Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя, ако поръчката ми се забави заради китайската нова година?
Как може купувачът да удължи срока за доставка на поръчката?
Какво да направя, ако не съм получил пратката преди изтичането на срока за доставка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя, ако поръчката ми се забави заради китайската нова година?
Ако поръчката ви се забави заради китайската нова година, можете да изчакате до края на защитния период, преди да отворите диспут. В случай на забавяне, продавачите обикновено се връщат към работа след празниците. Ако имате въпроси относно доставката, можете да се консултирате с продавача или да използвате проследяващия номер, за да следите статуса на пратката.
-
Как може купувачът да удължи срока за доставка на поръчката?
Купувачът може да удължи срока за доставка на поръчката, като се договори с продавача за възможността за удължаване на срока до получаване на стоката. Това предполага активна комуникация и съгласие от страна на продавача за удължаване на срока за доставка. За удължаване на срока за доставка, трябва да се пише на продавача да го направи. Ако не го направи до 4-5 дни преди края на времето, е препоръчително да се отвори диспут. Препоръчително е да се следи внимателно срокът за доставка и да се реагира своевременно.
-
Какво да направя, ако не съм получил пратката преди изтичането на срока за доставка?
-
Как да постъпя, ако продавачът удължи защитата след отворен диспут и поръчката ми не пристигне?
-
Мога ли да поръчвам от България, с доставка в България, но да ползвам за плащане кредитната карта на мъжа ми, който е в САЩ?