Школи и индивидуални уроци за седмокласници

  • 66 058
  • 269
# 150
Не се съмнявам в качеството на госпожата. Не мисля, че ако и плащам резултататът при нас ще е по-висок от от сегашната схема, която съм си избрала. В 4 клас моите деца не са се обучавали никъде допълнително за матура по БЕЛ, вкл и вкъщи. Всеки си решава за себе си, разбира се.

Естествено, че не са се обучавали по БЕЛ в 4 клас. За СМГ знаем какъв е и кога е зора.
Но Ти направи аналогията и каза, че си го играла това. Не аз.

И именно, за твоите деца курса по БЕЛ (в който ходят стандартно смг-ейци Wink, знаем я школата) може да е по-добрия вариант, но е факт, че курсовете са масовка, а не индивидуални занимания и изчистване на индивидуални проблеми на конкретното дете.
Виж целия пост
# 151
В нашия случай  курсът е подходящ.За други деца индивидуалното обучение може да е по-добро спрямо "масовката" в курса, както казахте.
 Да, "играла "съм го и продължавам да го "играя" ,  без частни учители,  само с курсове.
Виж целия пост
# 152
В нашия случай  курсът е подходящ.За други деца индивидуалното обучение може да е по-добро спрямо "масовката" в курса както казахте.
 Да, "играла "съм го и продължавам да го "играя" ,  без частни учители,  само с курсове.

Именно. За твоите си преценила, че е по-добре курс, изхождайки от финансовия елемент. Което не променя факта, че курсът е масовка, а уроците са индивидуални. На курс няма индивидуално и персонално внимание. И отработване на специфичните грешки на отделното дете.

Това, което ти оспори, е за Христемова и че не прави масовки. Очевидно учителката си е преценила как може да даде на учениците си максималното, на което е способна. И това не е да събере над 20, а някъде и до 30 деца в група.

П.С. Госпожата ви си избра деца с над определени оценки на изпита И, нали? Т.е. и тя си подбира тези, с които ще и лесно да работи.
Виж целия пост
# 153
Да, госпожата си избира деца на база входен изпит. Самата тя твърди, че една година е твърде недостатъчно за подготовка и предполагам, че това влияе в избора и. Дали ще се работи лесно с тези деца или трудно, не мога да преценя.
Виж целия пост
# 154
Естествено, че така ще каже. Нали пари трябва да се печелят. Wink
Виж целия пост
# 155
Има го и този момент, безкрайната истерия, която се създава около изпитите.
Виж целия пост
# 156
Fancy, в НЕГ са само отличници. Те са влезли с почти 100 точки по БЕЛ и е нормално да запазят нивото при един добър преподавател. Има ли цедка на входа, статистиката вече е опорочена.  Ако Христемова вземе да работи с едно дете с четворки и го докара до НЕГ, тогава ще я призная. Но съм сигурна, че такива деца няма при нея.

То и аз като работя с отличници, после се хваля с тях. Ама имам и няколко калпазани, дето си е истинско предизвикателство да им задържа вниманието.

Истината е, че малко деца учат сами, на останалите си трябва контрол от родителите.
Виж целия пост
# 157
И аз имам много добри наблюдения от НЕГ ( дете от едната от двете лайстунг паралелки).
Виж целия пост
# 158
Е хайде, хайде. Това са всеизвестни факти, което не опорочава качествата на учителя все пак.

Тези приказки съм ги чувала за всички училища с подбор. И при ЧУ, и при ДУ. Но и в тези училища има и двойкаджии, и отличници. Въпреки подбора. Има пубертет, лоши компании и много други обстоятелства. Учителят работи с наличния материал. И работата му се мери по разликата между стартовото ниво и изходното ниво.

Та чисто колегиалната "злобица" да я оставим настрана предлагам.
Виж целия пост
# 159
Здравейте,

Бихте ли споделили къде води курсове по БЕЛ г-жа Христемова? Освен за НВО, подготвя ли за АК?

Благодаря!
Виж целия пост
# 160
Здравейте,във връзка с дискутираната тема мисля,че 90% процента е работа на ученика за подготовка и 10%процента на учителя.Ако един ученик не учи съзнателно и постоянно и най-добрият и изтъкнат учител не може да си свърши качествено работата.
Виж целия пост
# 161
Аз съм сигурна, че Христемова е страхотна. Поклон пред такива учители!  Защо обаче не направят школи и да обучават учители, а не ученици? Така повече деца ще се възползват.

И по математика има един такъв преподавател, готви за АК от години. Приема само децата, които издържат теста и. На другите съвсем честно казва на родителите им, че ще е загуба на пари и време. И, естествено, на края на годината, се хвали с голяма успеваемост.
Виж целия пост
# 162
Ха, кой учител ще си признае, че има нужда някой друг негов колега да го дообучи? Малцина ще са.

И защо да не се хвали този учител? Входните тестове не са само за отличници? Те тестват стартовото ниво. От полза на всички в групата е нивото да е почти еднакво. За да не се налага знаещите да рият на едно място, заради изоставащите.
А за учителите с уроците пък е тяхно право да преценят дали искат да се хабят със запълване на училищни кратери, или искат да работят с мотивирани и все пак подготвени деца. За топ гимназиите с конкуренция за последни стотни е от съществена важност всичко.
Виж целия пост
# 163
Аз съм сигурна, че Христемова е страхотна. Поклон пред такива учители!  Защо обаче не направят школи и да обучават учители, а не ученици? Така повече деца ще се възползват.

И по математика има един такъв преподавател, готви за АК от години. Приема само децата, които издържат теста и. На другите съвсем честно казва на родителите им, че ще е загуба на пари и време. И, естествено, на края на годината, се хвали с голяма успеваемост.

И защо да обучава учители, бъдеща конкуренция? Като има недостиг, ще вдига цените. Другият преподавател, който готви  по Математика за АК, обучава ли?
Малко се отклоняваме от темата ....
Виж целия пост
# 164
Здравейте! Може ли да споделите какво е заплащането на учебен час при госпожа Христемова за индивидуално обучение?
А как вървят цените при други преподаватели за индивидуални уроци?
Благодаря много!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия