Wizz , Ryanair или Bulgaria air

  • 2 465
  • 16
Момичета , трябва да стигна до Рим тази седмица и днес ще купя билет . Имам фобия от самолети , летяла съм веднъж и на връщане над София такава турболенция ни люля , че се отвориха багажните, хвърча всичко не вързано , врещяха хора , чудо беше и така кацнахме, че пломбите ми изпопадаха ама въпреки всичко ръкоплясках и аз като ненормална , че даже исках да цункам пилотите от щастие,че ни стовариха на земята живи и здрави  . Сама ще летя -  от сега съм с Валидол .
  Ще ме посъветвате ли коя авиокомпания да избера ? Моля Sad !?
Виж целия пост
# 1
Момичета , трябва да стигна до Рим тази седмица и днес ще купя билет . Имам фобия от самолети , летяла съм веднъж и на връщане над София такава турболенция ни люля , че се отвориха багажните, хвърча всичко не вързано , врещяха хора , чудо беше и така кацнахме, че пломбите ми изпопадаха ама въпреки всичко ръкоплясках и аз като ненормална , че даже исках да цункам пилотите от щастие,че ни стовариха на земята живи и здрави  . Сама ще летя -  от сега съм с Валидол .
  Ще ме посъветвате ли коя авиокомпания да избера ? Моля Sad !?

Такова чудо не бях чувала!

Иначе България еър, за мен пилотите им са много добри. Парите не са ли от значение? Райън са с боинги, но съм попадала на такива пилоти, моя приятелка за друга дестинация с тях - същото.
Виж целия пост
# 2
Въпросното чудо бе декември и пилота предупреди че южняка над София ще направи цитирам леко " Бенг- бенг " или нещо от сорта, на което мъжа ми каза да се стегна щото лек южняк декември няма. Тогава бяхме с Wizz, защото Скай май беше , отказа да кацне на летището заради гъста мъгла .
Та именно защото все нещо се случва съм в истерия .
Относно парите , на този етап няма голяма разлика в цените , А и това са възможностите които виждам.
Виж целия пост
# 3
Aз съм пътувала и с трите и съм доволна от пилотите и на трите компании. За съжаление тук говорим за късмет какво време ще хванете, ние рядко сме попадали в турболенция.
Виж целия пост
# 4
Лично аз съм ползвала и трите авиокомпании, и съм най-доволна от Бг Ер. И като обслужване и като кацане на добро и подходящо летище. За пилотите нищо не мога да кажа, тъй като не съм попадала в ситуации ( слава богу ) в които да трябва да оценявам уменията им.
Виж целия пост
# 5
Лично аз съм ползвала и трите авиокомпании, и съм най-доволна от Бг Ер. И като обслужване и като кацане на добро и подходящо летище. За пилотите нищо не мога да кажа, тъй като не съм попадала в ситуации ( слава богу ) в които да трябва да оценявам уменията им.

То няма нужда от специални ситуации за да разбереш. Ако вдигането височина и съответно снишаването не ти е създало неприятни усещания, значи пилотът е добър. Този на райън, който улучихме веднъж при снишаването все едно слизаш по стълби...
Виж целия пост
# 6
 Неправилни въпроси Всичко може да се случи и с най добрата компания
Виж целия пост
# 7
Неправилни въпроси Всичко може да се случи и с най добрата компания
+1 Все пак аз предпочитам България Ер  Simple Smile
Виж целия пост
# 8
Луфтханза - София-Франкфурт/Мюнхен-Рим и обратно. Малко по-скъпичко, но по-сигурно. Освен пилотите, и машините са важни, техническа поддръжка, проверки и т.н.
Виж целия пост
# 9
Луфтханза - София-Франкфурт/Мюнхен-Рим и обратно. Малко по-скъпичко, но по-сигурно. Освен пилотите, и машините са важни, техническа поддръжка, проверки и т.н.

Е аз не съм чула самолет на УизЕър или Райънеър да е паднал някога.
Всички компании са сигурни, друго се гледа.
УизЕър купиха чисто нови Еърбъси Нео.
Виж целия пост
# 10
Луфтханза - София-Франкфурт/Мюнхен-Рим и обратно. Малко по-скъпичко, но по-сигурно. Освен пилотите, и машините са важни, техническа поддръжка, проверки и т.н.

Е аз не съм чула самолет на УизЕър или Райънеър да е паднал някога.
Всички компании са сигурни, друго се гледа.
УизЕър купиха чисто нови Еърбъси Нео.

Е то остава и да падат Simple Smile. Достатъчно е само веднъж да се случи. Има и друг момент - пилотите на ниско тарифните авиокомпании не са добре заплатени, нямат достатъчно почивка, и т.н. А уморен и неудовлетворен човек е по-вероятно да направи грешка. А за да поддържат ниски тарифи не се знае от къде спестяват още.
Виж целия пост
# 11
Може да спестяват, но 100% не е от сигурността и безопасността.
Напоследък се търсят толкова много пилоти, че е ужас. Норуиджиън крадат от Райънеър и т.н. По-скоро цената е евтина, защото е само място и ръчен багаж, останалите допълнителни услуги са отделни, също така се договарят за по-ниски такси от нормалните превозвачи с летищата и не на последно място за да пробият все пак трябва да предложат по-евтина цена от конкурентите. Предполагам имат и специална договорка с някои правителства за субсидии за заети места. Но я опитай да си направиш авиокомпания не е никак лесно нали? Дори не можеш и няма да ти дадат да се качиш в пилотската кабина, обикновен човек и да иска не може да подкара самолет  -само обучени. Няма случайни работи във въздуха над Европа в момента.Щом няма инциденти значи по този показател са еднакви.
Виж целия пост
# 12
Съгласна съм, че в Европа са най-стриктни регулациите и небето е най-сигурно. Съгласна съм и с това, че нискобюджетните компании пестят от позволен багаж и закуски/напитки по време на полет. Но не съм съгласна с масовизацията на пилотската професия и държавните субсидии. Последното на практика представлява държавни помощи, които са изключително стриктно регулирани и контролирани от Европейската комисия. Ако държава членка иска да предостави помощ/субсидия на дадено предприятие, трябва да иска разрешение от Комисията. Такава би била допустима, ако става въпрос за предприятие от общонационално значение, национална сигурност, стратегически сектор, няма да засегне конкуренцията и т.н. Тук случаят просто не е такъв.

Преди месец имаше публикация в Офнюз с интервю с пилот от Райън еър. С две думи - ниско заплащане, недостатъчно почивки, пилотите спят в кабините.

Предпочитам да дам 200-300 евро отгоре, но да съм спокойна, че пилотът се е наспал, отпочинал е, доволен е от заплащането, самолетът е минал всички контроли и проверки. Ще спестя от нещо друго, от което не зависи животът ми.

Ако в действителност можеше билетите в Европа да струват 30-50 евро, без да се нарушава бизнес модела (сигурност, стандарт, възнаграждения), все си мисля че цените на нормалните авиокомпании щяха да паднат при тази конкуренция на нискобюджетнте превозвачи.

И още нещо. Нискобюджетните компании в повечето случаи кацат на отдалечени летища. И за да се придвижиш до населеното място пак имаш разходи, да не говорим за неудобствата. Защото едно е да кацнеш на Хийтроу, а друго някъде по-далеч.

И поради всички тези съображения, освен че ме е страх да летя, винаги гледам да се возя на Луфтханза. В краен случай Австрийските авиолинии.
Виж целия пост
# 13
Нискобюджетните наистина имат много недостатъци, както е изброила tini. А най-абсурдното е, че може и билетите за дадена дестинация да са по-скъпи от нормална авикомпания, като платиш за чекиран багаж. Аз бих ги ползвала само ако няма директен полет до съответната дестинация и пътуването е кратко и не налага чекиран куфар.
Виж целия пост
# 14
Ето пилотите на Райънеър вече имат синдикат и исканията им ще бъдат чути - успяха да си постигнат.
Цените на билетите и на останалите вече паднаха-точно благодарение на нискотарифните, което означава , че досега са се лакомили и са слагали доста голяма надценка!
За Луфтханза двупосочен билет до Германия вече струва 100Евро!
Това за отдалечените летища е по-скоро мит - Уиз кацат във Франкфурт на Майн примерно,  Райънеър са завзели цяла България и Европа, както и вътрешните полети в Гърция между Атина-Родос и други острови и т.н.
А Norwegian разбиват с полети Осло,Лондон до ЛасВегас на супер ниска цена 142E еднопосочен.
Освен по-тесните седалки лично аз не намирам друга разлика между авиокомпаниите.
Наскоро се отлепи парче от самолета на ЕърСърбия, които са доста скъпарски.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия