FABERLIC - кислородна козметика - 1 тема за клиенти и представители

  • 45 338
  • 434
# 225
Здравейте,

Бих искала да Ви попитам дали имате впечатление от тези продукти:
Спрей-активатор на гъстотата на косата Артикул: 1692
Шампоан-активатор на гъстотата на косата Артикул: 1691
Ампулен концентрат-активатор за растеж на косата Артикул: 1693
Виж целия пост
# 226
Привет отново!

Да, даже сега обсъждаме датата на пролетния ни форум- ще бъде в Пловдив, това само се знае засега. Очакваме нещо грандиозно. Simple Smile

Да, във Варна правим до момента само, защото можем тук да организираме. Ако някой е идвал, няма как да не ме познава, водя всеки път. Абе не се хваля, само си казвам 😅

МамаМиши, права си за доста от нещата, но не зависят само от нас. Работим усилено всеки ден, за да се променят към по-добро. Всеки офис има сключен договор с определена куриерска фирма, но това не означава, че цените са много по-различни. Поне това е, което аз знам.
Рекламата я правим всички ние, аз правя обучения, които са достъпни и за клиенти, за съжаление обаче.. няма много присъстващи. Може би на следващото( другата седмица) ще пусна линк и тук ако някой има интерес.
Заливаме групите с обяви и се знае доста за Фаберлик, имаме страници, където постоянно публикуваме..за каква точно реклама искате да кажете, че е нужна? Не можем да сравняваме с други фирми, защото не сме още толкова разраствали.....или сме? Хаха, само да ви кажа, че миналата кампания счупихме всички рекорди по поръчки и регистрации. За съжаление обаче, за пореден път се доказа, че българския пазар е доста странен. Хората искат и проявяват интерес, но само ако им дадеш голям подарък в замяна...направо си е обидно. Но пък, такова е положението- нагаждаме се.


И така, за пролетния форум ще кажа веднага щом разбера повече информация. Нарочно се прави в средата на България, за да могат да дойдат повече хора.


Поздрави, момичета? 🌹
Виж целия пост
# 227
Разбира се, че ще има регистрации в изобилие, при условие, че вземаш продукти за 120лв и плащаш 38лв плюс доставка. И съвсем естествено повечето, може би 80% няма да пуснат повече поръчка. Целта тук е повече хора да имат възможност да се запознаят с продуктите, които са наистина много качествени, да се популяризира фирмата и да достигне дори името до повече хора. Иначе резултати има вероятно високи, но не са реални за съжаление, а моментни.
И пак опираме до условия, наличност, доставки и т.н.
Ето например в момента и двата лансирани парфюма, Викинг и Валкирия, не са налични. Вазите също. Доста още, да не изреждам. Това са загуби...там се иска работа.
Говоря за реална реклама, в медии, социални мрежи и навсякъде. Обученията са ясни. Не знам на какъв принцип се финансират офисите и като цяло ръководството на фирмата в нашата страна, защото рекламата и форумите и всичко е пари. Но без влагане на пари, няма възвращаемост. И понеже сте директор, поздравявам ви за това и че пишете тук и работите усилено, моля ви наблегнете на подобряване на условията за доставка,има такса обработка на поръчка например...извинявам се но е тъпо към доставката да ти вземат още 3лв обработка. Да не се бавят доставките, обърнете внимание и на това, често е. Ей такива неща...на вид елементарни, но са някак дразнещи и като се оправят, ще има повече консултанти наистина, а не само фалшиви покрай акциите.
Виж целия пост
# 228
Разбира се, че ще има регистрации в изобилие, при условие, че вземаш продукти за 120лв и плащаш 38лв плюс доставка. И съвсем естествено повечето, може би 80% няма да пуснат повече поръчка. Целта тук е повече хора да имат възможност да се запознаят с продуктите, които са наистина много качествени, да се популяризира фирмата и да достигне дори името до повече хора. Иначе резултати има вероятно високи, но не са реални за съжаление, а моментни.
И пак опираме до условия, наличност, доставки и т.н.
Ето например в момента и двата лансирани парфюма, Викинг и Валкирия, не са налични. Вазите също. Доста още, да не изреждам. Това са загуби...там се иска работа.
Говоря за реална реклама, в медии, социални мрежи и навсякъде. Обученията са ясни. Не знам на какъв принцип се финансират офисите и като цяло ръководството на фирмата в нашата страна, защото рекламата и форумите и всичко е пари. Но без влагане на пари, няма възвращаемост. И понеже сте директор, поздравявам ви за това и че пишете тук и работите усилено, моля ви наблегнете на подобряване на условията за доставка,има такса обработка на поръчка например...извинявам се но е тъпо към доставката да ти вземат още 3лв обработка. Да не се бавят доставките, обърнете внимание и на това, често е. Ей такива неща...на вид елементарни, но са някак дразнещи и като се оправят, ще има повече консултанти наистина, а не само фалшиви покрай акциите.
Много вярно написано, благодаря. Доставка , обработка поръчка, постоянни липси. В групата във Фейсбук, ако решиш да напишеш публикация която не им харесва я трият, или спират коментарите. Не търпят критика, или казваш само хубави неща за Фаберлик или ще ти махнат поста. Затова се ориентирах към друга компания, от която съм доволна и от отстъпки, продукти , наличности. С Фаберлик вече само за определени продукти.
Виж целия пост
# 229
Аз нямам фейсбук и не знам как са там нещата, но жалко ако е така....
Смятам, че това което споделяме тук, и хубаво и не толкова, и всяка критика е нещо градивно, което да се чуе някъде и хората на високо ниво да обърнат внимание и да вземат мерки. Защото пазара е преситен и за да успяваме трябва да предлагаме най-добрите условия. Иначе само да се хвалим...е като да заравяш глава в пясъка. Не смятам, че рекламата във фейсбук е достатъчна, все пак не продаваме ръчни мартеници, несериозно е да не се отделят средства за друга реклама както е в Русия например. И понеже бг мама се чете и е голяма сила, убедила съм се през годините, затова обръщам внимание на тези неща тук.
Ето идея от мен, мили ръководители и директори на Фаберлик, рекламирайте в бг мама, най-четеният сайт в България е и доста реклами вървят тук.
Виж целия пост
# 230
...
Заливаме групите с обяви и се знае доста за Фаберлик,.....
Това е мега досадно, прави лошо впечатление и не е реклама. Дано сте наели професионалисти, защото ако заливането на групи с агресивни обяви се приема за реклама, скоро ще имате съвсем обратен ефект.
Виж целия пост
# 231
Здравейте, може да е коментирано вече, но все пак. Хубаво е да се помисли над възможността заплащането да бъде в някакъв срок след получаване на поръчките. Мен това точно доста ме затруднява, тъй като не винаги разполагам с лични средства, които да покрият по-голяма поръчка.
Виж целия пост
# 232
Здравейте, може да е коментирано вече, но все пак. Хубаво е да се помисли над възможността заплащането да бъде в някакъв срок след получаване на поръчките. Мен това точно доста ме затруднява, тъй като не винаги разполагам с лични средства, които да покрият по-голяма поръчка.
Да, това е друга важна посока, в която да работи фирмата. При поръчка от 500лв, която трябва да платиш предварително и да получиш след 10дни е меко казано неудобно. Все пак не всеки разполага с подобни свободни средства в бюджета си, а доставката е бавна и възвращаемостта на парите пък още се забавя.
Хубаво е, че тук водим дискусия за всички тези въпроси и смятам, че правим услуга на ръководството, за да имат реален поглед над нещата и да се върви към промени, които от своя страна ще доведат и до увеличаване на приходите им.
Виж целия пост
# 233
Здравейте! Някой с мнение за активния крем iSeul?
Виж целия пост
# 234
Здравейте! Някой с мнение за активния крем iSeul?
Точно него ползвам в момента. Интересен крем, в смисъл мазен е, но попива мигновено. Със смесена кожа съм и първо ми се стори, че ще ми запушва порите, но не. Перфектна основа за грим е, изглажда лицето и изравнява тена. Мога да кажа, че е много добър продукт и си струва, както и останалите от серията също.
Виж целия пост
# 235
Благодаря много! Поръчах го.
Виж целия пост
# 236
Здравейте! Имате ли отзиви за възглавницата с изкуствен лебедов пух (11721)?
Виж целия пост
# 237
Всички тези неща, за които пишете - ръководството знае за тях. Откакто преместихме склада трябваше да е по-добре и да идват по-бързо доставките, но пак има такива, които си идват за 10 дни.
Моля, не си мислете, че не се говори... даже сме досадни на моменти как постоянно нещо искаме да се промени Satisfied
Относно рекламата - досадно или не, начина да си набавиш консултанти ЛИЧНО( подчертавам го, защото е много лесно да се пусне реклама по телевизията или радиото.. да сложиш билборд и т.н ... нищо, че струва доста пари, просто трябва да ги имаш).
Но начина да си набавиш консултанти към твоята структура, да ги обучаваш ти и те да са доволни- е точно с това лично предаване на информация. Моите близки и познати са запознати всичките... и какво става след като аз искам да се развивам, но нямам финанси да вложа в някаква масова рекламна кампания? Започвам да пиша по групите...факт е, че много от вас са се регистрирали самостоятелно и даже не са се свързали с вас.. представете си ако с всички стане така, никой няма да е доволен. Та така, мисли се и за това.. но н става от днес за утре, трябва време.
Обученията са нещо доста полезно и за настоящи консултанти и само за клиенти-научават се неща, опознават се продуктите и смятам, че е добра реклама когато се разпространи в социалните мрежи.

Относно групите във Фейсбук и триенето на негативно мнение - не знам как да го обясня, но според мен има нещо нормално. Всички пишат за едни и същи неща, които не зависят от нас, а ние го отнасяме. Един негативен коментар може да понесе след себе си лавина от такива... и накрая само сме си вдигнали нервите и не сме направили нищо градивно. Доколкото ми е известно, на негативния коментар собственика получава съобщение, в което да се отговори ако може на въпроса му. Но това не мога да го твърдя на 100%. Знам за някои случаи.
Виж целия пост
# 238
Не съм съгласна че не трябва да се пише негативно мнение. Не може да казваме само хубави неща, трябва да търпите и критика. Да доволна съм от продуктите, но това предварително плащане, бавна доставка, скъпи каталози, постоянни липси и накрая но не маловажно нещо платена доставка ме спират да се занимавам по сериозно. Защото с тази платена доставка отстъпката ми отива за каталози, доставка и обработка на поръчката.
Виж целия пост
# 239
Имам въпрос - как се процедира ако някой от продуктите в момента не е наличен? Имам поръчан парфюм, но ми излиза, че не е в наличност. Прехвърля ли се за следваща поръчка?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия