Проблем в семейството

  • 14 245
  • 88
# 45
Майка ми живее точно до Медицинския, там съм отраснала и сега ходя често.
Викаш, покрай разхождащите се студенти си придобила знания като за специалист по "смесените райони" и по българските турци?
Преди 15 години бяха гърци, ма Пловдив не се водеше град със смесено българско-гръцко население.

Цитат
Иди в църква, кръсти го и се бори да не го пипат с дивите си нрави.
Впрочем ти в една друга тема за брак с мюсюлманин (чужбински), дето май я изтриха, не поддържаше ли мнението, че за децата от смесените бракове с орките мюсюлмани е по-добре да си остават при мюсюлманите, белким ги облагородят малко с европейски гени, вместо ние да си разваляме генофонда с техните? По памет тва.
Виж целия пост
# 46
Въпросът е, че това с характера и склонността към прикритост си го има, а който иска да си мисли, че източен човек ще е открит и алтруистичен точно колкото прогресивен швед...който иска и дъщеря си да омъжва за такива, щом са 100% разбираеми и честни...
Виж целия пост
# 47
Е хайде стига де има селища из България, където още ходят със шалварите и с бурките.
Виж целия пост
# 48
Тук не говорим за тия, говорим за почти-цивилизованите, които обаче нещо все дърпат назад...
Виж целия пост
# 49
Вече писах, че може да са говорили и обсъждали, да е имало уклончив отговор...а и винаги има вратичка човек да си смени мнението, или просто да излъже, за да е на неговото.
Малко вероятно, направо невероятно. Все пак и ММ е католик, та не си представям как на въпроса "Къде ще кръстим бъдещите деца?" или в техния случай "В коя вяра ще възпитаваме децата и въобще религиозни ли ще бъдат?" може да бъде уклончиво отговорено. Ако беше я излъгал, тя щеше да го напише. Т.е. най-вероятно просто не са говорили на тези теми, защото нали любовта над всичко.

HighSpeed , права си. Сама се е прецакала, сега трябва с малко хитрост и дипломатичност да се опита да излезе от ситуацията. НЕ с рогата напред, както звучи първия пост. А ДениС може и мъжът й да е. Simple Smile Денис е мъжко име, мисля че със з е женския вариант.

Между другото помаците са по-зле от българските турци, а много български турци дума не дават да се каже да се омъжват дъщерите им за турчин от Турция. Така че има ралика дори с турските турци, вие за сценарии тип "Не без дъщеря ми" се разфантазирахте. Joy

МАгдена, смесен е ама не с турци. Stuck Out Tongue При нас и 1/3 цигани няма като процент като при тях.
Виж целия пост
# 50
Дениз е турско име, значи "море".
Виж целия пост
# 51
Тук не говорим за тия, говорим за почти-цивилизованите, които обаче нещо все дърпат назад...

Почти цивилизованите обикновено са произлезли точно от такива селища, по една или друга причина са се озовали в големия град и са станали уж европейци. Но когато се завърнат при мама и при тати се строяват в две редици и се сещат от къде са произлезли и какви са им твърди традициите. И после четем баш такива теми.
Виж целия пост
# 52
Дениз е турско име, значи "море".
Да. Женско турско име. Денис е мъжко.

А бурки никога не са носили нашите турци. Носят в най-лошия случай шалвари и забрадки. Забрадки носеха и нашите баби. НЕслучайно казах, че тези от селата са поне 50 години назад. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 53
Между другото помаците са по-зле от българските турци, а много български турци дума не дават да се каже да се омъжват дъщерите им за турчин от Турция.
Абе, не е баш така, има всякакви помаци, както и всякакви турци.
Турците в областните и другите малко по-големи градове, както и помаците в някои райони са си в основната си част като нас, българите християни. Другаде са по-прости и като цяло по-изолирани и по-надъхани религиозно - това са, както пишеш ти, основно "селяните" между тях. Сега, ясно, че не може да се каже: тук всички са такива, а там всички са онакива, говоря за общата тенденция.

Това за бурката беше добро. Наистина забрадката не е бурка, не че има принципно значение за темата. Традиционните забрадки на тукашните муслими се различават на вид дори от забрадките на студентките, дето се разхождат около ВМИ в Пловдив. Както, впрочем, и от нововъведената мода по арабски тертип в циганската махала на Пазарджик, примерно.

----

Дениз със З го има и като мъжко турско име, дори така се казва май синът на единия от споменатите приятели на ММ, този, дето е разведен с българка. (Ся, вярно, че да си кръстиш сина с турско име е почти като да му направиш сюнет, но какво да се прави... Wink) Другият е дърт ерген все още, но предвид, че живее в София, не е никак изключено да си намери пак българка и той.
Виж целия пост
# 54
От кога българите станаха религиозни? Това ми питане е и за мюсулмани и за християни.

Аз не виждам проблем в обрязването, когато се прави в болница. Ако е на принципа на кръщенето, вече е различно. Малко ли теми има с драми за "кръщенката", в която някакви кифли се терзаят за ресторанта и подаръците, а дори и идея си нямат от символиката и значимостта на събитието.
Виж целия пост
# 55
Религията не е просто вяра в Бог. Тя дава много сериозно отражение върху нравите, традициите, манталитета дори на нерелигиозните, израсли в съответната среда. И така се стига до "сблъсъка на цивилизациите".
Виж целия пост
# 56
Не намирам разлика в културните особености на хрисияни и мюсюлмани, живеещи на едно място.


Виж целия пост
# 57
Не намирам разлика в културните особености на хрисияни и мюсюлмани, живеещи на едно място.



Те никога не живеят на едно място. Дори в рамките на един град, се обособяват в различни квартали. Едва в последните години в големите градове този модел се размива.
Виж целия пост
# 58
Да, има махали, но нравите са подобни. Жените се гърбят, мъжът седи като бей, че и изневерява и побийва.
В интерес на истината, в семейства на турци, рядко има насилие.
Виж целия пост
# 59
Да, това е така. Но като цяло, и едните, и другите предпочитат да не се смесват, а да са едни до други, но отделно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия