Намаления есен/зима 2017

  • 124 933
  • 763
# 555
Но за големи покупки си следя пазара няколко месеца, набелязвам параметри, цени....

И аз така. Повечето просто кръщават нормалната седмична промоция "черна седмица"/"черен петък"  Mr. Green



Виж целия пост
# 556
Емаг направиха така. Дигнаха цените за черния петък и после на самия ден уж невероятните промоции, на които човек не може да издържи Grinning
Това беше първата година от както бяха на пазара и мисля, че даже ги осъдиха.

Задължително трябва да се сравняват цените.

Аз чакам сушилня на хубава цена, ама май няма да е Sad
Виж целия пост
# 557
Аз от два месеца съм я набелязала тази сушилня и точно нея намалиха в Технополис, но после видях, че в Техмарт е намалена по-високия енергиен клас на същата и се вдъхнових. Намалението е 10%, де, не е нещо колосално, но все пак 200 лв кой ти ги дава, а и аз не очаквам големи намаления точно на такива стоки.
Виж целия пост
# 558
20% на всичко и безплатна доставка в Oysho, в петъка.
Виж целия пост
# 559
Емаг направиха така. Дигнаха цените за черния петък и после на самия ден уж невероятните промоции, на които човек не може да издържи Grinning
Това беше първата година от както бяха на пазара и мисля, че даже ги осъдиха.

Задължително трябва да се сравняват цените.

Аз чакам сушилня на хубава цена, ама май няма да е Sad

Аз миналата година се класирах за 49 инча смарт ТВ LG за под 600лв от Емаг, та не мога да се оплача  Mr. Green
И аз за сушилня и пералня гледам,ама нищо не намалят от тези, които съм харесала.

Дали Технополис ще участват в обявения черен петък в The Mall?
Виж целия пост
# 560
Някой питаше за намаление на Samsung Galaxy S8. В Озон има намаление 64ГБ за 1300 лв. Пояснявам, че не следя цените за този телефон и не знам доколко е добра тази оферта.
Виж целия пост
# 561
Може да се намери и по-евтино. Ако Технополис пуснат -10%, ще излезе 1260, но и в момента го има на такива цени по онлайн магазините.
Виж целия пост
# 562
Получих смс от ССС, от днес -20% на всичко за картодържатели. Предпплагам не е проблем и тези които нямат карта да си извадят.
Виж целия пост
# 563
Здравейте,имате ли инфо за черния петък в next.co.uk
 bouquet
Виж целия пост
# 564
Получих смс от ССС, от днес -20% на всичко за картодържатели. Предпплагам не е проблем и тези които нямат карта да си извадят.
здравейте, как се получава карта от ССС , над някаква сума ли издават  newsm78 За черния петък ще имат ли намаления или само сега 20 %
Виж целия пост
# 565
Издава се на касата, не е нужно да се прави покупка. Намалението е до 26 - ти, което означава, че няма да има друго. Иначе с тази карта си се ползва постоянно отстъпка от 10%.
Виж целия пост
# 566
Получих смс от ССС, от днес -20% на всичко за картодържатели. Предпплагам не е проблем и тези които нямат карта да си извадят.
здравейте, как се получава карта от ССС , над някаква сума ли издават  newsm78 За черния петък ще имат ли намаления или само сега 20 %
На мен ми издадоха на касата директно при покупката, мисля че нямаше ограничение за минимална сума
Виж целия пост
# 567
Издава се на касата, не е нужно да се прави покупка. Намалението е до 26 - ти, което означава, че няма да има друго. Иначе с тази карта си се ползва постоянно отстъпка от 10%.
писали сме заедно, а тези % постоянно за всички артикули в магазина ли се отнасят
Виж целия пост
# 568
Здравейте,
Да се оплача от Комсед. Аз също направих поръчка в ранните часове на 17.11. Поръчката е обработена, но няма да бъде доставена в офиса на Спиди, както бях заявила, а с Рапидо. Поръчката не е платена умишлено предварително, за да не се налага да чакам да ми връщат пари при неналичност. В офиса на Спиди има ПОС и бях решила по този начин да извърша плащането. Аз не плащам почти нищо в брой и това за мен е огромно неудобство. Никой обаче не ме е уведомил, че ще направят тази промяна. Това е просто възмутително и повече няма да поръчвам от този интернет магазин!
P.S. На посочените телефони никой не се обади, не че очаквах обратното.
Виж целия пост
# 569
Аз пък съм доволна от Комсед, защото направих поръчка от телефона, когато вече я бях заредила и през профила на лаптопа. В резултат на това стана дублиране и след разменени няколко имейла ми потвърдиха поръчката без дублирането. Очаквам ги тези дни. Smiley
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия