Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Антибиотикът левокса с активна съставка левофлоксацин съсипа живота ми

  • 26 219
  • 206
Здравейте, антибиотикът левокса с активна съставка левофлоксацин съсипа живота ми преди 3 години!!!
Бях на 30, щастлива и наскоро омъжена, с мечти и планове, изписаха ми го за синузит и това, което последва и продължава и до ден днешен е АД на земята- " странични ефекти" е много меко казано за уврежданията които това лекарство ( и всички други флуорохинолони) може да ви причини.
Толкова много системи са засегнати, че мога да напиша книга. Накратко- инвалидизирана от болка от главата до петите жена, увредена храносмилателна система, очи, ендокринна система, сухожилия и стави, психика...
Опитите ми за лечение на това състояние в пари струват десетки хиляди лв, но вече и те свършиха.. Неизмерими страдания и много мъка за близките ми, които ме обичат и гледат как страдам..
Не, няма да получите най-добрия съвет от лекаря ви, защото те не са чували и не вярват че това нещо може  да се случи.  В Листовката ниъде не  пише думата за постоянно!!!  И "страничните ефекти " може да се появят месеци след приема!
Не вярвате, нали?
Никой не е застрахован и дори да сте го пилу преди и сте били ок, това не ви гарантира че няма да ви случи при следващия прием- има такива случаи.
Рискът който поемате с приема на тези АБ многократно превишава ползите му, освен ако не сте опитали всичко друго и не е въпрос на живот и смърт.
В момента има процес на разглеждане на проблема от Европ. Агенция пи лекарствата. В сащ от две години са с етикети с най-високо ниво на токсичност!!
За мен е късно, за теб, който четеш това може са не е!  Ето какво казват от Европейска агенция по лекарствата:

https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/referrals/quinolone … edicinal-products

От лекарите при които потърсих помощ срещнах само неразбиране и дори подигравателно отношение, с изключение на един, който каза че знае за проблема, но досега не го е срещал в практиката си и не знае как да помогне..
Ако някой се интересува
Може да потърси информация като напише fluoroquionolone toxicity и ще намери истории на ужасите...
И последно- тези АБ са токсични за всички, просто някои имаме по-нисък праг да ги понесем, някои се съсипват от едно хапче, други от шестия прием!
Бъдете здрави!
Виж целия пост
# 1
Stary, сигурно ли е, че антибиотика ви е причинил всички тези проблеми?
Мъжът ми го пи миналия месец, нямаше странични ефекти по време на приема, но малко след като го спря направи пневмония. Мина месец от тогава и не спира да кашля...
Може ли да напишете по подробно какви бяха ефектите при вас? От къде знаете, че храносмилателната и ендокринната ви система са увредени? Лекар, потвърдил ли, че всичко това е от АБ?
Може да ми пишете и на ЛС, ако не искате в темата...
Виж целия пост
# 2
 За флуорхинолоните има много предупреждения, че се пият само в крайна нужда.
Много съжалявам за случилото се и дано с времето нещата се подобрят.

The U.S. Food and Drug Administration (FDA) advises against using fluoroquinolone antibiotics for the treatment of three common infections: acute sinusitis, acute bronchitis, and urinary tract infections (UTI) without complications. The agency made this decision because the chances of serious side effects outweigh the benefits for most people.

The FDA says it’s OK use fluoroquinolones for other serious infections or for patients who have no other choice of treatment. This might include patients with allergies to other antibiotics or infections caused by hard-to treat, resistant bacteria.
https://www.webmd.com/cold-and-flu/fluoroquinolones-safety-risks
Виж целия пост
# 3
Аз пих Молоксин миналия месец заради бактерия в гърлото и много упорита кашлица. Доколкото прочетох и той е от тази група.
Действително докато го пиех, не се чувствах никак добре.
Кашлицата ми спря временно, после пак се появи.
Сега като цяло съм ок, но имам един доста странен симптом - за последната една седмица ми се подува трети лимфен възел, първо под едната мишница, после под другата. Болезнени са.
Нямам никаква инфекция в момента.
Не знам дали може да има връзка.
Отново моля авторката да ми пише на ЛС какви са били нейните странични ефекти от този АБ...
Виж целия пост
# 4
Изписват го за цистит понякога, какво точно ви се увреди от него? Има и Левофлоксацин Тева.
Виж целия пост
# 5
Написала е в първия пост:
Толкова много системи са засегнати, че мога да напиша книга. Накратко- инвалидизирана от болка от главата до петите жена, увредена храносмилателна система, очи, ендокринна система, сухожилия и стави, психика...
Виж целия пост
# 6
На дъщеря ми капките за нос са с левофлоксацин .
Виж целия пост
# 7
Синът ми пи този антибиотик преди година и половина. Много бързо се повлия от него и не се наложи да лежи в болница.
Не е имал никакви проблеми по време на приема или пък след това.
Виж целия пост
# 8
Аз я пих след като  три месеца се опитвахме с личната лекарка с всякакви средства тип нелекрствени и хомеопатични средства да овладеем дразнене и  подути сливици.Направих алергия от антибиотика , подуха ми се устните, небцето .Казаха ми да го спра. Иначе мъжът ми го е пил, дъщеря ми също. При тях без проблем.
Виж целия пост
# 9
Някаква сериозна детоксикация правена ли ви е? Или ви тъпчат с още химии, които само довлошават състоянието?
Виж целия пост
# 10
Принципно това си е тежък АБ, ако ви се налага да го пиете поне пийте оригинала в България Таваник - по скъп е няколко пъти, но поне на теория би трябвало да даде по малко странични ефекти.

Това което описвате си е доста сериозно, по принцип най честия неприятен страничен ефект е свързан със сухожилията, като може да доведе дори до скъсване на сухожилие(ахилес). Също е важно да НЕ се комбинира със стероидни противовъзпалителни средства и някои други лекарства.

Аз лично съм пил левокса и направих алергична реакция - уртикария + температура, като ме и боляха сухожилията по краката.

Проблема в България е, че се изписва за щяло и нещяло това лекарство, а често може да се мине и с по-леки АБ.
Виж целия пост
# 11
Много хора го понасят добре, но този левофлаксацин или старото му име Флексид, което на мен беше изписано януари 2018 г. също ми съсипа живота. Разболях се от грип и ми бе дадено за бронхита, който бях развива следствие на грипа. Само едно хапче ми беше достатъчно и ми отключи всичко, което още имам и днес, а именно постоянно усещане за жега и студ - втрисане на краката, гърба и някакви тръпки на главата. Сърцебиене и прескачане на сърцето, а също и болка под лява гръдна половина. Невралгични болки, с които се боря постоянно. Наруши и моята психика, просто едно хапче бях изпила, а направо все едно бях пила някакъв наркотик. И не знам дали на него, но следствие имах и тироидит. Знам, че много хора го понасят, но на мен ми бе едно хапче достатъчно и да получа толкова нежелани реакции. А и след него бях изпила и още 7 антибиотика и нещата заминаха. В момента пак съм с вирус и бронхит и изглежда нищо не помага, а тези странични неща получени от него са силно изразени.
Виж целия пост
# 12
За съжаление и аз получих странични ефекти точно от този антибиотик.Изписаха ми го при грип, 10 дена го гълтах ,заболяването някакси отмина ,но в резултат на това засегна нещо ушния нерв и сега съм с някакъв постоянен шум в двете уши ,непрестанно ден и нощ едно свистене, сумати лекарства ми изписаха ушни лекари, скъпи и нищо не помага,сега и на барокамера ме пращат.Толкова съжалявам ,че го взимах ,сега съм в пълно отчаяние какво да правя .
Виж целия пост
# 13
Аз пих Молоксин миналия месец заради бактерия в гърлото и много упорита кашлица. Доколкото прочетох и той е от тази група.
Действително докато го пиех, не се чувствах никак добре.
Кашлицата ми спря временно, после пак се появи.
Сега като цяло съм ок, но имам един доста странен симптом - за последната една седмица ми се подува трети лимфен възел, първо под едната мишница, после под другата. Болезнени са.
Нямам никаква инфекция в момента.
Не знам дали може да има връзка.
Отново моля авторката да ми пише на ЛС какви са били нейните странични ефекти от този АБ...

Желаете ли да опиша и моите странични ефекти, които втора зима продължават?
Виж целия пост
# 14
Аз изпих бая антибиотици тази зима/пролет и менструалният ми цикъл се промени. Трябваше да минат 6 месеци без пиене на АБ, за да се нормализира. Не съм си пускала изследвания, за да проследя кои хормони са пострадали.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия