Мнението ви за различните автомобили

  • 72 135
  • 605
# 330
За тия пари се намират читави Голф 4-ки. Примерно тая спокойно я пазариш за 2200 : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=115423438531 … &slink=9mg7bo
Насочила съм се да е от собственик, а не внос. Има доста в mobile за тази ценова категория, някои изглеждат чудни на снимки, остава и да е така като отида с майстора да ги видим. Но досега само seat, пежо и голфчета съм разглеждала, та се чудих дали няма някоя друга опция да разгледам.
Виж целия пост
# 331
Конкретно при голфовете покупката от частно лице крие риск да попаднеш на тунингована/чипосана/разцепена от каране кола. Вицовете за голфаджиите не са точно вицове ...
Виж целия пост
# 332
Днес се загледах какво ли да си взема за първа кола след месец..чудя се между: пежо 206, голф 3/4, сеат ибиза, хонда сивик може би..
Някой някакви отзиви, идеи, мнения? Приемам всякакви предложения или съвети. Имам изисквания да ме кара до морето и обратно, да има климатик и да побира 2ма човека + 28кг куче Grinning
Бих отделила до 2,400лв за първа кола, повече мисля,че е излишно

За тези пари гледайте възможно по-запазената, няма особено значение каква е марката. Иначе от изброените от Вас, аз бих гледал по-скоро Хонда и Голф, Пежо е чудесна кола, но са по-крехки от японеца или голфа - последния е груб, вози като каруца, за разлика от Пежото, но доста здрав.
Сеата изобщо не го коментирам, вместо него по-добре шкода фабия...
Погледнете и Тойота, дали малката - Ярис - до 2001 са истински японски, след това до към 2010 се правят за Европа в Унгария и Франция, но са пак така надеждни и безпроблемни, бензиновите VVTi мотори, с променлива геометрия, не дизелите. Те за с ангренажна верига, моторите са им железни (като всяка Тойота), страдат от калпава пластмаса и меки ламарини, но са безпроблемни коли.
За нов шофьор еудачен избор.
Нисан Микра също.
Единствено с 40 кг. любимец не знам как ще се погдите, или в багажника на хедж-бега , да ляга, но с мрежа към купето задължително, или  на задната седалка, което предполага четири врати...
Иначе двувратки по-лесно ще намерите на по-малко километри а на години, съответно по-евтина.
И не пропускайте да проверите колата основно преди да я купите, не знам дали от човек е по-добре, отколкото внесена от Европа, стига да е надежден вносителя, да не е измамник. Иначе караната и поддържана тук е в пъти по-амортизирана от карана и поддържана в Европа, АКО се сравняват честно, без измама години и километри. Признавам, че е почти невъзможна мисия да намериш честен джамбазин у нас, но проверете сами в Аутоскаут24 например, изпадат добри екземпляри в Италия, Швейцария, можете сами да си я спазарите, ако знаете език.
Успех!
Виж целия пост
# 333
Благодаря много, StefanB, много полезно и изчерпателно! За японските ми бяха споменали, че са доста здрави, ама счупи ли се нещо - частите били скъпи
Виж целия пост
# 334
Виж, опита ми през годините е с малолитражки Пежо 206 - модел 1999, бензин моноинжекция (купихме я за жена ми, от човек в Германия на 130.000 км, всяка година по един сериозен ремонт), Тойота Ярис бензинова 1.3(нова от магазина, модел 2001, японска, имах я 10 години, продадох я на 120.000 км без една крушка да изгори), освен това Мазда 323 Ф, 1992 произведена, купих я на 12.000 и продадох на 120.000 без никакъв ремонт, супер здрава кола, Хюндай Галопер 3.0 бензин 1990, на 84.000 е дъщеря ми го кара - лиценз на Мицубиши Паджеро, с три врати, това е камион направо, на рама, единственият му проблем е разхода 15-16/100 в града, Мерцедес 203, 2001 год, купих я на 46,000 от застраховател, 220 ЦДИ, продадох я миналата на 170.000 (прави са хората че има два типа коли - Мерцедес и всички останали...), Ленд Ровер Фрилендер 2014, на 37.000 е - сега го карам, на жена ми Фолксваген Тигуан ТСИ 2.0 2010 нова, сменихме я по-миналата година с новия Тигуан пак 2.0 но дизел.
От опит, както виждаш, не малък, при това собствен (не споменавам служебните коли) - по-скъпите японски части бяха такива преди години.
Сега всички са еднакво скъпи. И новите коли са в пъти по-чупливи а и бъкани с електроника от старите...
Просто за японските коли, особено онези, до 2000 по-рядко се налагат ремонти, особено валидно е за лидера в надеждността - Тойота.
Принципно скъпият ремонт може да стане такъв не толкова от цената на частите, а от некадърността на майстора. Важи за всички автомобили. Затова е важно да имаш наистина разбиращ от коли майстор.   
Виж целия пост
# 335
И в допълнение към горното, относно японската автомобилна промишленост и конкретно марката Тойота за периода 1980-2005 години, сравнена с останалите:

https://auto.blitz.bg/novini/sobstvenitsite-na-tezi-koli-ne-iska … loatatsiya-snimki
Виж целия пост
# 336
И в допълнение към горното, относно японската автомобилна промишленост и конкретно марката Тойота за периода 1980-2005 години, сравнена с останалите:

https://auto.blitz.bg/novini/sobstvenitsite-na-tezi-koli-ne-iska … loatatsiya-snimki

Класацията е американска и се отнася за автомобилите, които се продават и карат там, които в огромната си част са произведени в Америка. Колите, които се карат в Европа се различават по много показатели, включително и по надеждността. Каква надеждност може да се очаква от Тойота, произведена в Турция примерно?
Виж целия пост
# 337
Достатъчна, оказва се, за да бъде класирана от немската ТЮФ на поне 4 от първите 10 места в различните годишни сегменти на класацията им ( не ми се рови за последната на български, намирам я само на немски, но тя не е по-различна)
От цитираните май само Королата се прави в Турция, Авенсиса е английски, ако не затвориха завода, а Яриса по спомен унгарски или полски....

http://www.autoreview.bg/articles/auto_world/read/422/nai-nadejd … -klasaciq-na-t-v/
Вярно, че колкото класации, толкова и мнения, ето например французите:

https://www.largus.fr/actualite-automobile/barometre-qualite-fia … 23385-photos.html

Но все пак, някои неща не могат да се отрекат....
Виж целия пост
# 338
Аз също съм с японче и следващата пак ще ми е такава.

В темата за японските коли са изброени плюсовете - здрави, икономични.
Нямат кой знае какви екстри, не грабват окото, но са идеални за първа кола.
Виж целия пост
# 339
Колите, които се карат в Европа се различават по много показатели, включително и по надеждността. Каква надеждност може да се очаква от Тойота, произведена в Турция примерно?
Далеч не всичко се прави в Турция. Е, повечето от ниския клас, да, но все пак, не всички. Повече от 10 год. имам наблюдения. Аз лично съм сменил 4 тойоти, жена ми, 3. Нито една не е правена в Турция. Сега пак съм с японка, но друга марка. Това, само за личните, както каза Стефан. Служебни, не броя.
Виж целия пост
# 340
А имате ли отзиви за Alfa Romeo 145, 1.9 JTD, 2000год?
Виж целия пост
# 341
А имате ли отзиви за Alfa Romeo 145, 1.9 JTD, 2000год?
Добър избор. Мисля, че колата е на шаси. Двигателят е безпроблемен и гори малко.
Виж целия пост
# 342
А имате ли отзиви за Alfa Romeo 145, 1.9 JTD, 2000год?
Добър избор. Мисля, че колата е на шаси. Двигателят е безпроблемен и гори малко.
Благодаря!
Изпадна ми добра оферта от доверен човек за такава кола. Много си я гледа (работя с него, та от години имам наблюдения) . Сменил е миналата година съединител, жила на ръчната, скоростна кутия, носачи, биалетки, акумулаторът е още в гаранция, няма ръжда. Сменил е окачването, сложил е спортно, което малко ме притеснява, защото е ниска колата, ма ще внимавам повече. Общо взето обичана и обгрижвана количка..та сериозно се замислих за нея
Виж целия пост
# 343
А имате ли отзиви за Alfa Romeo 145, 1.9 JTD, 2000год?
Добър избор. Мисля, че колата е на шаси. Двигателят е безпроблемен и гори малко.
Верно ли? ЖДНБ! Лека кола на шаси няма, шасита имат камионите, автобусите и ремаркетата. Алфа и Фиат не са добри коли. Изобщо не са! Те ако бяха хубави, нямаше да са толкова евтини.
Виж целия пост
# 344
Прав си! С изключение на две неща.
 Алфа е единствената марка в света, която още прави коли на шаси. И мултиджет е един от най-ефективните дизели.
Двете неща са лесно проверими.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия