. Изпращам Ви линк. Минах по този път и рекламацията ми беше уважена.
http://pravatami.bg/102
Виж целия пост
# 16
Да, имате право да върнете стоката. Изпращам Ви линк. Минах по този път и рекламацията ми беше уважена.
http://pravatami.bg/102

Анели, това е при рекламации с дефекти, цитирам от твоя линк:

Цитат
Купувам си стока от магазин или друг търговски обект, но след това се оказва, че стоката не съответства на това, за което съм заплатил или забелязвам някакъв дефект (например повредена  е една от буксите на телевизора или токът на обувката е счупен). Тук възниква правото ми на рекламация

Авторката е упоменала още в заглавието, че стоката няма дефекти.

martisun, няма ли някаква реклама в магазина, че първите 14 или 30 дни са тестови или нещо в този дух? Понеже наскоро купувах матрак, имаше нещо подобно. След това, ако си недоволен, може да го върнеш...
Виж целия пост
# 17
Магнифлекс, доколкото помня, ги внасяха едни гърци, а те не се славят като много толерантни с потребителите.

Произвеждат се в Италия, собствениците са българи.
Работила съм във фирма, която е на същите собственици на Матракс (фирмата), и хич не ме учудва че не искат да ти върнат парите или да заменят матрака.
"Имате право да върнете продукт в срок от 14 дни по ЗЗП в оригинална опаковка без да бъде нарушена нейната цялост."
Няма ли как да го върнете в опаковката? Тъп въпрос, но все си мисля че може да се навие обратно някакси. Sad


В домашни условия не мисля, че някой може да го направи  Mr. Green

Когато ние купувахме такъв матрак преди 3-4 г. имаше опция за "проба" може би месец, в който ако не си доволен връщаш матрака и си приспадат не малка сума от цената  Peace Може би е било моментна "промоция".
Вие когато избирахте матрака не полежахте ли достатъчно дълго време , за да го тествате? Много неприятна ситуация  се получава.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия