Нов случай на училищна агресия

  • 22 435
  • 277
# 255
Понеже май никой не обърна внимание на диагнозите в скрития текст, да ги направя явни-
Разстройства на поведението и емоциите.
Това са разстройства, които се характеризират с повтарящ се и устойчив модел на диссоциално и агресивно поведение. Такова поведение трябва да бъде в сериозен разрез със съответните за възрастта социални норми. Следователно, това поведение трябва да е по-тежко от обикновената детска палавост или юношеско непокорство и предполага трайност от 6 или повече месеца. Чертите на поведенческото разстройство могат да бъдат симптоми и при други психични заболявания, при което трябва да се кодира основната диагноза.
Лечението на разстройство в поведението, неуточнено, е трудно, поради съпротивата на децата към лечение. Прилага се психотерапия и медикаментозно лечение с невролептици.
В един от другите скрити текстове е посочен и процент- до 22% с думи- двайсет и два процента от децата!
Това са ЗАБОЛЯВАНИЯ, към рубриката психиатрия на международната класификация на болестите. Да, по-чести в определена семейна среда, но не само. Не може да се вмени на 100% вина на родителя, че има болно дете. Той трябва да бъде уведомен, че е така и да се провежда адекватна диагностика и лечение.
 
Виж целия пост
# 256
Там е въпроса, че писахме график и всичко и после се оказа, че не можело и така... мотане, сучене...пускат нещо, за което още нищо не е измислено и се решава в движение, през главата на ученици и родители и учители и директори...всички са жертви тука
Кога се случва това? Наредбата е обнародвана на 16. 09. 2017 година и в нея ясно пише - две редовни изпитни сесии в края на всеки срок. Това, че вие и ръководството на училището сте го пропуснали, не означава, че не е регламентирано.
Виж целия пост
# 257


Аз зная, че детето ми ще се справи, но абсурда е истински и се прави, за да натрият носа на всеки, който не иска да участва в тази лудница ...просто е видно
За справка във Франция – изпити три пъти годишно. Ако детето два пъти се представи зле се връща в училище. Междувременно има и редовни посещения от социалните служби.

Така се пази интереса на детето, което може под претекст за домашно обучение изобщо да няма достъп до образование, да е жертва на насилие, част от опасна секта, експлоатирано и прочее. Не знам защо това се счита за нещо лошо при толкова случаи на неглижирани деца.


В един от другите скрити текстове е посочен и процент- до 22% с думи- двайсет и два процента от децата!
Това са ЗАБОЛЯВАНИЯ, към рубриката психиатрия на международната класификация на болестите. Да, по-чести в определена семейна среда, но не само. Не може да се вмени на 100% вина на родителя, че има болно дете. Той трябва да бъде уведомен, че е така и да се провежда адекватна диагностика и лечение.
 
Къде 22% от децата са с психиатрични заболявания? И кой ги е диагностицирал?
Виж целия пост
# 258
22 процента са ужасно много.
дали не са преувеличени или
има нужда от промяна в разбирането на понятието "поведенческо разстройство"..т.е. осъвременяване  newsm78
Виж целия пост
# 259
http://medpedia.framar.bg/%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D … D0%B5%D1%82%D0%BE
Съвременните епидемиологични данни обобщени от СЗО показват, че около 20% от децата от 0 до навършени 17 години в един или друг момент от развитието си могат да получат клинична психиатрична диагноза. Най-често става дума за преходни психични разстройства, които изискват професионална помощ.
оттук http://psihologiq.dokumentite.com/art/psihichni-razstroistva-s-n … ska-vyzrast/83838
Виж целия пост
# 260
Там е въпроса, че писахме график и всичко и после се оказа, че не можело и така... мотане, сучене...пускат нещо, за което още нищо не е измислено и се решава в движение, през главата на ученици и родители и учители и директори...всички са жертви тука
Кога се случва това? Наредбата е обнародвана на 16. 09. 2017 година и в нея ясно пише - две редовни изпитни сесии в края на всеки срок. Това, че вие и ръководството на училището сте го пропуснали, не означава, че не е регламентирано.

Тогава го нямаше... и директорката и аз четохме наредбите и се чудехме какво и как  ... нямахме срочни изпити, ами за две или три седмици го изпитаха на целия материал за годината ...чакаме оценки, никой н езнае кога ще излязат
Виж целия пост
# 261
За справка във Франция – изпити три пъти годишно. Ако детето два пъти се представи зле се връща в училище. Междувременно има и редовни посещения от социалните служби.

Така се пази интереса на детето, което може под претекст за домашно обучение изобщо да няма достъп до образование, да е жертва на насилие, част от опасна секта, експлоатирано и прочее. Не знам защо това се счита за нещо лошо при толкова случаи на неглижирани деца.
Ами, тук е предвиден някакъв контрол.
Скрит текст:
(7) Редовните изпитни сесии за учениците по ал. 2, т. 2 се организират в края на
всеки учебен срок.
(8 За учениците по ал. 2, т. 2 в съответствие с чл. 112, ал. 7 от ЗПУО експертната
комисия към регионалното управление на образованието, в която се включва и
представител на Агенцията за социално подпомагане, осъществява контрол на всеки
учебен срок, на организацията и начина на провеждане на изпитните сесии и на
резултатите от тях.
(9) Учениците по ал. 2, т. 2, които не са положили успешно в рамките на една
редовна сесия два и повече изпита за определяне на годишна оценка по учебните
предмети от училищния учебен план, продължават обучението си при спазване на
изискванията на ЗПУО в друга форма на обучение, препоръчана от екипа за подкрепа
за личностно развитие.
Виж целия пост
# 262
И от социалните не са идвали изобщо...

Редовните сесии, явно са за редовните ученици
Виж целия пост
# 263
И колко от тези 22% са така заради семейната среда и разбирането на родителя за възпитание? Повечето. Всички сме попадали най-вероятно на проучвания за връзката между поведенчески проблеми и седене пред ТВ/компютър, ежедневно хранене с боклуци, кофти примери за подражание в семейството.
Виж целия пост
# 264
http://medpedia.framar.bg/%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D … D0%B5%D1%82%D0%BE
Съвременните епидемиологични данни обобщени от СЗО показват, че около 20% от децата от 0 до навършени 17 години в един или друг момент от развитието си могат да получат клинична психиатрична диагноза. Най-често става дума за преходни психични разстройства, които изискват професионална помощ.
оттук http://psihologiq.dokumentite.com/art/psihichni-razstroistva-s-n … ska-vyzrast/83838
Извинявай, но няма такова нещо с 22%. От 1 до 10% и то в даден етап, наистина, а не по принцип и не навсякъде. В това число е хиперактивността, която е под 5% като половината е благодарение на скрито възпаление на вътрешното ухо и прочее здравословни фактори.

И любовта влиза в МКБ, което не я прави наистина болест.  Peace
Виж целия пост
# 265
Дала съм цитат, източникът е СЗО. Не е лично мое проучване. Доверявам се на статистиката на СЗО. Peace
Посочи моля, кода на любовта в МКБ 10.
Виж целия пост
# 266
Дала съм цитат, източникът е СЗО. Не е лично мое проучване. Доверявам се на статистиката на СЗО. Peace
Посочи моля, кода на любовта в МКБ 10.
F 63.9 е любовта.

А такава статистика на СЗО като цитираната от теб няма. Провери по разстройства статистиката и ще видиш, че не прави 22%, нито се отнася за всички страни и всички деца. За щастие повечето хора са нормални през повечето време.
Виж целия пост
# 267
Току що отворих МКБ 10
F63.9 е "разстройство на навиците и влеченията, неуточнено"
F63 като цяла рубрика е разстройство на навиците и влеченията- хазарт, пиромания, клептомания, склонност към скубане
стр.424-425, оттук
http://www.doctoronline.bg/uploads/diagnostics/201201/path_7134.pdf
Виж целия пост
# 268
Току що отворих МКБ 10
F63.9 е "разстройство на навиците и влеченията, неуточнено"
F63 като цяла рубрика е разстройство на навиците и влеченията- хазарт, пиромания, клептомания, склонност към скубане
стр.424-425, оттук
http://www.doctoronline.bg/uploads/diagnostics/201201/path_7134.pdf
Именно. Там е и любовта. Чета го на английски официално.

МКБ е класификация не само на болестите, но и на проблемите, които са свързани със здравето "списък от кодове, класифициращи болестите и широк кръг от белези, симптоми, абнормални прояви, оплаквания, социални условия и външни причини за наранявания или заболявания".

Това, че нещо е в МКБ нито го прави автоматично болест, нито ако е свързано с психика го прави психиатрична болест.


Пак повтарям, повечето хора, включително и деца, за щастие са здрави и нормални през повечето време.
Виж целия пост
# 269
Ра2, в скрития текст нищо нямаше, освен едни квадратчета.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия