Имам кола. Имам книжка. А сега?

  • 122 765
  • 2 544
# 405
И за мен не е нормално на нова кола за пет години да и се счупи двигателя и да се сменя. Карам основно служебни коли, сменила съм доста вече, навъртат много километри, но когато една кола се поддържа, не би трябвало да става така.
Виж целия пост
# 406
Видях, че по-рано обсъждате кога има нужда да се минава на N при автоматиците и да ви кажа какво ми се случи скоро. Simple Smile)))) Моята кола е нова, на 2 години, съответно е "умна" и пищи и ми пише поучителни съобщения на таблото за какво ли не. "Студено е, може да има лед." Rolling Eyes Та скоро, тъкмо паркирам и ми се обадиха по телефона. Спрях, но не излизам от колата, за да си продължа разговора по високоговорителя. Да, ама не съм много сигурна няма ли да прекъсне, ако изключа колата, така че си седя на включена кола, спряла, с натисната спирачка и на D. Ей, след няколко минути (примерно три...) като се разпищя тая кола, взе да мига таблото, пусна ми някакво гневно съобщение - с две думи не одобри никак да седи по този начин на D. Включих на N и миряса.
Виж целия пост
# 407
Ааа, не прави така. Ще сменяш кутия, или ще правиш скъп ремонт! Wink Grinning
Виж целия пост
# 408
Спокойно, след три години ще смениш двигателя и всичко ще бъде наред Simple Smile))
Виж целия пост
# 409
Да,в САЩ съм.Тук просто така е прието-двигателя не работи,никой не се занимава с него и купуваш друг.А и той не е чак толкова скъп.Маслото ми го сменят на всеки 10 000 мили.Просто тук е друг начинът,няма нищо странно за мен.
Виж целия пост
# 410
Тук също колите много се подържат.Първата ми кола беше на 7 години.Абсолютно нищо й нямаше,но просто решихме да я сменим.Беше на 100 000 мили.Двигателя сменихме към края на петата година и накладки.Това е.Друго всичко беше ОК,но и аз много си я пазех,както и тая сега.
Виж целия пост
# 411
Да,в САЩ съм.Тук просто така е прието-двигателя не работи,никой не се занимава с него и купуваш друг.А и той не е чак толкова скъп.Маслото ми го сменят на всеки 10 000 мили.Просто тук е друг начинът,няма нищо странно за мен.

Това, че там колите са страшни тояги спрямо еквивалента си в Европа е вярно, но позволи да не вярвам на тия неща за смяната на двигател на 5 години. Все пак не пасем тревичка на двора.
И повярвай - странно е.

П.П. Мисля, че пробега от 10 000 мили е много, аз други неща съм виждал и чувал за пробега, на който трябва да се смени. 
Виж целия пост
# 412
...П.П. Мисля, че пробега от 10 000 мили е много, аз други неща съм виждал и чувал за пробега, на който трябва да се смени.  

Не знам какво си виждал и чувал, но 10 000 сухопътни мили са 16 000 километра:smile:
П.П. Колкото и да са тояги американските автомобили, а те не са(личен опит), през 2018 година да смениш масло на 16 000 км е съвсем нормално.
Виж целия пост
# 413
Въх, не знаех колко точно са 10к мили. Благодаря.
Да приемем, че съм бил там, имам роднина, който работи в авто сервиз. Не се занимава с ремонти по двигатели, но от него, а и от други роднини там знам, че сменят масло на 5к мили. Което лично на мен ми се стори много странно. И как пък никой от тях не си купи нов двигател на вече 6-7 годишната кола? Ами тия с по-старите, или ще кажете, че на времето са се правили по-издръжливи? Стига с тия глупости за смяна на двигател на 5 години. Моля.
Виж целия пост
# 414
Тук също колите много се подържат.Първата ми кола беше на 7 години.Абсолютно нищо й нямаше,но просто решихме да я сменим.Беше на 100 000 мили.Двигателя сменихме към края на петата година и накладки.Това е.Друго всичко беше ОК,но и аз много си я пазех,както и тая сега.

Можеш ли да разпиташ дали от някъде там може да се намери A6 C7 с доказуеми километри, която да не е била блъскана или подводница Simple Smile Че при вас са бензинки, а тука в Европа са само печки
Виж целия пост
# 415
Можеш ли да разпиташ дали от някъде там може да се намери A6 C7 с доказуеми километри, която да не е била блъскана или подводница Simple Smile Че при вас са бензинки, а тука в Европа са само печки
Надявам се да се сещаш, че на кола от Щатите се начислява мито и ДДС. Като ДДС-то е върху сбора от цената на колата, цената на транспорта и митото.
Виж целия пост
# 416
Можеш ли да разпиташ дали от някъде там може да се намери A6 C7 с доказуеми километри, която да не е била блъскана или подводница Simple Smile Че при вас са бензинки, а тука в Европа са само печки
Надявам се да се сещаш, че на кола от Щатите се начислява мито и ДДС. Като ДДС-то е върху сбора от цената на колата, цената на транспорта и митото.

Имам човек, ще я вкара разглобена малко като блъсната и няма мито Grinning
Виж целия пост
# 417
Можеш ли да разпиташ дали от някъде там може да се намери A6 C7 с доказуеми километри, която да не е била блъскана или подводница Simple Smile Че при вас са бензинки, а тука в Европа са само печки
Надявам се да се сещаш, че на кола от Щатите се начислява мито и ДДС. Като ДДС-то е върху сбора от цената на колата, цената на транспорта и митото.

Имам човек, ще я вкара разглобена малко като блъсната и няма мито Grinning
Аз съм вкарвал от Швейцария ударена кола и си платих всичко, като не ми признаха фактурата от автокъщата, а цената на колата я определиха по Шваке като на здрава кола. Мито и ДДС се начислява на всичко, което идва извън Европейския съюз и цената му е над 60$.
Виж целия пост
# 418
Трябва да разуча как става, но джамбазите го правят по някакъв начин и не ги плащат
Виж целия пост
# 419
Аз мисля, че преди не малко години ставаше това, да я вкараш поразглобена, уж ударена и се спестяваше една от таксите, но мисля, че почти няма вратички вече. А и секна вноса като, че ли на автомобили от САЩ, може би наистина вече няма далавера. Отделно, че трябва да минава технотест, да се сменят мигачи /в САЩ са предимно червени, в ЕС мисля не е позволено/ и...абе играчка си е.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия