ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 47 000
  • 274
# 90
Изпращачът когато е коректен страда от некоректни получатели и обратното, а в допълнение Еконт (според мен) влошиха качеството на предлаганите услуги (но това си е за тяхна сметка). Учудващо е липсата на отношение от куриерските фирми към некоректните изпращачи и получатели.
Виж целия пост
# 91
Може и да няма законово основание, на което да им отказват пратки било да се приема на тяхно име или да изпращат. Не се сещам за такъв закон. Също ако публикуват списък, някой може да ги съди за клевета. Иначе във фейсбук има страници където публикуват некоректни потребители, но и човек трябва да се разтърси. Хипотетично няма гаранция.
Виж целия пост
# 92
Еконт биха взели отношение, ако някой е некоректен към тях. Те не са сайт като ebay, примерно, няма как да имат отношение м/у продавач - купувач.
Виж целия пост
# 93
Еконт биха взели отношение, ако някой е некоректен към тях. Те не са сайт като ebay, примерно, няма как да имат отношение м/у продавач - купувач.

Към тях няма как да си некоректен - някой плаща за услугата или изпращач или получател (не съм запозната с непотърсените пратки какво се случва - когато изпращача не иска да плати и им оставя пратката
, принципно трябва да се обявяват на търг)...
Виж целия пост
# 94
Еконт биха взели отношение, ако някой е некоректен към тях. Те не са сайт като ebay, примерно, няма как да имат отношение м/у продавач - купувач.

Към тях няма как да си некоректен - някой плаща за услугата или изпращач или получател (не съм запозната с непотърсените пратки какво се случва - когато изпращача не иска да плати и им оставя пратката
, принципно трябва да се обявяват на търг)...
Не знам какво правят.
Виж целия пост
# 95
И да прегледаш, ако искаш да върнеш ако ен ти става ако е дреха примерно, пак трябва да платиш пътните. Ако е боклук, аз не бих ги платила и няма куриер, който да те задължи.

Няма да платиш пътните разходи ли?
Виж целия пост
# 96
Непотърсените пратки се унищожават. Мисля – в едномесечен срок. Peace

не съм запозната с непотърсените пратки какво се случва - когато изпращача не иска да плати и им оставя пратката
Той, дори и да им остави пратката за унищожение, пак трябва да плати транспортната такса в едната посока. Ако откаже, демек – ако не се появи в офиса, за да го направи – няма как да повече да използва услугите на "Еконт", т.е. следващия път, като отиде в техен офис, ще му изискват сумата.
Виж целия пост
# 97
И да прегледаш, ако искаш да върнеш ако ен ти става ако е дреха примерно, пак трябва да платиш пътните. Ако е боклук, аз не бих ги платила и няма куриер, който да те задължи.

Няма да платиш пътните разходи ли?

Няма да платя. Имаше случаи на гавра с получатели, претени пълни боклуци, ако не го взема и подателя няма си плати разходите. Парцали дрехи и обувки, като най-фрапиращо ми се е запечатало, как семейство поръчали бебешка хумана, като получили кутии с пясък. Та на който му трябват да си плаща разходите. Еконт като нямат опция да ограничат некоректни изпращачи и получаващи така се получава. Имаше случай как жена си беше поръчала чаршафи, изпращачката и беше забранила преглед. Ами като е забранила, да си взема чаршафите и да си плаща пътните. Ти ще платиш ли?

Ако съм поръчала дреха, която при мерене не ми става, ще си платя пътните, тук проблема не е гавра от страна на изпращащия.
Виж целия пост
# 98
Проблемът в БГ е, че няма хубав сайт за търговия с фейдбек и т.н. За това Еконт не е виновен и се получават такива дивотии, описани от Аделина.
Я да може да ескалираш кейз, за да ти върнат парите...
Виж целия пост
# 99
Проблемът в БГ е, че няма хубав сайт за търговия с фейдбек и т.н. За това Еконт не е виновен и се получават такива дивотии, описани от Аделина.
Я да може да ескалираш кейз, за да ти върнат парите...


Ами описват и случаи как жена чакала цяла седмица една кокона да си вземе пратка, като все я залъгвала, като накрая и казали че въпросната, постояно поръчвала и не си вземала нещата. Екон печели, няма воля да я спре като потребител а може и да не може.
Виж целия пост
# 100
О, то, ако беше само една, дето поръчва и не си взема пратките, с мед да я намажеш. Simple Smile
Виж целия пост
# 101
Пак казвам, че това с некоректните клиенти не е проблем на Еконт.
Понеже си поръчвам от два чужди сайта и съм попрочела това онова, там се слага фийдбек, а и пейпал има опция да върне парите на купувача. Доста се внимава как се поръчва и продава, не че няма некоректни, ама има механизми за защита.
Еконт са куриер, като БГ пощи.  Laughing
Виж целия пост
# 102
Проблемът в БГ е, че няма хубав сайт за търговия с фейдбек и т.н. За това Еконт не е виновен и се получават такива дивотии, описани от Аделина.
Я да може да ескалираш кейз, за да ти върнат парите...


Ами описват и случаи как жена чакала цяла седмица една кокона да си вземе пратка, като все я залъгвала, като накрая и казали че въпросната, постояно поръчвала и не си вземала нещата. Екон печели, няма воля да я спре като потребител а може и да не може.
Щом са имали информация, че въпросната поръчва, а не взима пратките, значи не е като да няма какво да направят. Както има черен списък на изпращачи, така ще има и на получатели. И като видят такъв, няма да приемат пратки за него.
Виж целия пост
# 103
Това е, че може да и да няма законов ред по който да отказват, както по-горе коментирах, но може поне да предупреждават хората, не както в случай чак след седмица са и казали.
Виж целия пост
# 104
Ако тръгнат да "предупреждават" хората, пак се компрометират и подлежат на евентуални санкции. А и да не забравяме, че по този начин самите те губят пари... Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия