Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 298
  • 728
# 465
Имам един въпрос. Направих две отделни поръчки от един продавач, всяка отделна поръчка на стойност 47,32$ (общо 94,64$).
Днес получих съобщението "Delivery failed", след като пратката е в България. Изпратих съобщение на продавача, като му казах, че ще отворя диспут, но питам и тук какво значи това. Възможно ли е пратките да са на митница? За първи път ми се случва такова нещо, въпреки, че и друг път съм поръчвала и получавала пратки за суми над 15$ и са ми ги носили до адрес.
Допълвам, че трак номера е само с цифри, не с R отпред.
Прилагам и снимка на съобщението
.
Как да процедирам
Може би е с DHL. Провери номера тук https://www.logistics.dhl/bg-bg/home/prosledyavane.html така ще разбереш дали наистина е DHL.
Виж целия пост
# 466
Не са те намерили на адреса  Wink
Виж целия пост
# 467
Днес получих съобщението "Delivery failed", след като пратката е в България.

Как да процедирам
Бегом в пощата да си вземете пратката и спрете да тормозите продавача. Това е стандартен статус на БГ пощи когато пратката пристигне в клона. Не знам защо използват този, а не другите статуси от проследяването и вкарват в паника всичките си клиенти. Пощенска им работа ...
Може да дадете номера да погледнем пак статусите в сайта на бг пощи http://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_submit.htm, но съм 99% сигурен, че става дума за това дето го описах.
Благодаря за отговора.
Не съм получила известие от пощальона.
Номера на пратките е: 959783393171, не знам защо е един и същ и за двете
Виж целия пост
# 468
Аз се включвам с напомняне да следите пратката , която ви дават в пощата дали наистина е за вас .

ЗА пореден  път-  днес ми дават няколко  обикновени  пратки , след като уж служителката провери имената и т.н. Отварям на момента  и вътре нещо непознато , което не  съм поръчвала  ,  погледнах -на плика друго име и адрес .  Връщам я и служителката даже ми се скара -ами те  бяха заедно закачени ?!  Сякаш аз съм виновна , ами нали някой от тях ги е окомплектовал заедно само по еднаквото първо име !

Преди време препоръчана пратка за мен я бяха дали на друг човек ,  който съвестно я върнал . Ако не беше - аз щях  да пусна диспут , не знам как щяхме да се разправяме с пощите  и доказваме кой я получил и т.н.... Исках получаване и отваряне на място с техен служител ,понеже беше отворена вече , а беше нещо чупливо   . Бях много ядосана и жалба щях да пиша , ама ми се примоли една служителка   и се отказах .

Няколко пъти са ми давали  в купчинката с обикновени   пратки  за мен и някоя не  е за мен и  им я връщам .


Пиша това с мисълта , че продавачът може да е коректен  , изпратил стоката  , ама  ако в пощата не внимават и я дадат на някой друг  , които пък не я върне  и става една ...
Виж целия пост
# 469
Днес получих съобщението "Delivery failed", след като пратката е в България.

Как да процедирам
Бегом в пощата да си вземете пратката и спрете да тормозите продавача. Това е стандартен статус на БГ пощи когато пратката пристигне в клона. Не знам защо използват този, а не другите статуси от проследяването и вкарват в паника всичките си клиенти. Пощенска им работа ...
Може да дадете номера да погледнем пак статусите в сайта на бг пощи http://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_submit.htm, но съм 99% сигурен, че става дума за това дето го описах.
Благодаря за отговора.
Не съм получила известие от пощальона.
Номера на пратките е: 959783393171, не знам защо е един и същ и за двете
Пратката е с два номера 959* е до Естония. От Естония до БГ е с номер R*EE
Виж целия пост
# 470
netman71, не разбирам. Затова съм приложила и снимка от сайта. Би ли обяснил с повече думи да проверявам ли все пак в пощата или да отварям диспут. Това е тракинга, който ми е дал продавача
Виж целия пост
# 471
Да ви кажа за флаш сделките - поръчах една дрънкулка, която уж трябваше да дойде с безплатна гривна (тип пандора - но предполагам от най-евтините). Дрънкулката е сребърна и красива, освен това дойде бързо, обаче не са ми изпратили подарък. Писах им, но не реагират. Не че ми пука толкова - тези тенекиени гривни не са кой знае какво, но като са обещали, би трябвало да си държат на думата.
Офертата беше такава (същата и на същия магазин, но артикулът е друг):
Скрит текст:
Сигурно пак ще поръчам от тях, но вече си мисля, че всички флаш сделки са лъжа....
В момента са в почивка до 14-ти. Провери в описанието да не е било за примерно за първите 100 купувача.

помисли пак докога са в почивка, току що отворих диспут и ........... (стандартно е 3 дена)

Цитат
Status:
    Dispute in progress  

Reminder:
    Thank you for your refund request. The seller will reply within
    11 calendar days 23 hour 58 minute 59 second . If you and the seller can't come to an agreement, AliExpress will step in and help. If the seller does not respond on time, the request will be automatically closed and you will receive your refund as requested.
____________________________
Не е нужно да мисля. Хората от AliExpress са го написали.
продавача се е съгласил да върне парите
Виж целия пост
# 472
netman71, не разбирам. Затова съм приложила и снимка от сайта. Би ли обяснил с повече думи да проверявам ли все пак в пощата или да отварям диспут. Това е тракинга, който ми е дал продавача
Повтарям пак отидете да си вземете пратката от пощата. Спрете да тормозите търговеца той вина няма. Пратката е в 4000 Пловдив - предполагам централен клон. Ето проследяването на БГ пощи
Скрит текст:
От къде съм сигурен, че това е вашата пратка? Пише го на сайта нс СФ експресс - 959* са техни номера.
Ето от сайта им какво излиза
Скрит текст:
Виж целия пост
# 473
Вчера поръчах една играчка за 20 евро. Малко след това я отказах поръчката и исках да поръчам друга на тази стойност. Но в картата ми ги няма тези пари и съответно не успях да поръчам другия артикул. Вече повече от 12 ч не ги възстановяват. Какво мога да направя?
Виж целия пост
# 474
Вчера поръчах една играчка за 20 евро. Малко след това я отказах поръчката и исках да поръчам друга на тази стойност. Но в картата ми ги няма тези пари и съответно не успях да поръчам другия артикул. Вече повече от 12 ч не ги възстановяват. Какво мога да направя?
Банковите операции изискват време, особено когато са в банки от различни държави, предполагам, че ще минат няколко дни докато възстановят сумата.
Виж целия пост
# 475
Има ли опция да поръчам неща за над 30лв (Китай), но да се водят за под 30лв (за покупка от един продавач става дума? Или да си разделям поръчките? Идеята е да пътуват заедно... не говоря за суми от 100лв
Виж целия пост
# 476
Трябва ми машинка за лепене с тиксо. Една такава като макара. За лични нужди. Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 477
Трябва ми машинка за лепене с тиксо. Една такава като макара. За лични нужди. Благодаря предварително.
ето
https://www.mr-bricolage.bg/bg/Instrumenti/Instrumenti-za-izmerv … ZA-TIKSO/p/945831
Виж целия пост
# 478
Парите възстановяват от 3 до 5 работни дни ако не се лъжа.
Виж целия пост
# 479
Има ли опция да поръчам неща за над 30лв (Китай), но да се водят за под 30лв (за покупка от един продавач става дума? Или да си разделям поръчките? Идеята е да пътуват заедно... не говоря за суми от 100лв
Така го обяснихте, че нищо не разбрах. Важното е какво сте платили и можете да докажете пред митниците. Когато стоките са от различни търговци пътуват отделно. Даже и никой пращат отделно въпреки че плащате на един търговец. Всяка стока до 30 лева пускате отделно. Когато сумарно няколко стоки правят под 30 лева може да са общо. Когато имате 2или повече стоки над 30 лева пускате заедно като дойдат да не плащате 2пъти по 15.5 за митническа декларация.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия