Мнението ви за различните автомобили

  • 72 731
  • 622
# 615
В повечето случаи ускорението от 0 до 100 може да не е най-впечатляващото, като по-важно е как колата ускорява от 80 до 120-140 например - това, което е неоходимо при изпреварване. Аз карам Тойота Камри 2.5 литра, 200 коня, не впечатлява с голямо ускорение при потегляне, но когато ти трябва тягата - на магистралата например, знаеш че я имаш. Винаги бих заложил на атмосферния двигател без турбо, но с по-голяма кубатура заради по-дългия живот на двигателя и по-голямата надежфност. Но това е предимно за хора, които смятат да останат с тази кола за по-дълго време. За другите, които купуват и сменят коли на 3-5 години това есетствено не е някакъв решаващ фактор.
Виж целия пост
# 616
В търсене на кола съм,нещо бюджетно до 6-7 хил.лв.Да е евтина за поддръжка.Не разбирам много от коли а и нямам много претенции,само да е с 4 врати и да харчи не много..Основно за къси разстояния и няколко пъти в годината на по дълги.пежо 407 2.2,2010г.за 7200 как е като цена
Виж целия пост
# 617
Цената не мога да коментирам, но този мотор за градско не е много икономичен, като няма да се спирам и на други негови особености. За този ценови диапазон и ако държите на френското, бих препоръчал Рено Меган III, около 2010 г. 1.6, 16V бензин /мисля код на мотора беше К4М/ Blush
Виж целия пост
# 618
Здравейте, може ли мнение за Киа спортидж с фабрична газ производство след 2011 г.? Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 619
Какво ви е мнението за Мазда 2-2011г  .стигнах до извода,че е по добре немска или японска кола.Поддръжката на Мазда скъпа ли е
Виж целия пост
# 620
Здравейте, може ли мнение за Киа спортидж с фабрична газ производство след 2011 г.? Благодаря предварително!
Много от корейските коли с фабрична газ внасяни в България са бивши таксита с превъртян километраж. Та е много вероятно да купуваш кола на половин милион километра.
Винаги бих заложил на атмосферния двигател без турбо, но с по-голяма кубатура заради по-дългия живот на двигателя и по-голямата надежфност.
Стара мантра е това за двигателите с турбо. В съвременните двигатели, при нормална поддръжка и шофиране, турбото си издържа целия живот на колата без проблеми. А и ремонта на повечето турбини вече не е толкова скъп, със сигурност струва доста по-малко от спестените пари от гориво.
Някой много напомпани малолитражки са проблемни, ама там причината не е в самото турбо.
Виж целия пост
# 621
Турбото не икономисва гориво. Икономиите идват най-вече от скоростните кутии с повече предавки или CVT. 1.5 литра мотор с турбо и 200 коня, не може да изкара живота на 2.5 литра със същите коне.
Виж целия пост
# 622
Турбото позволява по-висока компресия, което е нещо повишаващо ефективността най-много след директната инжекция. За която също се разправя колко била лоша.

Съвременен 1.5 литра мотор с турбо и 200 коня спокойно може са изкара 500 хиляди километра с добра поддръжка и гориво покриващо стандартите. От там нататък на твърде малко хора им пука колко още ще изкара.
Мотора не е единственото, което се чупи в една кола.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия