Натоварват ли ви върнали се от чужбина (за ваканция)?

  • 61 614
  • 1 466
# 1 365
Сетих се как да го формурилам
"искам да изградя" е подменено с "искам да имам".
Или "работя, за да създам" е подменено с "работя, за да ползвам".

Между другото, след толкова приказки за Канада, случайно ми попадна някаква кампания, която подел именно президентът на Канада - нещо за работа за познаване на признаците на депресия и борбата с нея. Защото канадските младежи правели много повече опити за самоубийство в сравнение с предишните поколения (пак канадски) и употребявали много дрога.
Съпрайз, съпрайз!
Виж целия пост
# 1 366
Много ме кефи абс. некоректното сравнение между самолетен билет и българска заплата. Пак е от емигрантския репертоар, все още сравняват тамошни доходи с тукашен стандарт. Може би по навик...и сигурно ще ядосаш някого, ако кажеш- само билетът ми е колкото твоята заплата (което не е съвсем коректно, освен ако не става въпрос за заплата от 400 лева).
Виж целия пост
# 1 367
Сетих се как да го формурилам
"искам да изградя" е подменено с "искам да имам".

Квинтесенцията е събрана в често повтаряната фраза за хубавите тротоари.
Виж целия пост
# 1 368

Poppea, полетите София-Варна на Уиз са на Т2. А Райънейър имат дори собствени летища. Например Джирона за полетите до Барселона.

София-Варна не ползвам Simple Smile А международните на Уиз все още са на Т1, юни летях с тях до Шарлероа. Но Т1 май ще го ремонтират и ще го затворят (не знам от кога, четох го някъде) - той е толкова гнусен, че е крайно време. А и Т2 е ненатоварен, тъкмо сега ще го запълнят. И метрото ходи до него.
До Баселона сме летели до Ел Прат (главното летище на Барселона) с Уиз и беше много удобно до центъра - с някакъв шатъл до Плаца  Каталуня.
А Джирона не е собствено летище на Райън (още не са забогатели дотам Wink), а просто е второто летище на Барселона, по-далеч (на близо 100 км) и по-евтино. Нещо като Бергамо за Милано (алтернатива на Малпенса и Линате). Ето ти да видиш колко други лоу-кост авиолинии го ползват:

https://en.wikipedia.org/wiki/Girona%E2%80%93Costa_Brava_Airport

Но то си е доста далеч от града, по-скоро го ползват основно за Коста Брава, а не за Барселона.
Нискотарифните обикновено стартират на дадена територия с такива забутани евтини летища и постепенно с времето и пътникопотока ги облагородяват, стават по-лесно достъпни и почват повече компании  да ги ползват.
Сещам се, Райън се мъчиха и  Пловдив-Крумово да разработват така, ама май не много успешно.

Чек, гледам, че Уиз от Малта си кацат на Т1, само вътрешният ви ще е от Т2.
Виж целия пост
# 1 369
" Какво да каже Даун като трябва по две денонощия в едната посока да пътува на цена средна годишна българска заплата, че и отгоре."

Стана ми любопитно, не съм пътувала до Австралия-там ли е потребителката Даун?
Цената на билет е равна на средна годишна заплата, че и отгоре?
Виж целия пост
# 1 370
И на мен Райънеър ми е напълно ОК,  предпочитам ги при равни други условия. За Италия-България не съм ползвала ненискотарифна от години, определено по-добре дори Уиз пред България еър. Сега за Варна вътрешните полети са много удобни, обичайно и със супер цена. Как пък не ще купя до Варна директен ако е на петорна цена и не бързам.
Виж целия пост
# 1 371
И на мен Райънеър ми е напълно ОК,  предпочитам ги при равни други условия. За Италия-България не съм ползвала ненискотарифна от години, определено по-добре дори Уиз пред България еър. Сега за Варна вътрешните полети са много удобни, обичайно и със супер цена. Как пък не ще купя до Варна директен ако е на петорна цена и не бързам.

Естествено, Уизеър са си ок, но бяха почнали да качват цените, когато нямаха конкуренция. И ти ли до Варна летиш от София? 
Виж целия пост
# 1 372
Аз ли се лъжа, или най-скъпия билет Истанбул-Мелбърн, който можах да намеря, с Qatar Airways, бизнес класа, е около $2,300, което със сигурност не е годишна заплата.

Нещо хич не ми се връзва.
Виж целия пост
# 1 373
Естествено, Уизеър са си ок, но бяха почнали да качват цените, когато нямаха конкуренция. И ти ли до Варна летиш от София? 
Да, по-близо ми е от там, от София са си доста часове... Вярно е, откакто влязоха Райънеър паднаха рязко цените. На България еър много ме дразнят стюардесите, не знам и аз защо точно.
Виж целия пост
# 1 374
Аз ли се лъжа, или най-скъпия билет Истанбул-Мелбърн, който можах да намеря, с Qatar Airways, бизнес класа, е около $2,300, което със сигурност не е годишна заплата.

Нещо хич не ми се връзва.
А аз исках да мина евтино, та намерих и за около 600 евра.
Виж целия пост
# 1 375
А Джирона не е собствено летище на Райън (още не са забогатели дотам Wink), а просто е второто летище на Барселона, по-далеч (на близо 100 км) и по-евтино. Нещо като Бергамо за Милано (алтернатива на Малпенса и Линате). Ето ти да видиш колко други лоу-кост авиолинии го ползват:

https://en.wikipedia.org/wiki/Girona%E2%80%93Costa_Brava_Airport

Но то си е доста далеч от града, по-скоро го ползват основно за Коста Брава, а не за Барселона.
Нискотарифните обикновено стартират на дадена територия с такива забутани евтини летища и постепенно с времето и пътникопотока ги облагородяват, стават по-лесно достъпни и почват повече компании  да ги ползват.
Сещам се, Райън се мъчиха и  Пловдив-Крумово да разработват така, ама май не много успешно.

Чек, гледам, че Уиз от Малта си кацат на Т1, само вътрешният ви ще е от Т2.

Вярно, че не е тяхна собственост. Нещо съм се заблудила. Но е голям техен хъб и на сайта на летището пише, че е във възход откакто Райънейръ летят от и до там.
Скрит текст:
The Airport was built in 1965, but passenger traffic was modest. The early 2000s saw passenger numbers grow spectacularly after Ryanair chose Girona as one of its European hubs. In 1993, Girona Airport dealt with only 275,000 passengers; but in the six years from 2002 to 2008 passenger numbers increased by nearly ten times from just over 500,000 to more than 5.5 million. In 2010 and in 2011 around 4.8  and 3.0 million passengers passed through the airport.

Many people use Girona Airport as an alternative airport for Barcelona, though the airport is 92 km (57 mi) north of Barcelona. Passengers can transfer to Barcelona by bus or taxi from the airport or by train from Girona railway station. Many car hire companies are also available at the airport terminal. Barcelona city centre can be easily reached in 60 minutes from the airport by road.

Ryanair has a major base here. It is Ryanair's third largest in Europe and in 2013 will operate 64 routes from Girona.

Ползва се много до Барселона. Автобусите до там чакат след всеки полет, 25 евро е двупосочният билет в рамките на един месец.
Да, от Малта е на Т1, до Варна е до Т2. Наистина трябва да го затворят Т1. Пълна развалина е. Последния път като кацах там беше към 1 през нощта. Лентата с багажа се развали, нямаше жива душа, която да съдейства и няколко от пътниците на ротационен принцип слязоха по лентата за да мъкнат чанти нагоре. На заминаване пък много ме впечатлиха лафките, които са като от соца излязли.
Виж целия пост
# 1 376
Контесата дори спомена билети за петцифрена сума, та наистина се зачудих вече с какви самолети летят, та хем им е евтино спрямо доходите, хем се оплакват колко им е скъпо. (причислявам го донякъде към завоалираното хвалене).

Пък и донякъде дразни тая пресметливост- в крайна сметка се очаква, че понякога човек живее по-нашироко и не търси до стотинка най-изгодната сделка. Особено ако има висок disposable income. Ама наистина disposable income, не неизбежни разходи. Тоест пари само за глезотии. Обаче не и за самолетен билет...странно, странно...
Виж целия пост
# 1 377
Ако човек го "събарят" едни 1000Е за самолетни билети веднъж в годината (за цялото семейство, за полети в Европа)...се замислям колко ли пък добре живее...
Виж целия пост
# 1 378
И аз се старая да си купувам евтини билети, има толкова места по света, където не съм била и вместо да отида на едно пътуване, мога за същите пари да направя две.
С тези евтини полети си струва и за два дни да се разходиш някъде.

Уиз преди доста години кацаха на Жирона, после ползваха стария терминал на Барселона,май беше веднага след пускането на новия, летяла съм и през него, изглеждаше направо като изоставен, дори осветлението някакво оскъдно,едва си намерихме куфарите.
Жирона е много симпатично местенце, ако Райън кацат там сега, може да се съчетае, ние сме пътували с влак Барселона-Жирона за еднодневна разходка на 1-ви януари. безплатно връщане за целия влак, нямаше кой да ни продаде билети нит на гарата, нито във влака.  Mr. Green
Всички бяха снощни.
Виж целия пост
# 1 379
Страхотна е Жирона. Ние отидохме уж за ден, а останахме три Simple Smile

Билетите винаги са перо от бюджета за почивка. Ясно е колко скъпо в самия Тайланд или Бали за европейците, но полетите са причина да не ходят масово. И за крузовете се получава така- цената горе долу като на хотел, обаче трябва да идеш до изходната точка А.
Не съм чула някой виенчанин да е казал "Ау, колко е скъпо в Маями". Винаги от полета се тръгва.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия