Feelunique, Lookfantastic, HQhair - тема 15

  • 109 813
  • 741
# 60
И на мен от скоро feelunique ми иска да въвеждам някакви кодове.. С 300 зора направих поръчка, като на мен не ми отчете кода за -20%, а някакъв за -15%.
Виж целия пост
# 61
 newsm78 Embarassed
От 2 часа се пробвам да пусна поръчка с ФЮ ..първо както някой напред се беше оплакал ми вика...въвеждай кодове , подозрително за бот си Joy
после пък постоянно ми изписва " ..Your input looks suspicious. Please go back and re-enter!
смених кредитни дебитни Т..Ц..
дали има проблем с борика примерно.. newsm78 нямам друго обяснение,,,Много съм  #Cussing out
Виж целия пост
# 62
Аз за това се отказах да поръчвам от тях - сайта пада, карат ме да потвърждавам дали съм човек...  Joy.
И без това последното нещо, от което имах нужда, са гримове, а само това имаше в кошницата ми там. Тъй че спасиха ме. Имат проблеми сериозни явно... Но поне купих неща за грижа за кожата от други места а не грим.
Виж целия пост
# 63
newsm78 Embarassed
От 2 часа се пробвам да пусна поръчка с ФЮ ..първо както някой напред се беше оплакал ми вика...въвеждай кодове , подозрително за бот си Joy
после пък постоянно ми изписва " ..Your input looks suspicious. Please go back and re-enter!
смених кредитни дебитни Т..Ц..
дали има проблем с борика примерно.. newsm78 нямам друго обяснение,,,Много съм  #Cussing out
И аз имам същия проблем и с акаунта на майка ми, и на приятелка и моя! Така че се отказах, щом не искат парите ми, има други сайтове, лошото е че го дава чак когато финализирам поръчката  Joy
Виж целия пост
# 64
Код за 24% намаление в hqhair - CM24. След прилагането му в кошницата с всеки час намалява с 1%. Хваща на някоинамалени неща но не на всички.

The HQhair Cyber Monday Declining Discount is now on! Save 24% off your HQhair order now!
This offer applies on top of selected Cyber Monday offers on site!

Simply click the 'shop now' button below and enter code: CM24
But hurry, your discount will decline by 1% every hour!
*Exclusions apply.
Виж целия пост
# 65
Не, можеш да я поръчаш до превозвач в UK.

А откъде да видя как става това и на каква цена ?
От кой сайт на зоева мога да поръчам ?
Виж целия пост
# 66
Превозвачът, който е ползвам аз е GGBG. В техния сайт можеш да прочетеш информацията.
Виж целия пост
# 67
newsm78 Embarassed
От 2 часа се пробвам да пусна поръчка с ФЮ ..първо както някой напред се беше оплакал ми вика...въвеждай кодове , подозрително за бот си Joy
после пък постоянно ми изписва " ..Your input looks suspicious. Please go back and re-enter!
смених кредитни дебитни Т..Ц..
дали има проблем с борика примерно.. newsm78 нямам друго обяснение,,,Много съм  #Cussing out
И аз имам същия проблем и с акаунта на майка ми, и на приятелка и моя! Така че се отказах, щом не искат парите ми, има други сайтове, лошото е че го дава чак когато финализирам поръчката  Joy


И при мен е същото! Накрая стана с на съпруга ми картата, която пак е Мастъркард, но от друга банка. Вашите отхвърлени карти от коя банка са?
Виж целия пост
# 68
 Peace
fibank - кредитна
postbank - кредитна
ccb-кредитна
pireos - дебитна

на тези банки ми отхвърли картите

На края отидох в Ензо и от там си поръчах всичко
Виж целия пост
# 69
Peace
fibank - кредитна
postbank - кредитна
ccb-кредитна
pireos - дебитна

на тези банки ми отхвърли картите

На края отидох в Ензо и от там си поръчах всичко

Моята е Уникредит дебитна - отхвърли я. На съпругът ми Фибанк- дебитна, веднага я прие.  newsm78
Виж целия пост
# 70
Peace
fibank - кредитна
postbank - кредитна
ccb-кредитна
pireos - дебитна

на тези банки ми отхвърли картите

На края отидох в Ензо и от там си поръчах всичко

Моята е Уникредит дебитна - отхвърли я. На съпругът ми Фибанк- дебитна, веднага я прие.  newsm78
И аз имам същия проблем вече повече от 6 месеца. Не става и не става, пусках поръчки вече 10 пъти сигурно и изписва непрекъснато този надпис:
 Your input looks suspicious. Please go back and re-enter!
 Водих една дълга кореспонденция с техен служител, какъв ми е приблема и в крайна сметка той ми каза, че от тяхна страна няма проблем, да говоря с банката. Говорих и с банката и според тях проблема не е е в тях, а в сайта. Отказах се в крайна сметка. С тази карта съм поръчвала доста пъти от същия сайт преди без проблем. Сега не става и не става, консултантката ме посъветва да ползвам paypal.
Виж целия пост
# 71
   А защо наистина не ползвате PayPal? Явно погрешно считах, че цялата полемика по-горе касае плащането с карти, регистрирани в PayPal. Peace
Виж целия пост
# 72
   А защо наистина не ползвате PayPal? Явно погрешно считах, че цялата полемика по-горе касае плащането с карти, регистрирани в PayPal. Peace
Защото до сега не съм ползвала paypal и не ми се занимаваше. Другия месец ми изтича картата и ще видя с новата дали ще стане. Ако не, ще ми се наложи да ползвам paypal. Странното е, че съм пускала поръчки с тази карта доста пъти откакто я имам без проблем. Сега какво стана, че вече я отхвърля не знам. И това ми се случва само с feelunique във всякакви други немски и английски сайтове минава без проблем.
Виж целия пост
# 73
   И аз преди, когато ми се налагаше да правя по 2-3 поръчки с един и същ код, плащах директно с карта на няколко пъти и нямаше проблеми. Peace Сега изглежда има някаква промяна... Но PayPal лично за мен безспорно е по-добрият начин за онлайн разплащане – има редица преимущества и дава повече сигурност при пазаруване.
Виж целия пост
# 74
И аз водих дълги кореспонденции и с двете страни - фю и банката, но без резултат. От фю ми казаха, че може проблемът да е в браузъра и кукитата на компютъра ми, но за тази цел пробвах с 3 различни устройства- без резултат! Странното е, 'е откакто се омъжих и смених фамилията след това и картата си поради тази причина започнаха проблемите. Преди това със старата всичко си беше наред.... поне проблемът не е само при мен.  newsm78
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия