Ebay 97

  • 85 353
  • 878


ВНИМАНИЕ!!! В Ebay не се пазарува както в другите онлайн магазини! Кликване на Buy it now и/или спечелването на търг е равнозначно на сключване на договор, с който се задължавате да ПЛАТИТЕ стоката!


ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:
   1. Ако на Postage пише Free, доставката безплатна ли е?  Да!
   2. Над каква сума пратка отива на митница в UK?  Над £15 се дължи ДДС, над £135 - мито.
   3. Какво значи Collection in Person/Pick Up и какво да правя сега?  Означава, че купувачът трябва да си вземе стоката директно от продавача. В тези случаи си намираме куриер, който да осъществи взимането вместо нас.
   4. Платих си стоката, но продавачът все още не я е отбелязал като изпратена.  Продавачът не
е длъжен да отбележи, както и да отговаря дали е пратена и кога.
   5. Поръчах нещо с безплатна доставка, къде му е тракинг номера?  Безплатните и евтините доставки нямат проследяване.
   6. В ибей ли да отворя кейс или диспут в Пейпал?  На едно от двете места.
   7. Имам рефънд, но не виждам парите, кога ще дойдат?  До 3-5 работни дни ще са видими, от ПП също го казват в уведомителния мейл за върнати пари.
   8. Спечелих нещо в немския ибей, продавачът иска банков превод, какво да правя?  Германците предпочитат този начин, с цел избягване таксите на ПП, при тях междубанковите преводи са без пари, но един международен от БГ дотам може да струва ПОНЕ 10 евро (проверете си в банката). Четете, оглеждайте и си правете сметка дали ви изнася ПРЕДИ да играете на търга.
   9. Как да докладвам некоректен продавач?  От този линк.
 10. Как да се свържа с Ибей? Oт този линк http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusr?query=1460
 11.Срокът за кейс в Ebay е 30 от датата на доставка , а срокът за диспут в PayPal е от 45 до 180 дни - https://www.paypal.com/bg/webapps/helpcenter/helphub/article/?so … PUTE_CA&m=TCI
 12.Ще връщам артикула, но поръчвам с превозвач на английски адрес, как ще ми се възстановят пощенските?  - Продавачът изпраща на английски адрес, разходи извън UK няма основание да покрива и няма да го направи.
 13.За продаващите в Ebay - как се изчисляват таксите:



Seller Non Performance http://contact.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ContactUs&clk_rvr … f2&rmvSB=true

Със съдействието на fandango , последните промени в Money Back Guarantee -  http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html

Пейпал - помощ!
Как се пуска диспут в ПейПал
Митници и куриерски услуги
Postage and Packaging policy update
Отказ от наддаване
Искам да продавам в eBay
Snipe Sites - Какво е Snipe?


Разяснения на Ибей на български език:
http://ebay-help.net/index.php
http://narmag.info/viewforum.php?f=6&sid=ef121742edd5bdb12ddf1a3a78580d0c


Пощенски тарифи и разходи
Английски пощи;  USPS;  DHL.de;  БГ пощи

Кой куриер ще даде по-ниска цена за доставка при pick-up - Ако искате да купите нещо от Ибей, което е обявено само за "pick-up" в сайта пускате търг "кой куриер ще ви даде по-ниска цена". Куриерските компании залагат и бидовете намаляват надолу. Бид-ът представлява цената за вземане на стоката от дома на продавача и доставяне до избрания от вас адрес. За пускането на такъв търг не се заплаща нищо. Само, ако искате обявата да е оградена в цвят, за да е "по-видима", се заплаща.
Още куриерски фирми: http://www.parcel2go.com/quickquote
                                       http://www.parcelmonkey.co.uk/
  Карта за търсене на адрес

Проследяване на пратка в Royal Mail, изпратена от България (стъпка по стъпка)
Проследяване на пратки



Универсален калкулатор за пресмятане на номер за:
  Дамски и мъжки обувки и дрехи
   International Bra and Dress Size Conversion


Таблици
детски дрехи;  детски обувки

дамски дрехи;  дамски обувки

мъжки дрехи;  мъжки обувки

обувки;  спортни марки обувки;   adidas - дрехи и обувки ;  чорапи  и  шапки

         


Полезно
Преводач 1     Преводач 2

 


Теми:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 20, 22, 23, 24, 25 , 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 , 35, 36, 37 ,38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63,64,65,66,67, 68; 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,76,77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93; 94;95
Приятно пазаруване и успешни продажби!


[/quote]
Виж целия пост
# 1
Ъпдейтналла съм често задаваните въпроси по отношение на връщането през превозвач и таксуването при продажба, които споделихте в предната тема.Ако има още нещо за добавяне - свиркайте , за да го направя днес, докато имам още опция за редакция.
Виж целия пост
# 2
   Благодаря за новата тема, ще я следя с интерес. Hug

Аз така го разбирам:
+ 2% на артикул, или 20% върху таксите - продаваш нещо за 100$, таксата ти е 10$ + 20% = 12 $ или 12%
   Да, точно това имах предвид и аз. Peace
Виж целия пост
# 3
Здравейте!
Имам проблем с немския и-бей. Никога не бях играла там, но сега си харесах 2 неща и пробвах. Продавачите не приемаха ПП (като повечето немци, разбира се), но ми позволи да платя само през карта ( банков превод). Но вече трети ден плащането ми стои pending  и продавачите ме питат кога ще платя.  newsm78
Да очаквам ли, че ще трябва повече време за обработване на превода или изобщо няма да мине плащането?
Виж целия пост
# 4
Здравейте!
Имам проблем с немския и-бей. Никога не бях играла там, но сега си харесах 2 неща и пробвах. Продавачите не приемаха ПП (като повечето немци, разбира се), но ми позволи да платя само през карта ( банков превод). Но вече трети ден плащането ми стои pending  и продавачите ме питат кога ще платя.  newsm78
Да очаквам ли, че ще трябва повече време за обработване на превода или изобщо няма да мине плащането?

Ако по картата има достатъчно наличност за превода и таксата по него - няма причина да не мине, може да се позабави само.
Виж целия пост
# 5
Здравейте!
Имам проблем с немския и-бей. Никога не бях играла там, но сега си харесах 2 неща и пробвах. Продавачите не приемаха ПП (като повечето немци, разбира се), но ми позволи да платя само през карта ( банков превод). Но вече трети ден плащането ми стои pending  и продавачите ме питат кога ще платя.  newsm78
Да очаквам ли, че ще трябва повече време за обработване на превода или изобщо няма да мине плащането?

Ако по картата има достатъчно наличност за превода и таксата по него - няма причина да не мине, може да се позабави само.
Благодаря  bouquet
Виж целия пост
# 6
Здравейте,някой има ли проблем с плащането в Ибей през Пейпал днес?
От няколко часа не успявам да платя.
Виж целия пост
# 7
Здравейте,някой има ли проблем с плащането в Ибей през Пейпал днес?
От няколко часа не успявам да платя.
Здрасти, аз имах проблем с последната си покупка в Ибей през Пейпал в неделя (18.09). Пробвах неколкократно, но без успех и накрая платих с карта.
Виж целия пост
# 8
Здравейте, може ли да помогнете с малко инфо? Искам да се откажа от спечелен търг и продавача е съгласен, но не знае какво да прави. Помня, че нещо ми изпращаше и аз трябваше да се съглася, за да не му вземат такса. Може ли да споделите как се правеше?
Виж целия пост
# 9
Здравейте, може ли да помогнете с малко инфо? Искам да се откажа от спечелен търг и продавача е съгласен, но не знае какво да прави. Помня, че нещо ми изпращаше и аз трябваше да се съглася, за да не му вземат такса. Може ли да споделите как се правеше?


Кейс за разваляне на сделката се прави.
Виж целия пост
# 10
Мерси Горгона, помня че беше кейс за разваляне на сделката, ама не знам как да му обесня как да го направи. Затова ако някой знае стъпките ще съм благодарна да ми ги опише.
Виж целия пост
# 11
Отива на продажбата, от падащото меню избира cancel order, от там му се отваря нов прозорец с причините за отказване. По спомен бяха нещо от сорта на - купувача е променил мнението си, поръчката не е платена, нямам наличност и др.
Избира тази, която отговаря на вашия случай и ти ще получиш съобщение от ибей да потвърдиш канселирането.
Виж целия пост
# 12
Ясно, много бладоря. Намерих го и сега ще му пиша и на него да му обесня. Преди беше по друг начин и затова съвсем се обърках. Добре че сте вие.
Виж целия пост
# 13
Здравейте!Включвам се за да се оплача от БГ пощи.Получих грешен продукт и трябваше да го върна за да ми възтановят 120 лв.Пратих до Англия с приоритет и предимство.Днес получих отговор от ebay че парите няма да ми бъдат върнати поради проблем с пратката, проследяването.Сега нямам нито продукт нито пари. #Cussing out"Кейса е приключен"Моля кажете сега на къде?
Виж целия пост
# 14
Здравейте!Включвам се за да се оплача от БГ пощи.Получих грешен продукт и трябваше да го върна за да ми възтановят 120 лв.Пратих до Англия с приоритет и предимство.Днес получих отговор от ebay че парите няма да ми бъдат върнати поради проблем с пратката, проследяването.Сега нямам нито продукт нито пари. #Cussing out"Кейса е приключен"Моля кажете сега на къде?

   За съжаление, май на никъде... Все пак, свържи се с eBay.co.uk и обясни ситуацията в детайли, може и да има някаква вратичка. С оглед на неприятната ситуация, не разбрах с какво точно са виновни БГ-Пощи в случая.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия