На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 79 348
  • 2 038
# 2 025
Крайни цени са, с ДДС, от тях се приспадат отстъпките. Те не разрешават преподписване на по-ниска такса, само в последните 3 месеца или след изтичане на срока на договора.
Виж целия пост
# 2 026
Благодаря. Като ми изтече договора, ако не си харесам нещо другаде и не ми дадат нещо с по-ниска цена, ще ги познаете става и после да ме офертират наново като нов абонат.
Тези онлайн преподписвания предлагат ли и нов апарат?
Виж целия пост
# 2 027
Никога не са ми предлагали нов телефон на изгодна цена и да не е някой боклук като Алкатела за 45 лева, който ми пробутаха за дете, а той се оказа с 2000А батерия и тя падаше за два часа.
Виж целия пост
# 2 028
Вчера ми предлагаха някаква Моторола в комплект със слушалки за 30 лв еднократно. Гледах един Honor за 300. Добри са му характеристиките.
Виж целия пост
# 2 029
а може да се прехвърли към друг оператор на по-ниска такса.

С неустойка обаче. Ще плати неустойка ако го направи преди 2те години да изтекат.

Няма да плати такава ако мине на по-висока такса през тези 2г.
Виж целия пост
# 2 030
На по-висока към друг оператор или към същия?
Виж целия пост
# 2 031
На по-висока към друг оператор или към същия?

Към същият, естествено!
Четете си договоритe, в моя това го пише.



https://help.a1.bg/info/contract-terms/plan-change#c0
Виж целия пост
# 2 032
До изтичане на договора ми остават 9 месеца. Вчера в офис казаха, че вече можело да се преподписва нов по всяко време, та това с оставащите три месеца не съм сигурна колко е актуално
Виж целия пост
# 2 033
Поне в условията им на сайта си стоят 3-те месеца. Преподписване на същия план или друг с по-висока такса може по всяко време. Но няма как да дават на по-ниска такса.. то така всеки ще си избира по-евтин план ако пуснат някоя промоция..
Виж целия пост
# 2 034
Разбира се. Не на по-ниска.
Виж целия пост
# 2 035
До изтичане на договора ми остават 9 месеца. Вчера в офис казаха, че вече можело да се преподписва нов по всяко време, та това с оставащите три месеца не съм сигурна колко е актуално

Нали правите разлика...в трите месеца какво може, и извън тях какво. Струва ми се, че не се разбираме или не вниквате.

За пренос на номер, за да няма неустойка, КРС съветват на сайта си да се изчака срока напълно да изтече, и тогава да стане преноса.
Виж целия пост
# 2 036
Разбрах Ви. Благодаря
Виж целия пост
# 2 037
Точно този ънлимитид спешъл плюс 28 ми предлагат за трите детски карти за преподписване и на мен. Мисля, че ме устройва напълно. Навремето се възползвах за тях от офертата за 20 лв неограничен нет, ънлимитид с, но вече сумата е май 26 лв след индексациите .
Проблема ми е, че на моят номер на преподписвсне ми излиза само някаква безумна офетта
Скрит текст:

Дали има как да ги накарам да ползвам същата оферта като тази на децата? И 4-те номера реално са на мое име. Моят план е с ограничен нет и по-ниска тарифа в момента от техните.
Пробвай с онлайн видео магазина, за да не се разкарваш до магазин https://videoshop.a1.bg/?productName=A1%20Shop&product-image-url … ctCategory=retail (ще поиска достъп до камерата и микрофона, но само ти ще ги виждаш, а теб те не, ако се притесняваш)

За клиентите на A1, които искат да преподпишат онлайн: А1 имат опция "A1 е-подпис". Активира се от Моят профил -> е-подпис и се следват стъпките(реално се попълва телефонен номер, пращат ви код, въвеждате го и това е) или от тук https://www.a1.bg/moyat-a1-profil/e-signing



След това по време на поръчката на договор, ще ви излезе опция за подписване с A1 е-подпис(след подписване пращат на имейл PDF файлове с копие на договора). Активирането на договора става до няколко часа след подписването.


Виж целия пост
# 2 038
Ще се разходя да ги преслушам в офис.
Мерси.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия