Води ли защитата на жените от насилие, до признаване на гей браковете?

  • 421 561
  • 8 002
# 6 585
Mirella_, сериозно ли не оценяваш това, което правят тези млади хора? Защото те не преподават за третия пол, както навярно си мислиш, а стандартните общообразователни предмети. И то го правят на места, на които никой не иска да ходи: в райони с малцинства, в училища с ниски резултати, със слабо представяне на матурите.



Виж целия пост
# 6 586

Мда, доста смелост се изисква, за да накараш малкия Пешко от утре да си изписва веждите и да се нарича Пепа.
Особено ако баща му е селският ковач.

И в какво са добре подготвени хрантутниците на Отворено общество и сие?
В ренегатство със сигурност.
Изкуството на националното предателство, или как да се продадеш за по-малко от 10 сребърника.

Ей ги... соросоидни центрове, асоциации, сдружения... яхнали метлите, превентират и борят насилието  и, разбира се, осигуряват джендър подхода в образованието... Wink Grinning Grinning Grinning 
Скрит текст:
Grinning Grinning
Виж целия пост
# 6 587
Mirella_, сериозно ли не оценяваш това, което правят тези млади хора? Защото те не преподават за третия пол, както навярно си мислиш, а стандартните общообразователни предмети. И то го правят на места, на които никой не иска да ходи: в райони с малцинства, в училища с ниски резултати, със слабо представяне на матурите.





А ти сериозно ли си мислиш, че има такова нещо като безплатен обяд?
Споменатата от теб програма -Заедно в час- е една НПО.
По-точно клон или поделение на фондацията -Америка за България.
За да съм точна цитирам
ПО ИНИЦИАТИВА И С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА Америка за България
http://www.us4bg.org/

Ето тук го пише.
https://zaednovchas.bg/about-us/

Много бих внимавала какво точно ще преподават тези така патриотично настроени млади учители на децата ми.
Виж целия пост
# 6 588
Там е работата, че за децата, за които говоря, по тези обезлюдени региони, никоя държавна институция не е особено загрижена. Аз много бих се радвала, ако държавните висши училища успяват да привлекат млади хора за преподавателска кауза. Обаче става все по-трудно: виждам - тук имам някакъв поглед - колко малко от тях стават учители, колко малко от тях стават докторанти. Така че тази програма хич не ме интересува дали е НПО, или извънземно; интересува ме, че върши работа, която беше неглижирана десетки години.
Виж целия пост
# 6 589
 Аглая за кои конкретно региони говориш.
Виж целия пост
# 6 590
Не съм се задълбавала толкова в работата на тези хора, че да знам детайлно в кои населени места преподават. Но съм попадала на репортажи и каузата им ми се струва смислена.
Ето например:
http://news.bnt.bg/bg/a/zaedno-v-chas-prizvanieto-da-bdesh-uchitel
Виж целия пост
# 6 591
С възвръщаемост от над 800 % , БАИФ е най-успешния инвестиционен фонд от всички 10 фонда, създадени в началото на 90-те години в Централна и Източна Европа и Централна Азия.

от тук
https://www.us4bg.org/who-we-are/faq/


БАИФ е корабът -майка на АзБ, която пък стои зад програмата -Заедно в час- , която Аглая така горещо похвали.

Как се правят 800% възвращаемост?

Имам едно леко подозрение.
С ограбване и експлоатация на държавна собственост.
С превръщане на България в разграден двор.
С деградацията на моралните устои на бг народ, толерирайки всякакви криминални, извратени и пропаднали типове, набутвайки ги на отговорни места. Справка- жалкият педал Стефан Тафроф, направил за смях България в не една европейска държава и много други като него. За последно крадливото Ленче беше окакала положението. 
Виж целия пост
# 6 592
Mirella_, ти би ли отишла да преподаваш в Горна Малина, примерно? Защото някой трябва да преподава и там, а желаещи няма. Какво да се направи според теб? Да въведем разпределения като по времето на социализма?
Виж целия пост
# 6 593
  Не ми е в района Горна Малина, но мога да кажа, че в градче на 30 км от Русе, преподава моя приятелка вече над 20 години и пътува всеки ден до там и обратно. Училището има доста стабилна подкрепа от разни фондове за работа с малцинства и от общината. Имат нелоша материална база, нямат вакантни места за учители, има такива, които чакат за работно място там.
Виж целия пост
# 6 594
A m b e r, това, което казваш, е похвално, но явно не навсякъде е така. То в София се очаква след известно време да има дефицит на учители, поколението е застаряващо, младите хора не искат да преподават, какво остава за по-малко населените места. Нали виждам как е в академична сфера - все по-малко студенти в хуманитарните специалности с педагогически профил, все повече, избиращи специалности като "Бизнес администрация", да кажем; все по-малко докторанти, склонни после да се занимават с наука, предпочитат работа в някой call center. Това е положението. Тези хора, за които говорим, поне имат ентусиазъм да преподават.

Тук намерих фотоистория, на стандартен работен ден на момиче, преподаващо по тази програма:
https://www.capital.bg/multimedia/fotogalerii/2017/12/23/3102613 … sutrin_do_vecher/
Виж целия пост
# 6 595
Не Аглая, да се дадът нормални и адекватни заплати на учителите, тогава със сигурност и за Горно нанадолнище ще се намери учител. Но за това разбира се иска по-голям бюджет и по-малко крадене, което не изнася на никой от власт имащите. Ония горе да не са луди да свършат нещо сами като има НПО-та дето се натискат за без пари. За това и на снимката всичките тикви се наредили като кучка в каручка при разни фондации. Това МВР, това закони, прокуратура, това Министерство на образованието - няма такива неща. Вече по твоята логика ще си имаме НПО-джендър образование, НПО- защита от насилие, НПО- защита от дискриминация.. ми дай направо държавния бюджет да им преразпределим. Кой е ненормален не знам.
Виж целия пост
# 6 596
Аз също искам учителските заплати да се повишат. Искам и БАН-ските заплати да се повишат. Но какво искам аз, никой не ме пита.
Виж целия пост
# 6 597
Ами за това трябва да се борим. Не някакви НПО-та с незнайни интереси да изземат функциите на официални държавни органи, за дейността на които така или иначе вече всички плащаме. Броя на учениците е намалял на половина и повече последните 20 години, бюджета не - заплатите все на същия хал. Наливат се пари за какви ли не глупости, крадът се сигурно 10 пъти повече, а за качествено образование все няма. 
Виж целия пост
# 6 598
Mirella_, ти би ли отишла да преподаваш в Горна Малина, примерно? Защото някой трябва да преподава и там, а желаещи няма. Какво да се направи според теб? Да въведем разпределения като по времето на социализма?


Аглая,
образователната система на една държава е задача на самата държава, а не на частни лица като мен, нито дори на разни фондации.
Щом има проблем с намиране на преподаватели, следва  съответното министерство на образованието да реши този проблем.
Виж целия пост
# 6 599
Аз не намирам, че НПО е мръсна дума; в нормалното си предназначение едно НПО може да е коректив на недоброто държавно управление; може да го подпомага чрез сътрудничество (като тези учители от "Заедно в час", които преподават в немного успешни държавни училища). НПО - в нормалния си облик - облекчава бюджета, намира си други източници на финансиране, които не товарят мен. Това е демократично; проява на тоталитарност би било да няма НПО-та. Просто трябва регламентация на дейностите, проследимост на средствата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия