Преди мен вече описаха условията на миналогодишния изпит. Моят син беше много добър на този тип задачи, беше направил 6 реда, което означава около 50 зачертани "С"-та за минута и нещо. Деца от неговия клас, с доста по-добър бал са стигнали до 4-ред. Но примерно една нерешена задача за пространствено ориентиране с таралежчета го дърпа 15 точки надолу.
На мен още ми е мъка задачата за памет с 15 фигури от миналата година. Тази година колко и какви са били фигурите/картинките?
Ако 80% от децата на тази задача за “Изчерпване” са стигнали до 7-8 ред и им се отнемат от максималния резултат по 2-3 точки, то тогава тази задача е доста значима на основание на многото деца, бидейки последна, с малък шрифт и недостатъчно време. Когато излезне класирането ще се убедите в значението на тези 2-3 точки, ако сте под чертата. Примерите, които дадоха майките, е че при максимална концентрация за това време стигат до 5-6 ред на подобни задачи.