WIZZ AIR - 27

  • 67 641
  • 744
# 30
Моят билет е купен преди 15.08.2017 г. и чекирането пак ще е 3 дни преди полета. Не знам на какъв принцип го определят това.
Виж целия пост
# 31
Здравейте, имам следните питанки:
Снощи направих 2бр. резервации за 2 бр. семейства( 2 деца + 2 възрастни) .
От бързане едната резервация вместо с карта да я платя съм дала с платежно нареждане, мога ли да я изтрия някак си или да остане така и след 24 часа ще отпадне?
И втория ми въпрос е: закупих само по 2 места за всяко семейство, като местата са за възрастните, а 2-те деца на всяко семество са без места (така ми разреши системата им).
При чекирането има ли шанс да сме един до друг двама по 2-ма поне, според вас? Чудя се дали да не купя още по 2 места за спокойствие?
Виж целия пост
# 32
А как точно ще се прилага чекирането на ръчен багаж след определена бройка? Ако си минал вече секюрити проверка как ще те върнат обратно? С wizz до този момент съм пътувала единствено с ръчен багаж. И това чекиране 48 часа преди полета, много неприятно.
Виж целия пост
# 33
Kaто при Раян. Вземат ти ръчния багаж на гейта, преди да се качите в самолета.
Като пътувахме с Изи джет, даже се оказа, че вътре в самолета няма място за нашите и на още няколко човека ръчни багажи и ги свалиха от салона в багажното.
Виж целия пост
# 34
Ще следя темата
Виж целия пост
# 35
Kaто при Раян. Вземат ти ръчния багаж на гейта, преди да се качите в самолета.
Като пътувахме с Изи джет, даже се оказа, че вътре в самолета няма място за нашите и на още няколко човека ръчни багажи и ги свалиха от салона в багажното.
А как така ръчният багаж отива при чекирания- нали вътре е много.вероятно да има лаптоп или таблет( които най- малкото могат да се счупят, щото едва ли някой ще внимава как слага чантата) ?..... А и как решават чий багаж да не остане в кабината?
Виж целия пост
# 36
Аз си извадих таблета и лаптопа и си ги взех с мен.
Виж целия пост
# 37
И мен ме дразни новостта с чекирането.

Напоследък имам и друг проблем. Направих няколко резервации наскоро. Досега винаги плащах с кредитна карта Мastercard. При последните две резервации ми казва, че номерът на същата тази карта е невалиден. Проверявам въведеното по три пъти, но не би. С дебитната карта няма проблем при плащането.
Виж целия пост
# 38
Да не и е изтекъл срока? Аз наскоро правих резервация през букинга с карта на мъжа ми, писах си всичко, прие ми я, получих потвърждение на резервацията и на другия ден - имейл, че срокът й изтича - тя беше валидна до края на ноември т.г., а резервацията беше за 4 декември. Просто смених плащането с друга карта и всичко е наред.
Виж целия пост
# 39
Да не и е изтекъл срока? Аз наскоро правих резервация през букинга с карта на мъжа ми, писах си всичко, прие ми я, получих потвърждение на резервацията и на другия ден - имейл, че срокът й изтича - тя беше валидна до края на ноември т.г., а резервацията беше за 4 декември. Просто смених плащането с друга карта и всичко е наред.

Не, не е изтекъл срокът. Ползвам я ежедневно. Казва ми "невалиден номер на карта" преди изобщо да стигнем до срока на валидност.
Виж целия пост
# 40


Нашата 24-часова разпродажба отново е тук – резервирайте, преди да е станало твърде късно!

За полети преди 29 октомври 2017 г Към тарифата се прилага 20% отстъпка, включително такси и задължителни допълнителни суми но без да е включена административна такса. За полети от 29 октомври 2017 гКъм тарифата се прилага 20% отстъпка, включително такси, задължителни допълнителни суми иръчен багаж (макс: 55 x 40 x 23 см, 10 kg) но без да е включена административна такса. Тази промоция важи на 22 августт от 00:00 до 23:59 Централно европейско време. Цената важи само за резервации, направени на wizzair.com, мобилното приложение WIZZ. Броят налични места за всяка от цените е ограничен.
Виж целия пост
# 41
Да не и е изтекъл срока? Аз наскоро правих резервация през букинга с карта на мъжа ми, писах си всичко, прие ми я, получих потвърждение на резервацията и на другия ден - имейл, че срокът й изтича - тя беше валидна до края на ноември т.г., а резервацията беше за 4 декември. Просто смених плащането с друга карта и всичко е наред.

Не, не е изтекъл срокът. Ползвам я ежедневно. Казва ми "невалиден номер на карта" преди изобщо да стигнем до срока на валидност.

пробвайте в стария сайт на уиз,от кол сентъра ми бяха казали там да действам за едни промени понеже новия не е много надежден.
Виж целия пост
# 42
И аз чаках това намаление, но като видях, че разликата е минимална се отказах. Не съм сигурна още за къде ще пътувам. Краят на октомври ще е сигурно и ще изчакам да стане септември, за да резервирам. Дано не е късно.
Виж целия пост
# 43
Някой с повече опит  може ли да ми каже колко минути преди часа на полета трябва да се явя на гишето, ако нямам багаж за чекиране?
Виж целия пост
# 44
Когато нямате багаж за чекиране, отивате направо на опашката за секюрити проверка. Колко време ще отнеме, зависи от това колко полета има по това време.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия