WIZZ AIR - 24

  • 81 002
  • 742
# 630
Скрит текст:
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая.
Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден
Такса за отмяна на полет на пътник ‎60,00 €

Може ли да споменете от кога е въведена тази такса? За мен е необяснимо, защо трябва да ми се начислява  такса от 60 Евро за отмяна, след като превозвача  задържа платената сума от мен и същевременно още веднъж продава мястото, което аз съм закупила и в последствие съм се отказала от него?
Виж целия пост
# 631
Здравейте , момичета !! Hug Искам да попитам - моят 16 г . син ,може ли да пътува с лична карта или задължително трябва да има задграничен паспорт , тъй като не е навършил 18 г. Благодаря ви , предварително ! bouquet
Виж целия пост
# 632
Здравейте , момичета !! Hug Искам да попитам - моят 16 г . син ,може ли да пътува с лична карта или задължително трябва да има задграничен паспорт , тъй като не е навършил 18 г. Благодаря ви , предварително ! bouquet
Задължително паспорт
Виж целия пост
# 633
Здравейте , момичета !! Hug Искам да попитам - моят 16 г . син ,може ли да пътува с лична карта или задължително трябва да има задграничен паспорт , тъй като не е навършил 18 г. Благодаря ви , предварително ! bouquet
Може, стига дестинацията да позволява това. Simple Smile
Виж целия пост
# 634
Здравейте , момичета !! Hug Искам да попитам - моят 16 г . син ,може ли да пътува с лична карта или задължително трябва да има задграничен паспорт , тъй като не е навършил 18 г. Благодаря ви , предварително ! bouquet
Може, стига дестинацията да позволява това. Simple Smile

Мимии , става въпрос за Барселона .
Виж целия пост
# 635
Здравейте , момичета !! Hug Искам да попитам - моят 16 г . син ,може ли да пътува с лична карта или задължително трябва да има задграничен паспорт , тъй като не е навършил 18 г. Благодаря ви , предварително ! bouquet
Може, стига дестинацията да позволява това. Simple Smile

Мимии , става въпрос за Барселона .
Няма проблем тогава да пътува с лична карта.
Виж целия пост
# 636
Благодаря , за бързите отговори !  Hug
Виж целия пост
# 637
Скрит текст:
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая.
Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден
Такса за отмяна на полет на пътник ‎60,00 €

Може ли да споменете от кога е въведена тази такса? За мен е необяснимо, защо трябва да ми се начислява  такса от 60 Евро за отмяна, след като превозвача  задържа платената сума от мен и същевременно още веднъж продава мястото, което аз съм закупила и в последствие съм се отказала от него?

Таксата за отмяна се плаща само ако желаете да си върнете парите - в този случай ви възстановяват цената за билета (не съм сигурна дали беше с или без административната такса), като от нея удържат въпросната такса за отмяна. За целта се подава молба онлайн или се звъни в кол центъра. Разбира се, това има смисъл само ако билетът е бил по-скъп от 60 евро. А ако решите просто да не пътувате, не се чекирате и нищо не дължите.
https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/tseni-otstupki/v … ki-uslugi-taksi#/
https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/tseni-otstupki/v … -i-kompensatsii#/
Виж целия пост
# 638
Не мога да я разбера защо трябва да се обажда човек, че няма да лети?! Ами в последния момент пък може да реша да пътувам.
Това е направено с цел да продадат и нашите места. Пък и това да не е училище, че да уведомя класната, че няма да присъствам Simple Smile
Виж целия пост
# 639
Закупих билети от моя профил за мъжа и детето ми. Имам код за потвърждение. Плащането извърших с дебитна карта. Парите стоят блокирани, но все още не съм получила фактура. Това, че човекът който прави резервацията и плащането няма да пътува проблем ли е?
Виж целия пост
# 640
Аз реших, че при положение, че ние няма да пътуваме, няма нищо лошо да кажем, че се освобождават местата. Никой не е казал, че трябва. Конкретно при нас причината беше моята бременност и нямаше как изведнъж да си променим мнението и да решим да пътуваме все пак.
Виж целия пост
# 641
Закупих билети от моя профил за мъжа и детето ми. Имам код за потвърждение. Плащането извърших с дебитна карта. Парите стоят блокирани, но все още не съм получила фактура. Това, че човекът който прави резервацията и плащането няма да пътува проблем ли е?

Не, просто се бави фактурата  Peace
Виж целия пост
# 642
Скрит текст:
Скрит текст:
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая.
Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден
Такса за отмяна на полет на пътник ‎60,00 €

Може ли да споменете от кога е въведена тази такса? За мен е необяснимо, защо трябва да ми се начислява  такса от 60 Евро за отмяна, след като превозвача  задържа платената сума от мен и същевременно още веднъж продава мястото, което аз съм закупила и в последствие съм се отказала от него?
Винаги е имало такса за анулиране, това е обичайно за всяка една авиокомпания, независимо дали е нискотарифна или не.
Както по-горе бе споменато
Разбира се, това има смисъл само ако билетът е бил по-скъп от 60 евро. А ако решите просто да не пътувате, не се чекирате и нищо не дължите.
с допълнението, че дори и да се чекирате пак не дължите нищо, ако не се явите на гейта.

Когато купувате билет се съгласявате с Общите условия за превоз на пътници и багаж, които гласят както следва:
6.5. Анулиране на Резервацията от Пътника
6.5.1. Вие можете да отмените Вашата резервация до 14 (четиринадесет) дни преди предвидения
час на заминаване на Вашия полет. Ще имате право да си възстановите Общата цена, след
приспадане на Таксата за отмяна.
6.5.2. Ако анулирате Вашата резервация по-малко от 14 (четиринадесет) дни преди предвидения
час на заминаване на Вашия полет, ще Ви бъде възстановена Общата цена след приспадане
на Такса за Други услуги и Такса за запазване на място.

Това означава, че авиокомпанията не задържа платената от вас сума, но евентуално ще може да продаде още веднъж мястото.
Виж целия пост
# 643
Закупих билети от моя профил за мъжа и детето ми. Имам код за потвърждение. Плащането извърших с дебитна карта. Парите стоят блокирани, но все още не съм получила фактура. Това, че човекът който прави резервацията и плащането няма да пътува проблем ли е?
По-важно е дали сте получили пътен план, а не фактура.
Виж целия пост
# 644
Скрит текст:
Моля за малко помощ и пояснения. Имам резервация, която се получи в резултат на неправилно разбиране на определен текст в обясненията. Сега искам да сторнирам тази резервация, но не се ориентирам как да стане това. Кол центъра - не отговаряше в събота. Дали трябва да стане това писмено и мога ли да разчитам да ми върнат поне част от парите или няма никакъв шанс?
Бихте ли споделили кой е този подвеждащ текст?
Никъде в поста си не говоря за подвеждащ, а както сте подчертали в моя пост става въпрос за неправилно разбиране на определен текст в обясненията при закупуване на билета. Не ми се навлиза в спорове и т.н. - затова няма дя навлизам в подробности.  Ще напиша официално писмо на превозвача с моите обяснения на случая.
Искам само да разбера, дали анулацията води до някакви такси след себе си?
Поздрави  приятен ден
Такса за отмяна на полет на пътник ‎60,00 €

Може ли да споменете от кога е въведена тази такса? За мен е необяснимо, защо трябва да ми се начислява  такса от 60 Евро за отмяна, след като превозвача  задържа платената сума от мен и същевременно още веднъж продава мястото, което аз съм закупила и в последствие съм се отказала от него?

Таксата за отмяна се плаща само ако желаете да си върнете парите - в този случай ви възстановяват цената за билета (не съм сигурна дали беше с или без административната такса), като от нея удържат въпросната такса за отмяна. За целта се подава молба онлайн или се звъни в кол центъра. Разбира се, това има смисъл само ако билетът е бил по-скъп от 60 евро. А ако решите просто да не пътувате, не се чекирате и нищо не дължите.
https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/tseni-otstupki/v … ki-uslugi-taksi#/
https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/tseni-otstupki/v … -i-kompensatsii#/

Благодаря много за разясненията  bouquet. В моя случай сумата , която съм заплатила е от порядъка но 60 лева. Това означава, че няма никакъв смисъл да пиша писма и т.н. Просто няма да се чекирам. А ако се чекирам и не отида или закъснея за полета - ще искат ли да ме глобят или това си е мой проблем че няма да летя?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия