Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 990
  • 2 907
# 1 380
А всъщност какъв е срока на експлоатация на акумулаторите и колко струват нови?
Виж целия пост
# 1 381
А всъщност какъв е срока на експлоатация на акумулаторите и колко струват нови?
И аз очаквам Печикамъков да каже, защото знае всичко за автомобилите, само ще спомена, че на Хонда Инсайт срока на експлоатация на акумулаторите е 5-6 години, а цената им е 6000 евра. Информацията е за хибриден автомобил, на който електродвигателя е 10 конски сили. екологичния момент е в това, че акумулаторите се зареждат по време на движение, но се изтощават много бързо. Ще допълня, че за производството и рециклирането им се използват вредни за природата процедури.
Виж целия пост
# 1 382
Хюндай Йоник е  - има и електрически.
Напълно електрическия Йоник е най-доброто - но дори втора употреба не виждам под 55 000 лв.

Новото поколение Аурис хибрид 2016 г. което има и комби е много икономично - в града  под три литра А95!    

-  и особено комбите много подходящо семейно




Хюндай Айоник електрически е подходящнза хора с гараж. Честно казано не знам колко струват. Мен ме интересува Хюндай Айоник ХИБРИД. Тук най-високо оборудване е с цена 61000 лв, а най-ниското 51000 лв. Тъй като октомври 2019 ще излиза фейслифт се дават добри огерти за най-ниското ниво за наличните на склад автомобили.
Да, Тойото Аурис комби също гледам, тъй като не е лош вариант. Тук цената е 40 000 лв с най-ниското ниво оборудване.
Дават се хубави години гаранция за батериите. ХЮНДАЙ дават 8 години, а Тойота 6 години. А действително колко време ще издържат не знам, не съм срещала отзиви за първите коли хибрид на Тойота.
Но общо взето това е бъдещето. На Запад дизела го ограничават. За жалост вносът на употребявани коли в България е 80% само дизел.
Виж целия пост
# 1 383
10 години  гаранция и безплатна поддръжка на цялата хибридна система дават вече освен Тойота и Хюндай -   няма се очудя и ако и Хонда вече са се включили към 10-те години гаранция и поддръжка безплатно на хибридният модул.

Вече в София - Пловдив - Варна - Бургас на поне един от местните Кауфланд магазини има безплатна станция за зареждане на електромобили.

Тойота имат най-дългогодишен опит с хибридите в масово производство.

Ели -  Аз бих купил Аурис  Комби Хибрид 2016 г.  с остатъчна гаранция....обезценил се е прилично с 10-тина хиляди лева и хем има гаранция.  Но не се откриват никак лесно лесно точно това описаното!



 
Виж целия пост
# 1 384
Здравейте предно ляво ел стъкло не се движи- потъна във вратата и не реагира на бутона за вдигане. Някой с контакт на майстор в Бургас ?
Виж целия пост
# 1 385
Опитай да го вдигнеш с алармата. На моята кола, ако задържиш алармата след заключване, започват да се вдигат и стъклата.
Виж целия пост
# 1 386
Ако се е скъсало жилото и   Рамбо не може да ги вдигне.

Виж целия пост
# 1 387
С длани пробвай да го вдигнеш и ако успееш му слагаш нещо като отверка докато намериш майстор.
Виж целия пост
# 1 388
Махни кората на вратата и напръскай клемата на машинката с контактен спрей. Наскоро на един познат това реши проблема.
Виж целия пост
# 1 389
Махни кората на вратата и напръскай клемата на машинката с контактен спрей. Наскоро на един познат това реши проблема.
hahaha Колко пъти си сваляла кора на врата? И после си успявала да я върнеш здрава?
Виж целия пост
# 1 390
Два пъти, може би. С повече внимание става. Те и майсторите не са от най-внимателните, та все някоя щипка ще си отиде. Един идиот ми счупи щипките на маркуча от резервоара към бензиновия филтър, та на кората ли ... Може и някой по-сръчен приятел да удари едно рамо.
Има и клипчета за различни модели как се маха кората, а може и да не се налага да се сваля цялата, я само някое капаче, зависи от модела.
Виж целия пост
# 1 391
Шансът шипките да оцелеят е много малък. Възможно е, но само ако си наясно, че въобще има такива и си достатъчно сръчен.
Виж целия пост
# 1 392
mlv има право. Клемата е окислена и се почиства с контактен спрей. Обичайно след това проблема изчезва. Щипки има в магазините за авточасти и са стотинки. Принципно изгарят от температурните амплитуди.
Виж целия пост
# 1 393
Мъжа ми преди 2 години реши сам да оправя механизма, резултата: счупено стъкло(50 лева) , 1 ден работа и механизма за заключване на пасажерската врата още стои в багажника. Миналата година на другата врата в сервиз срещу 80 лева го оправиха, че и гаранция дадоха.
Но пък на паркинга в сервиза ни одраха колата.
Абе късмет от всякъде Grinning
Та моето мнение е да се търси сервиз.
Виж целия пост
# 1 394
Здравейте предно ляво ел стъкло не се движи- потъна във вратата и не реагира на бутона за вдигане. Някой с контакт на майстор в Бургас ?
Намери ли майстор?
Обичайно местните таксиметрови шофьори винаги имат познания къде, какво.
ПП Още споменаваме с добро един варненски шофьор на такси, който преди 30 години много ни помогна. Да е жив и здрав!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия