Мнения за 125 СУ "Боян Пенев", Младост 1 - IIІ част

  • 111 014
  • 814
# 645
И моето дете сега е 7клас в нематематическа паралелка /може и да са съученици с детето на Dona_78/.В 5клас им преподава Йоана Николаева и да, за спазване на дисциплина изобщо не можеше да става дума. Изобщо не съм доволна, според мен заради неопитността ѝ останаха пропуски у децата. Но може и да се е понаучила вече...
Виж целия пост
# 646
Здравейте! Бих искала да попитам родителите на деца, които вече са завършили 7-ми клас - считте ли, че оценките на децата се занижават изкуствено, в това число и по балообразуващите предмети математика и БЕЛ? Чувам постоянно такива слухове и не мога да преценя до каква степен са верни. Моя позната премести детето си преди 7-ми клас в друго училище именно заради това. Какви са вашите наблюдения?
Виж целия пост
# 647
Здравейте! Бих искала да попитам родителите на деца, които вече са завършили 7-ми клас - считте ли, че оценките на децата се занижават изкуствено, в това число и по балообразуващите предмети математика и БЕЛ? Чувам постоянно такива слухове и не мога да преценя до каква степен са верни. Моя позната премести детето си преди 7-ми клас в друго училище именно заради това. Какви са вашите наблюдения?
С брат ми се случи точно това преди пет години. Но тъй като това е дълъг период, не мога да кажа дали се продължава тази практика.
Виж целия пост
# 648
Здравейте! Бих искала да попитам родителите на деца, които вече са завършили 7-ми клас - считте ли, че оценките на децата се занижават изкуствено, в това число и по балообразуващите предмети математика и БЕЛ? Чувам постоянно такива слухове и не мога да преценя до каква степен са верни. Моя позната премести детето си преди 7-ми клас в друго училище именно заради това. Какви са вашите наблюдения?

Нямам такива наблюдения.
Виж целия пост
# 649
Не. Но се пишат реални оценки и затова родителите местят децата си. Ако не си за 6, просто не получаваш 6. Не е практика да имаш 6, а да изкараш 4.80 на НВО.
Виж целия пост
# 650
Не. Но се пишат реални оценки и затова родителите местят децата си. Ако не си за 6, просто не получаваш 6. Не е практика да имаш 6, а да изкараш 4.80 на НВО.



Благодаря Ви! Мен по-скоро ме интересува има ли практика детето да има 4 или 5 като оценка, а на НВО да изкара много висок резултат. Хубаво е навсякъде оценките да са реални, за да са съпоставими и резултатите на децата.
Виж целия пост
# 651
Не съм чула за такъв случай. Предполагам, че е възможно ако цяла година някой е без домашно или пречи в час, да му намалят оценката, но надали ще е “щото ще кандидатства”.
Виж целия пост
# 652
Съзнателно понижаване на оценките с цел детето да остане в същото училище е абсурд. Училището си пълни двете гимназиални паралелки и без това.


Иначе във всяко училище има учители, които имат формален и непедагогичен подход при оформяне на оценките. Това не се отнася непременно до балообразуващите предмети. Аз, например, не харесвам някои от учителите, които преподаваха на голямата ми дъщеря. За радост не се паднаха на малката. Но да се подозира, че това е съзнателна училищна политика, е несериозно.
Виж целия пост
# 653
Здравейте! Бих искала да попитам родителите на деца, които вече са завършили 7-ми клас - считте ли, че оценките на децата се занижават изкуствено, в това число и по балообразуващите предмети математика и БЕЛ? Чувам постоянно такива слухове и не мога да преценя до каква степен са верни. Моя позната премести детето си преди 7-ми клас в друго училище именно заради това. Какви са вашите наблюдения?

тази година със сигурност не беше така - даже обратното. надуха им яко оценките по всички предмети.
особено пък с ДО, изкарването на добри оценки беше ... улеснено...

Благодаря Ви! Мен по-скоро ме интересува има ли практика детето да има 4 или 5 като оценка, а на НВО да изкара много висок резултат.

абсурдно е да се случи такова нещо. особено пък за 4-ка...

градски легенди.

ако ученикът е стабилен в знанията си и изряден към изискванията, много искам да видя кой учител ще посмее да го оцени за 4.
Виж целия пост
# 654
Въобще не са градски легенди. Масово 5-ти и 6-ти клас им пишеха 3-ки и 4-ки, да не говоря за двойките за "без домашно", когато домашни имаха, но са в тетрадката, примерно, а не на лист. В 7-ми сложиха най-накрая Наков и децата получиха реалните си оценки, 5-ци и 6-ци, които после бяха потвърдени от НВО. Имаше 10 пълни 100т в училището, синът ми е едно от тези деца. Христова много се опитваше да ме убеди, как детето ми е за 3. И не, никога не е бил за толкова. По БЕЛ също им ги занижиха и не дадоха възможност за повишаване или поне не на всички деца, беше доста избиратено. На моят син просто не му прегледа това, което беше дала за повишаване. Отделно, че масово в другите училища яко надуват оценките, заради балообразуването.
Виж целия пост
# 655
Училището не пълни лесно 2те паралелки след 7ми клас. Особен наплив няма. Лесно може да се проследи, че се влачат едни безкрайни класирания за прием в 8ми клас до последно. 
Няма как да е иначе, след като нямат традиции в гимназиалното образование. Едва от няколко години приемат осмокласници. И все още не е видно какви ще са резултатите им на ДЗИ в 12 клас. През 2020 нямат ученици, които да са се явили на ДЗИ.
Виж целия пост
# 656
Въобще не са градски легенди. Масово 5-ти и 6-ти клас им пишеха 3-ки и 4-ки, да не говоря за двойките за "без домашно", когато домашни имаха, но са в тетрадката, примерно, а не на лист. В 7-ми сложиха най-накрая Наков и децата получиха реалните си оценки, 5-ци и 6-ци, които после бяха потвърдени от НВО. Имаше 10 пълни 100т в училището, синът ми е едно от тези деца. Христова много се опитваше да ме убеди, как детето ми е за 3. И не, никога не е бил за толкова. По БЕЛ също им ги занижиха и не дадоха възможност за повишаване или поне не на всички деца, беше доста избиратено. На моят син просто не му прегледа това, което беше дала за повишаване. Отделно, че масово в другите училища яко надуват оценките, заради балообразуването.

Klemy, ти визираш една конкретна паралелка и то от математическите. Вероятно и един конкретен преподавател.
Аз не съм видяла такова нещо, като писане на двойки защото домашното е на лист, а не в тетрадка.

Колкото до масовото писане на 3 и 4, не знам за мат паралелките, но по време на ДО имах възможност да се нагледам и наслушам на нивото в обикновените паралелки и аз лично бих писала и по-ниски оценки, честно казано...

в никой случай не защитавам учителите - пак по време на ДО имах възможност и тях да видя в пълен блясък. но съм убедена, че масово занижаване на успех заради оставане в 125-то е определено градска легенда.
Виж целия пост
# 657
Няма как да кажа за всички, споделям моят личен опит.
Виж целия пост
# 658
Аз пък мисля, че даже малко им завишиха оценките миналата година.
Виж целия пост
# 659
Моя син беше 5клас математическа паралелка, Душкова и Скорчелиев са супер (като Скорчелиев леко неглижира ДО), Душкова беше основно по математика и явно обяснява страхотно. По време на ДО изпращаш презентации за всеки урок много добре обяснено. Мадлен Христова е друго нещо, реално беше голям кошмар, двойка за домашно защото не и харесва как е презентирано, гонене от час за усмивка, детето беше стигнало до там със съученик да се сбият за да отидат при сестрата или педагогическия. Тази година не е в 125-то синът ми и изобщо не съжалявам. ДО на 128-то беше пълна скръб от 6-7-8 часа реални в училище имаха по 2-3-4 ДО като 4 изключително рядко. Имаше учители, които по време на ДО децата така и не видяха. Всеки учител решаваше в коя платформа да провежда час, скачаше се от зуум, класрум, Школо накрая имаше идея и за Дискорд. И двамата с баща му се занимаваме с компютъри, но това беше кошмар за нас. Докато брат му от първата седмица всички деца в класрум, класни стаи програма съвпадаща с тази в училище и детето 3клас се справяш само.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия