RYANAIR - 11

  • 86 862
  • 754
# 720
Здравейте. Един бърз въпрос... Ток що започнах да чекирам пътуването ни и видях, че сме объркали името с един символ - вместо NIKOLAY сме написали NIKOLAI , като опитах да го променя ми иска 113 евро за промяната на един смимвол ... Какво мога да направя в този случай и проблем ли ще е този един символ на летището? Ще се опитам да се свържа на лайф чат с тях, но за сега безуспешно ... Благодаря!
Няма проблем за 1-2 символа
Виж целия пост
# 721
Съпорта ще го оправи без такса, продължавай да ги контактваш.
Виж целия пост
# 722
Здравейте. Един бърз въпрос... Ток що започнах да чекирам пътуването ни и видях, че сме объркали името с един символ - вместо NIKOLAY сме написали NIKOLAI , като опитах да го променя ми иска 113 евро за промяната на един смимвол ... Какво мога да направя в този случай и проблем ли ще е този един символ на летището? Ще се опитам да се свържа на лайф чат с тях, но за сега безуспешно ... Благодаря!
Познат беше пътувал с различна година на пътуването. Вместо 2002,  той се беше чекирал с 2001, по погрешка. Та, явно зависи от този, който проверява на летището =)
Виж целия пост
# 723
Здравейте, за пръв път ще пътуваме утре с Раян. Извинявайте, ако въпросът е обсъждан, но да попитам, за да съм сигурна. Видях на 1ва страница, че горемият ръчен багаж се оставя на гейта, не на чекинг.
От агенцията за билетите ни направиха бордни карти, така че направо на гейта ли отиваме?
Виж целия пост
# 724
Да. Първо секюрити проверка и после на гейта. Ако нямате приорити, ще Ви вземат багажа на гейта (големия ръчен). Ако имате- качвате и 2-та ръчни в самолета.
И другия път- директно билетите от сайта на Райън- агенциите взимат такса, която понякога е с цената на билета. Wink Просто съвет.
Виж целия пост
# 725
Здравейте,снощи моя близка си купи билет до Англия,но нямала достатъчно пари в картата и ползвала картата на свой роднина.Та въпроса ми е проверяват ли с коя карта е купен билета?Да не и направят проблем?
На наши приятели с които пътувахме заедно,така неможаха да се чекират онлайн защото им искаха да си представят на летището картата с която са платени билетите и тогава ги чекираха,но това беше с Флай Дубай,тук дали имат такава практика?
Виж целия пост
# 726
Здравейте,снощи моя близка си купи билет до Англия,но нямала достатъчно пари в картата и ползвала картата на свой роднина.Та въпроса ми е проверяват ли с коя карта е купен билета?Да не и направят проблем?
На наши приятели с които пътувахме заедно,така неможаха да се чекират онлайн защото им искаха да си представят на летището картата с която са платени билетите и тогава ги чекираха,но това беше с Флай Дубай,тук дали имат такава практика?
Нама проблем.
Виж целия пост
# 727
Не,проверяват картата с която е купен билета.Редовно плащам с моята на детето полетите до острова.
Виж целия пост
# 728
Имаме купени билети за Айндховен за август месец. Резервирахме и хотел. Снощи моя позната ме сюрпризира, че щерка и не успяла да излети за Рим миналата седмица. Качили се на самолета, постояли и после ги свалили. Сега си търси права за връщане на сумата поне за билета. Хотелиерът си е взел парите за ночувките в Рим + туристическата такса + такса за почистване на стаята. За отказ от резервацията не е имало време,срокът е изтекъл.  Май нищо не могат да направят. Ние обикновено резервираме хотели с право на безплатна анулация. Но срокът е 48 часа преди настаняването. А в  случая на моята позната дори такава анулация не върши работа. Та леко съм притеснена. Май остава да се надявам , че всичко ще е наред. Знам, че се случват такива неща и никой не е застрахован. Дали компанията наистина има проблеми и такива отменени полети ще ни очакват това лято?  Чувам и от Берлин тия дни има отменен полет.
Виж целия пост
# 729
Здравейте! След като избера дати и полети на страницата на Ryan ми излиза прозорец за местата. Избирам места и повече не виждам бутон за продължаване. Единственият бутон е next flight. Явно някъде недоглеждам, но не мога да разбера къде.

Сега зададох само полет на отиване и след избор на места ми дава възможно да потвърдя и да купя билета. При отиване и връщане обаче не става.
Виж целия пост
# 730
Next flight, за да изберете местата и на връщане. И тогава ще има бутон да продължите.
Виж целия пост
# 731
Леле, много съм загубена Embarassed
Благодаря!
Виж целия пост
# 732
Имаме купени билети за Айндховен за август месец. Резервирахме и хотел. Снощи моя позната ме сюрпризира, че щерка и не успяла да излети за Рим миналата седмица. Качили се на самолета, постояли и после ги свалили. Сега си търси права за връщане на сумата поне за билета. Хотелиерът си е взел парите за ночувките в Рим + туристическата такса + такса за почистване на стаята. За отказ от резервацията не е имало време,срокът е изтекъл.  Май нищо не могат да направят. Ние обикновено резервираме хотели с право на безплатна анулация. Но срокът е 48 часа преди настаняването. А в  случая на моята позната дори такава анулация не върши работа. Та леко съм притеснена. Май остава да се надявам , че всичко ще е наред. Знам, че се случват такива неща и никой не е застрахован. Дали компанията наистина има проблеми и такива отменени полети ще ни очакват това лято?  Чувам и от Берлин тия дни има отменен полет.

За Италианските полети причината беше обща транспортна стачка, та наистина не носят никаква отговорност , нито вина за отменените полети.
Хотелът, който съм резервирала аз в конкретния случай има cancel fee една нощувка. Задължително следва да ти върнат парите за билета, а като не говорим за извънредни обстоятелства (стачка, метерологични условия и т.м.) имаш право и на обезщетение.
Виж целия пост
# 733

За Италианските полети причината беше обща транспортна стачка, та наистина не носят никаква отговорност , нито вина за отменените полети.
Хотелът, който съм резервирала аз в конкретния случай има cancel fee една нощувка. Задължително следва да ти върнат парите за билета, а като не говорим за извънредни обстоятелства (стачка, метерологични условия и т.м.) имаш право и на обезщетение.

Стачката беше през май. Отмененият полет миналата седмица за Рим  е бил заради повреда на самолета. Смятам, че дължат обезщетение за разстояние до 1500 км - 250 евро.
Виж целия пост
# 734

За Италианските полети причината беше обща транспортна стачка, та наистина не носят никаква отговорност , нито вина за отменените полети.
Хотелът, който съм резервирала аз в конкретния случай има cancel fee една нощувка. Задължително следва да ти върнат парите за билета, а като не говорим за извънредни обстоятелства (стачка, метерологични условия и т.м.) имаш право и на обезщетение.

Стачката беше през май. Отмененият полет миналата седмица за Рим  е бил заради повреда на самолета. Смятам, че дължат обезщетение за разстояние до 1500 км - 250 евро.

На 8.06 беше стачката. В смисъл миналата седмица бяхме с отменен полет заради нея  Mr. Green
Ако говорим за повреда за абсолютно в правото си да търсят обещетение.  Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия