ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 937
  • 274
# 165
Щом ви звънят отговаряйте, телефона няма да ви изяде.
A, не прочете ли, че някои потребителки смятат телефона за ядящо чудовище Simple Smile. После Еконта им виновен.
Виж целия пост
# 166
Разбирам да ми звъннат, ама не в деня, в който е пристигнала пратката. Особено като нямам престоели пратки в Еконт. Не са склад, ама в рамките на деня, в който пратката, може да не тормозят хората. Може да съм решила да я взема привечер, а не още преди обяд.
Виж целия пост
# 167

Олеле, май съм имала досега късмет с тях...
Виж целия пост
# 168
По мои наблюдения, повечето получатели вземат пратките си на 2-рия / 3-тия ден (някои – и по-късно). Не са много тези, които реагират още в същия ден. Peace
Виж целия пост
# 169
По мои наблюдения, повечето получатели вземат пратките си на 2-рия / 3-тия ден (някои – и по-късно). Не са много тези, които реагират още в същия ден. Peace
Аз гледам да реагирам до 2 дена, освен ако пратката не е пристигнала в събота, тогава отивам в понеделник. Купувам доста и искам да съм точна с продавачите. Ако не мога да реагирам до 1-2 дена, пиша на изпращача. Дано да спрат да ми звънят вече още от 1-вия ден, че понякога ме хващат в пика на работа.
Виж целия пост
# 170
По мои наблюдения, повечето получатели вземат пратките си на 2-рия / 3-тия ден (някои – и по-късно). Не са много тези, които реагират още в същия ден. Peace
И аз това съм забелязала. Интересното е, че не е никак малък % хора, които много бързат и си искат поръчката, ако може за вчера. И пак не си взимат по няколко дни пратката от офиса на куриера.
Виж целия пост
# 171
Ceca то пък голям тормоз, един телефонен разговор за две минути.
Виж целия пост
# 172
На моменти всички тел. разговори ме тормозят. Имам право да не искам да.ми звънят без причина, нали?
Виж целия пост
# 173
Имаш пратка, това е основателна причина. Ама на капризните глезли много трябва да им се обяснява.
Виж целия пост
# 174
Имаш пратка, това е основателна причина. Ама на капризните глезли много трябва да им се обяснява.
Разбира се.Simple Smile)))))))))
Виж целия пост
# 175
Разбирам да ми звъннат, ама не в деня, в който е пристигнала пратката.
А ако системата за SMS известяванията не сработи и ти не знаеш, че имаш пратка от твой близък? Няма ли да се оплакваш, че не са ти се обадили в първия ден? Примерно много такива получатели са се оплакали, че са разбрали късно и така вместо 7 дни са останали само 4 дни безплатен престой на пратката.
Виж целия пост
# 176
Разбирам да ми звъннат, ама не в деня, в който е пристигнала пратката.
А ако системата за SMS известяванията не сработи и ти не знаеш, че имаш пратка от твой близък? Няма ли да се оплакваш, че не са ти се обадили в първия ден? Примерно много такива получатели са се оплакали, че са разбрали късно и така вместо 7 дни са останали само 4 дни безплатен престой на пратката.
Общо взето знам от продавачите кога са ми пратили нещата.
А вече писах - получавам мейл, смс и обаждане в един и същи ден. Laughing
Виж целия пост
# 177
Както писах по-рано, започват да се обаждат от втория ден. Това им е практиката. Ако са звъннали още ена първия ден, предполагам, че може да са се объркали, че пратката е по-стара или, пък, да е политика на конкретен офис.

Относно възможността за 7 дневен престой на пратката, вие не се ли замисляте, че когато поръчвате нещо по интернет, сключвате договор с търговеца и неговите условия, т.е. търговецът определя колко време може да ви изчака да си вземете пратката, а не Еконт. Еконт, като куриери, просто дават възможност за престой на пратката, преди да я върнат. Така че, ако търговецът има срок за изчакване, по-малък от 7 дни, ще си изтегли пратката по-рано. Разберете, че Еконт са само куриери и се съгласявате с техните условия в рамките на изпращане и доставяне на стоката. Всеки подател има право да си изтегли пратката, когато реши. Всеки получател може да бъде възпрепятстван да си вземе пратката и съответно, когато му звъннат от Еконт, просто може да каже кога ще я вземе. Те записват кога са звъняли и съответно какво са се уговорили с получателя.
Виж целия пост
# 178
След цялата помия която ми се изля отгоре, ще поясня - редовна и коректна клиентка съм на Еконт.
Но пак да се повтори историята на скрития номер, пак няма да вдигна. Просто защото те си имат служебен телефон за тази работа. Точка по въпроса.
Дали телефона яде хора не знам, но знам със сигурност, че има изверги, които звънят от скрит номер и определено не искам да ми досаждат.  Трябва ли да пояснявам че съм изстрадала?
Rage
Виж целия пост
# 179
Както писах по-рано, започват да се обаждат от втория ден. Това им е практиката. Ако са звъннали още ена първия ден, предполагам, че може да са се объркали, че пратката е по-стара или, пък, да е политика на конкретен офис.

Относно възможността за 7 дневен престой на пратката, вие не се ли замисляте, че когато поръчвате нещо по интернет, сключвате договор с търговеца и неговите условия, т.е. търговецът определя колко време може да ви изчака да си вземете пратката, а не Еконт. Еконт, като куриери, просто дават възможност за престой на пратката, преди да я върнат. Така че, ако търговецът има срок за изчакване, по-малък от 7 дни, ще си изтегли пратката по-рано. Разберете, че Еконт са само куриери и се съгласявате с техните условия в рамките на изпращане и доставяне на стоката. Всеки подател има право да си изтегли пратката, когато реши. Всеки получател може да бъде възпрепятстван да си вземе пратката и съответно, когато му звъннат от Еконт, просто може да каже кога ще я вземе. Те записват кога са звъняли и съответно какво са се уговорили с получателя.
Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия