Рекламата днес

  • 2 279
  • 13
Здравейте,
По стечение на обстоятелствата, мои приятели ми предложиха да им помогна с измислянето на реклама за техния бизнес(транспортна услуга).От Рекламата във Фейсбук ли е най-добре да се започне с цел популяризирането и стигането на информацията до повече хора? Тук идва момента, разбирам че има и платени реклами там..заслужава ли си? Някой възползвал ли се е?  Друг вариант са ми онлайн всекидневниците на районитр, в които ще се извършва услугата. Според вас, каква реклама е наистина успешна за началото на бизнес, така че наистина да се говори и споделя сред хората за него? Рекламните материали като флаери и листовки за мен са остарели, но в краен случай пак на тях ще опрем.
Приемам предложения, а ако има и някой който се е занимавал с това ще серадвам да ме насочи нанякъде,
Благодаря предварително, Simple Smile
Виж целия пост
# 1
Може би най-посещаваният сайт за транспорт е speditor.net. От личен опит рекламата там доста продава, но зависи и какви точно услуги ще се извършват. Един билборд също е добра инвестиция, но там и други фактори оказват влияние (освен типа на услугата) - местоположение на билборда, бюджет и т.н.
Виж целия пост
# 2
Не съм уточнила, става въпрос за морска транспорна услуга.
Билбордове са отхвърлени като варианти, преди са имали не са останали доволни от ефекта им.
Виж целия пост
# 3
моето предложение е да се мисли дигитално Simple Smile и адекватно на нуждите на съвременния потребител = уеб сайт + ppc реклама
Повече съм писала на лични
Успех!
Виж целия пост
# 4
И аз бих помолила за съвет в тази насока,ако е удобно разбира се!
Виж целия пост
# 5
Libertad, приятелят ми се занимава със сухоземен транспорт.
За сега рекламираме най-успешно в OLX и с Google AdWords. Помислете кои са ви клиентите. Морският транспорт се приема като скъп вариант и основно за корпоративни клиенти. Което измества подходящия канал за комуникация към директния контакт.
Според мен микс между AdWords и директни предложения е удачен вариант. За директния контакт трябва пак да имате някаква оферта, съчетаваща рекламната и търговската функция.
За Facebook за сега не ми изглежда подходящ канал. Там се продава по-трудно. Основно се ползва за вдигане на имидж и за фешън/здравословни/нискоразходни за клиента продукти.  Simple Smile
Dixi, аз да благодаря за сайта, нищо че не е моя темата!  Peace
Виж целия пост
# 6
Зависи каква е транспортната услуга. Оттам се определя каква публика търсите. Оттам се определят каналите. По-скоро става дума за цялостен маркетинг план, а не само за реклама.
Виж целия пост
# 7
Морски транспорт от т.А до т.Б.
Виж целия пост
# 8
Въпросът е кой им е потенциалният клиент. Не съм аз примерно, защото няма да платя 200лв за морски транспорт Варна - Бургас, примерно. Simple Smile
Дадох ти някои общи насоки, но първо трябва визия за това, с какви клиенти ще се работи.
Виж целия пост
# 9
Значи става дума за бизнес към бизнес клиенти. В случая рекламата е даже неуместна. По-скоро директни преговори с познати, разширяване на кръга и после мейл маркетинг може би с отстъпки за по-големи количества и т.н.

Това не изключва създаване идентичност на фирмата - лого, слоган, фирмен сайт, бланки и т.н.
Виж целия пост
# 10
Създадени контакти с Бизнес клиенти има засега достатъчно, нас ни интересува по-точно свободния поток от хора. Семейства с деца, семейни пакети, нещо такова ми се върти.....
Виж целия пост
# 11
Ако става дума за круизи, туристическа услуга, тогава да, може да се рекламира. По всички канали, които можете да си позволите.
Виж целия пост
# 12
Чакай сега... Круизи и морски транспорт за мен са различни неща...  Grinning
Free Agent е много права - всеки канал може да ви е от полза.
Ако имате сайт, който не е добре оптимизиран, може да се заложи на AdWords, но цената за клик ще ви е малко по-висока, заради туристическия бранш.
Facebook мисля, че е добър канал за комуникация, не само за реклама - с добра поддръжка на страницата се получават добри резултати в туризма. Поне от опита ми с хотели съм стигнала до тези изводи. Peace
Виж целия пост
# 13
Ако става въпрос за круизни превози по морето, най-ефикасно ще е да се говори директно с собственици/управители на хотели в региона да предлагат и вашата услуга на техните клиенти срещу комисионна. Изгответе дипляни на няколко езика и през летния сезон раздавайте на туристите. Създайте сайт и facebook, twitter, instagram, vk профил на фирмата с поддръжка на няколко езика. Директна реклама (има и безплатна) в различни туристически сайтове и форуми в България и Европа. Към платена реклама прибягвайте, само ако познавате добре медийния пазар или наемете професионалист за това. 
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия