Трудно проговаряне - тема 23

  • 112 461
  • 774
# 195
На моето дете давах 1 х 5 мл, когато беше на 5 години. Доволна бях. Сега е ученичка и само 5 мл не са и достатъчни. В момента е на 2 х5 мл. Откакто увеличихме дозата се усети ефект. Също правим почивка.
Виж целия пост
# 196
Здравейте,ние сме на 3г. 1м .Трудно изговаряме много неща.Та искам да попитам,някой може ли да ми препоръча добър логопед в Пловдив.Предварително благодаря. bouquet


Не  сме ходили за занимания, а само за оценка, но останах с много добри впечатления.

https://www.facebook.com/logopeddimova/


Благодаря,ще пробвам.
Виж целия пост
# 197
На моето дете давах 1 х 5 мл, когато беше на 5 години. Доволна бях. Сега е ученичка и само 5 мл не са и достатъчни. В момента е на 2 х5 мл. Откакто увеличихме дозата се усети ефект. Също правим почивка.

Лекар ли ви назначи дозата? Малко съм изненадана от нашата и то от раз. След колко време се усеща, че детето се влияе? Разбирам, че е индивидуално, но вие кога усетихте промяна?
Благодаря!
Виж целия пост
# 198
Започва се от 1 мл постепенно и се увеличава.
Виж целия пост
# 199
Водих моето дете на 2 г . и три месеца на изследване за слуха , защото леличките в яслата решиха , че не чува ( аз такива съмнения не бях имала ) . В Пловдив ,  не се наложи упойка , но ходихме три пъти , за да сме сигурни , че е правилно отчетено .

Къде и при кой лекар правихте изследването? В какво точно се състоеше?


Първо ходохме при Милинич в Каспела , но тя каза , че е много малък за нейното изследване и ни изпрати в хирургиите на Пещерско . Слагат се слушалки като за телефон и пускат звуци с различна честота , дават диаграма ( не съм сигурна дали се казва така ) с резулата . Не си спомням името на лекарката , но  тя беше на мнение , че   упойка  само в краен случай , първо пробват без . Важно е детето да е здраво и да не плаче , защото влияе на изследването .
Виж целия пост
# 200
На нас невролог ни назначи дозата. Не сме започвали с 1 мл. Направо ни каза 5 мл. Всъщност дълго време тя не искаше да приема препарата. Чак на 5 г. започна. След около месец усетих промяна. Тя има и хиперактивност. Когато започна училище стана страшно. Стресът беше огромен за нея, защото започна училище с все още изоставащ говор, с фината моторика изостава. От октомври е на 2 х5 мл и вече има ефект. Най- вече по отношение на концентрация, на успокоение, поседливост
Забравила съм, в началото около седмица пи по 2,5 мл на ден
Виж целия пост
# 201
Ноотропила го изнервяше и честно казано не видях ефект. Пи го близо 2 години, с почивките. За това сега ми е малко несигурно какво да очаквам. Първи клас и за мен е някакъв стрес, не знам все още дали е съзрял достатъчно, чисто емоционално. В голямо чудене съм за кое да се боря, дали да го приемат или да го отложат... Разбира се работим усилено, но няма изгледи да изчистим говора до септември.
Успех на всички дечица!
Виж целия пост
# 202
На 4 години. и на моето дете изписаха ноотропил. Взема го 2 месеца и го спряхме. Много я изнервяше и възбуждане. Говорът точно тогава се засили. След ноотропил дадоха брейн бустера, който както писах започна чак на 5 години. От него не е нервна. Даже сега с двойната доза е по- добре. За отлагането от училище, аз исках. Не се получи. А така личи разликата с другите деца. Та моето си е направо бебе, особено в емоциите.
Виж целия пост
# 203
В детската градина ми казаха, че вече е много трудно отлагането на 1 клас. Трябвало детето да е с много сериозно заболяване, че да го отложи комисията. Това и ресурсните учители ми го казаха. Моето дете също е с проблеми с говора, фината моторика.
Виж целия пост
# 204
Аз не бих го отложила от училище. Затова има ресурсно подпомагане, което при добър ресурсен учител и подходяща програма (прави се индивидуално за всяко дете) може да има дори положителен ефект.
В събота имаме консултация с невролог. Мисля да пробваме Брейн бустер. Някакви добавки с магнезий, калций и цинк може ли да препоръчате?
Виж целия пост
# 205
Отделно магнезий, отделно цинк. Калций не- витамин Д3 и К.
Виж целия пост
# 206
За да тръгнеш на училище не е необходимо да имаш реч на нивото на другите деца. Нейните "дефектни " могат да не се отразяват на училищната готовност. Изглаждането и догонването може отново да продължи много по-дълго но то отново може да няма глобален отрицателен ефект в обучаването в училище. Просто детето ще бъде по-слабо по разказвателните предмети, но то докато се стигне до тях минава първи и втори клас и при един усилен режим на работата нещата стават все по -добри, макар и никога да не станат перфектни. Сега с тази тестова система на образование ако четенето с разбиране се заложи като главен приоритет с цел по оптималното решаване на тестове , речта може и да поизостава но това въобще не е болка за умиралка.
Виж целия пост
# 207
Аз не бих го отложила от училище. Затова има ресурсно подпомагане, което при добър ресурсен учител и подходяща програма (прави се индивидуално за всяко дете) може да има дори положителен ефект.
В събота имаме консултация с невролог. Мисля да пробваме Брейн бустер. Някакви добавки с магнезий, калций и цинк може ли да препоръчате?
Аз мисля да пробвам аналога от айхерб. Съставът повече ми харесва. А калций, магнезий, цинк как действа на нервната система? Гледам, че тези добавки много популярни сред рускините за смяната на зъбките.
Виж целия пост
# 208
Кой е аналога на айхерб?
Виж целия пост
# 209
Кой е аналога на айхерб?
https://www.iherb.com/pr/Buried-Treasure-Liquid-Nutrients-Added- … fl-oz-473-ml/5657
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия