Къде да пусна жалба?

  • 6 452
  • 44
# 30
0700 винаги са се заплащали така - 0.32. ...лошото е, че са централи или пък чакаш n  минути да те отрази оператор.   
Скоро установих, че Софийска вода са си променили номера за контакт на 0800,  което е безплатен номер.  С тях например, съм плащала около 12 лв на стрия им 0700*****, за да протестирам за неправилно разпределени 5 лв общо водно потребление на съсобствениците.
Виж целия пост
# 31
Абе всичките са някаква мафия.То си е направо цифров телефон.Ама поне да си го бяха написали на сайта.
Виж целия пост
# 32
НАП ЦУ също са с такъв номер. Освен че ми е скъпо, 15мин не мога да се свържа.
За това прибягнах до кореспонденция с писма, за да попитам нещо. Изнендана бях колко бързо ми отговориха с писмо...та алтернативни начини винаги има.
Виж целия пост
# 33
И аз тази година не съм доволна от тях. Забавиха ми поръчка заради ненапечатани учебници и помагала, но ни вест-ни кост за останалите, ако не бях звъннала щяха да задържат поръчката ни почти месец. В крайна сметка детето започна да пита, че му трябват и звъннах да ги питам какво се случва. Оказа се, че понеже нямат всичко чакат и не правят нищо по въпроса по отношение на информираност на клиента. Добре де, ама може да драснат един мейл, вместо ние да се чудим какво се случва и ще имаме ли доставка или не.
Миналата година също ги ползвах и всичко беше точно, този път ме разочароваха.
Виж целия пост
# 34
Извинявам се, че нахълтвам в темата, но може ли някой да ме светне номерата, започващи със звезда (*) как се таксуват. Например колцентъра на дск има 2 опции-- едната е с 0700, а другата *. Дали има разлика за мен като потребител на кой номер ще звънна?
едит: Като задържа с мишката се изписва, за 0700 - универсален фиксиран номер от мрежата на виваком (съгласно тарифния ви план към номера 0700); за *- мобилен номер за мтел, теленор, боб, виваком -съгласно тарифния ви план като разговор в същата мобилна мрежа
Виж целия пост
# 35
Жалби на тема електронна търговия могат вече да се пускат директно в Европейския портал и се разглеждат от ЕК, която препраща към съответната отговорна институция във всяка държава членка и виждаш целия процес на разглеждане на жалбата и решаване на спора онлайн. Ето линк: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG

Виж целия пост
# 36
Благодаря amy_nka информацията ти е ценна.
От КЗП още не са ми отговорили ...
Виж целия пост
# 37
Смятам, че имаш основание, мисля че трябва конкретно да са посочени всички тарифи към които може да се таксува даденото обаждане. Жалбата насочи и към КРС ( комисия за регулиране на съобщенията), не знам дали имат правомощия по този казус , но със сигурност те се занимават с мобилните оператори и тарифирането . Успех !
Виж целия пост
# 38
С леко отклонение да питам - телефонът ми е в сервиз с гаранция от повече от 1 месец.Към кой да се обърна?Тези ме е страх да не ме измамят нещо...
Виж целия пост
# 39
Трябва да ти върнат парите в този случай..
Към КЗП може да се обърнеш, но трябва да си сигурна, че не е отремонтиран в рамките на месец. Например да имаш мейл...нещо черно на бяло.
Виж целия пост
# 40
Имам бележка от Еконт с датата на изпращане към сервиза.Дали ще свърши работа?
Виж целия пост
# 41
А от сервиза нещо отговор?
Да не се извъртят,че е отремонтиран, а вие просто не сте си го прибрали....Thinking Да не ви чака в магазина примерно...
Виж целия пост
# 42
Последно миналата седмица се чухме и казаха, че "правили всичко възможно".Телефонът е купен от gosmart.bg , изкара два месеца и направи проблем.Изпратих го за ремонт, и така от 27.09.Срам и позор. Утре ще ги направя на нищо и ако пак почнат да ми овъртат се свързвам с КЗП. Rage
Виж целия пост
# 43
Нямат право да го задържат повече от месец, в нарушение са,пускайте жалба.
Виж целия пост
# 44
Щом не са те потърсили и информира ли да си вземеш тел -а, пиши мейл до сайта да бракуват апарата ти и да ти възстановят стойността му.

Аз имах такъв проблем,  в сервиз ми поправиха кафе машина на 40 ти ден.  Тогава били намерили част. И ми я връщат нагли -нагли.  Отидох в Метро, информирах ги.  Оттам комуникацията беше между продавача и сервиза. Беше трудничко,  писах и с централата на Метро.  Накрая склониха и от сервиза издадоха документ с който Метро бракува стоката.
КЗП работи в тези случаи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия