Училищата в район Младост, София - V част

  • 86 978
  • 756
# 255
Гледам програмата за втория срок на първолаците в 39-то, всички имат по два часа ИИ и по два часа АЕ.
Синът ми беше там до 4-ти клас, но не в паралелка с рисуване. И не съм сигурна дали още от първи клас имат повече рисуване. Но знам, че се изискваха повече неща като четки, бои и др. и определено децата рисуваха красиво и си личи, че имат заложби.
Виж целия пост
# 256
Здравейте, разгледах сайта на 144то училище и ако разбирам правилно, работилницата и приемът в профилирани паралелки е от първи клас. Бихте ли ми казали как стои въпросът с подготвителен клас - там има ли профилиране и изпит, или приемат по общите критерии (вкл. Уседналост)?
Виж целия пост
# 257
Свет-Пет, английският език от първи клас ли започна и помните ли колко часа са имали в седмицата? Имате ли впечатление от школата по английски, която се предлага в училището?
Виж целия пост
# 258
здравейте, интересува ме някой има ли мнение за частно начално училище "Светилник" в Младост 1?Доколкото виждам от сайта им,  настоящата учебна година за първи път са отворили врати. Всякаква информация ще ми е от полза, благодаря!

Бяхме в детската градина на същата организация. Училището им е ново...! Ако и в училището текучеството на учителите е като в детската не препоръчвам. Обстановката която те създават е уютна, концепцията им е добра, НО всичко е на думи... Няма да запиша детето си там!
Виж целия пост
# 259
Gabrielita, синът ми е в това училище от тази година.Той е 4 клас.Преместих го ,защото е по-спокойно ,19 деца в клас и всеки клас си е със самостоятелна занималня.Предполагам, че започват от 1-ви клас с Английски език, защото племенницата ми също е там в 1-ви кл. и учи Английски.Но тя е в паралелка с Английски.А синът ми е с рисуване и не съм сигурна дали тази паралелка-Рисуване започват от 1-ви клас с Английски.Иначе в училището има школа по Английски на "Лондон школо", но нещо не е доволна...Може причината да е и в детето-да не смогва с ученето, не знам и да не Ви объркам с личното ми мнение за школата.
Виж целия пост
# 260
Всички класове ли са по 19 деца? Очакванията ми са за по 25-6 деца и се изненадах... Също така не знаех, че има разделение на паралелките- искат ли се някакви по- специални умения или просто е по желание на децата и родителите?

Исках да попитам и за занималнята- след края на учебните занятия класа продължава в същия състав или се събират например 2 класа? Предполагам, че за занималнята си има отделни дежурни учители или...?

От 1 до 4 клас само една смяна ли са или е на срокове?

И последно нещо, съжалявам, ако ще прозвучи все едно чета "жълти новини", но е факт, че директорката на 39-то се прочу в последните месеци с онази бележка за воденето в РПУ, ако децата не са взети до 18ч. Как ще го коментирате, дали се преувеличи цялата история или...?

Благодаря предварително за отделеното време.
Виж целия пост
# 261
Директорката може да бъде доста твърде стриктна, ако не е в настроение.
В смисъл, разговаряла съм с нея.
Виж целия пост
# 262
Директорката може да бъде доста твърде стриктна, ако не е в настроение.
В смисъл, разговаряла съм с нея.

По какъв повод и на какъв тон, ако имате желание да споделите.

В смисъл, изобщо не държим да си говорим с директора, но опитът ни до момента- с две детски градини, показва, че понякога няма как да го игнорираш, дори и да искаш.
Виж целия пост
# 263
Свет-Пет, английският език от първи клас ли започна и помните ли колко часа са имали в седмицата? Имате ли впечатление от школата по английски, която се предлага в училището?

Дъщеря ми е втори клас и е в паралелка с рисуване. В първи клас нямаха английски език.
Виж целия пост
# 264
Предполагам, че не са всички класове по 19 деца. Учи се само първа смяна-всички класове.Занималнята е следобед до 18.00ч и целият клас е в една занималня с друг учител по занималня за този клас.(Всеки клас както си има класен,така си има и един и същ учител по занималня.)
Това с директорката е вярно, имаше такава бележка, защото много родители си взимаха децата след 18.00.На нас също ни се е случвало, но никое дете не е водено в РУ, ако родител закъснее.Аз директорката я харесах още веднага, когато отидохме на 17.09.А ако трябва да я сравня с директорката на 144, просто ще си замълча, че няма да ми стигне мястото да пиша колко съм разочарована от прехваленото 144.Там свестна си остана само бившата му класна, която е невероятен учител, но заради пак повтарям тази занималня се преместихме.Накрая ще обобщя, че е много важно класът да е с по-малко деца.Така госпожата ще може да обърне внимание на всяко дете.Сравннете само клас с 19 и клас с 26 деца! Изпитах го и затова не съжалявам, че го преместих.
А контрола по децата в 39-то ме изуми, не ги дават, ако не го вземе родител, даже на големият ми син(15г) не го дадоха.Търчах в 18.10ч до училището , че не го пускаха. Няма измъкване.Охраната с още един учител стоят и ги викат едно по едно(ама след 17.30) във фоайето на 1 ет.Иначе ги викат по уретба(домофон) по класове от стаите им( до 17.30)
Виж целия пост
# 265

Благодаря отново за споделеното мнение. Честно да си призная, 39-то доста ме изкушава вече и съм в чуденка какво да правим- малката ни дъщеря е в 14 ДГ "Карлсон" и ще ни е много удобно (от година и не живеем в Младост, така че и тази близост има значение). Освен това учителката в детската градина на каката похвали училището като по- спокойното от двете /128-мо/ и че няма голямо текучество на учители.
Единственото, което ме спира, е че в 128-мо ще е с няколко деца от групата й в детската и в този смисъл адаптацията би била по- лесна.

Вие сега сте в 4-ти клас, как е подготовката за матурите, децата под пара ли са? Wink

Виж целия пост
# 266
Изберете това, което е по-близо като локация. Не вярвам да има чак огромна разлика между двете училища. А и в началния етап е най-важна учителката.  Peace
Виж целия пост
# 267
Както е писала Natali_  на първо място е важно да Ви е близо,
2-ро: Важно е на какъв учител ще попаднете(ако може да избирате -препоръчвам при Сивкова). За другите учители в 39-то нямам информация. Тя държи на учението и ако замества в занималнята ги изпитва и да разказват уроците. Синът ми си харесваше и госпожата по занималня-г-жа Лалева, но претърпя инцидент и сега има друг преподавател.Предполагам, че другата година пак ще са си двете в екип.
3-то и не маловажно е: Тук си е голяма доза късмет-какви деца ще се паднат в класа. Ако има такива, на които родителите не взимат отношение по въпроса с дисциплината-т.е. те тормозят други деца от класа и родителите им не реагират адекватно, а казват: "Да бе,то само мойто ви е виновно"-това няма как да го предвидите. Пример е класът на племенницата ми. Половината деца са от детската й градина-14 ОДЗ, и кво като се познават-дойдоха едно, две, които си правят каквото искат в занималнята(при класната е друго-там дисциплината е ок)и на сестра ми й се наложи да я отпише от занималня (сега е на частна-заради тези деца).Така , че си преценете кое Ви е важно. За мен близостта на училището и препоръчан учител си е на първо място. После желанията дали да учи Английски повече или Рисуване повече, и голям плюс са малките класове(тази година не знам колко деца ще се съберат в 1 клас).И не на последно място-малки групи в клас-повече отделено време за всеки ученик.
Ако пък искате повече Музика-то Вашето училище е 144-то. Там си има школи и много учители и децата наистина пеят добре. Но за мен музиката беше по стечение на обстоятелствата- Класната на големия взе първокласниците и тя също е много добър учител-желязна дисциплина.Но пък едвам смогваше с домашни, само 3-ки по математика(моят не харесва математика) и дописвахме домашни до 11-12 вечерта. А така намрази музиката(паралелка Музика беше там), че направо си беше грешка да го записвам заради учителката. Така, че и интереса на детето(ако има предпочитания от сега не го пренебрегвайте).
Моя син хич не е под пара-но такъв си му е характера. Пък и аз вече не го взимам чак толкова да е "отличник" в 4-ти клас. Стигнах до извода, че всяко дете се развива с различни темпове. С големият падаше яко учене, а чак сега виждам , че му е дошъл акълът и запомня уроците още в клас.А до 4-клас падаше яко зубрене и тормоз от моя страна. Малкия постига сега в новото училище почти същите резултати(вече 4-ки по математика)като батко му в 4-клас, без да му показвам ама грам(нямам никакво време, иначе сигурно щях да го запукам и него, "ама извади късмет").И така-всяко дете си има свой темп на развитие-баткото сега е в Телекомуникации и по математика си се справя сам-5 и 6 има, така, че едни наблягат на математика, други пък им вървят езиците.
Виж целия пост
# 268
За мен е по-добре да не са много деца от групата в ДГ в един клас. Проблемите се пренасят от там.
При нас се падна само с едно дете от неговата група в един клас и в началото беше ужас, докато свикне, че не е в ДГ - щипеха се, хилеха се, същите маймунджилъци, като в градината.
В съседния клас са 12 деца от нашата група. Ами, мога да кажа, че простотиите са същите.
Виж целия пост
# 269
Някой може ли да сподели отзиви за 145оу в Младост 1а, за начални учители там /по специално за тези, които в момента са учители на 4-тите класове и от септември ще поемат първокласниците/ .... изобщо всякаква информация за училището би ми била полезна, тъй като синът ми ще е в първи клас през учебната 2019/2020 и живеем в района на 145-то. Благодаря!

Време е да пораздвижим темата. Интересува ме същото, но за 128-мо.

А аз търся информация за 125 СУ Simple Smile Никъде, почти нищо не намирам за 1-4 клас, дори имената на учителите...
 
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия